پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶

خواندن یک نفر با موی پریشان مقابل چشم یک عده جوان، منکرترین منکرات است
به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله علم‌ الهدی گفت: ما با حرام خدا و براندازی حدود و ارزش‌های الهی مشکل داریم. او با اشاره به اینکه برخی می‌گویند موسیقی حلال یا حرام است، گفت: بنده به حلال و حرام آن کار ندارم، اما می‌گویم کنسرتی که در یک‌جا اجرا می‌شود و دختر و پسر هنگام برگزاری آن کف می‌زنند و هورا می‌کشند و سپس در خیابان به‌دنبال هرزگی می‌روند، حدود الهی را از بین می‌برند». او افزود: بنده به حرمت موسیقی کار ندارم، زیرا هرکسی مرجع تقلیدی دارد؛ اما اینکه زنی با موی پریشان مقابل چشم یک عده جوان و آن هم در کنار حرم امام‌رضا‌(ع) بنوازد و مرد نامحرم بخواند، منکرترین منکرات است. او با انتقاد از حمایت‌کنندگان برگزاری کنسرت گفت: آیا این درست است که شمایی که در دفاع مقدس بوده‌اید و در جنگ شرکت کرده‌اید و شهید دادید، با حمایت از یک عده مطرب و خوش‌گذران و عیاش خود را در مقابل خون شهدا مسئول کنید.

به مرحله بسیار حساسی رسیده‌ایم
وزیر امور خارجه کشورمان اراده سیاسی طرف مقابل را لازمه رسیدنِ مذاکرات هسته‌ای به یک سرانجام قابل قبول دانست. به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف دیروز پس از ورود به وین، پایتخت اتریش در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه مذاکرات به مرحله‌ بسیار حساسی رسیده است، گفت: در این مرحله با اراده‌ سیاسی و عزم و با کار فراوان امکان پیشبرد کار هست. وی افزود: بیش از همه به اراده‌ سیاسی طرف مقابل برای رسیدن به یک سرانجام قابل قبول نیاز است. ظریف تصریح کرد: مردم ایران تنها توافقی را خواهند پذیرفت که عادلانه باشد و این موضوع را طرف مقابل نیز درک کرده است. ظریف با بیان این که در سفر به تهران ، مشورت هایی صورت گرفت، گفت: مذاکرات قطعا در حال پیشرفت است و به مرحله بسیار حساسی رسیده است. وی حضور صالحی در مذاکرات را بسیار مفید دانست و افزود: این حضور با وجود مشکلات سلامتی ایشان، نشان دهنده جدیت ایران در مذاکرات است.

فیلترینگ تلگرام توسط دولت شایعه است
در حالی که در روزهای اخیر خبرهای زیادی مبنی بر اختلال و فیلترینگ در تلگرام توسط دولت ایران منتشر شده بود، وزیر ارتباطات تلگرام را تکذیب کرد. به گزارش «انتخاب»، محمود واعظی در پاسخ به اخبار در خصوص انسداد تلگرام از سوی دولت متنی را در صفحه ی خود در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد. وی نوشت: «دوستان سلام متاسفانه در شبکه های اجتماعی شایعاتی در خصوص محدودیت یا فیلتر شدن شبکه اجتماعی تلگرام توسط وزارت ارتباطات منعکس شده است. این مطالب صرفا شایعه بوده و به هیچ وجه واقعیت ندارد. بنده و همکارانم در وزارت ارتباطات هیچ برنامه ای برای محدودسازی شبکه های اجتماعی نداریم و به کاربرد این شبکه ها در زندگی روزمره واقفیم و در طی این مدت همواره پیگیر تداوم فعالیت شبکه های اجتماعی نیز بوده ایم. در ضمن از کاربران عزیز تقاضا دارم تا حصول اطمینان نسبت به یک خبر، از انتشار و ارسال آن در شبکه های اجتماعی و ارتباطی خودداری نمایند تا اینگونه شایعات کمتر فضای نشر در جامعه داشته باشند.»

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر