سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۳۳

خروج توده ۳۳ کیلویی
از شکم زن ۵۰ ساله
در یک عمل جراحی نادر توده شکمی حجیمی به ابعاد ۵۰ در۵۰ سانتی متر به وزن ۳۳ کیلوگرم از بدن بیماری ۵۰ساله خارج شد. دکتر محسن علی اکبریان سرپرست تیم این جراحی کم سابقه به وبدا گفت: در پی مراجعه بیمار و شکایت از درد و ورم شکمی،پس از انجام اقدامات تشخیصی، وجود توموری بزرگ محرز گردید که با انجام تمهیدات لازم و تشکیل تیم جراحی، طی ۶ ساعت عمل استخراج تومور بسیار حجیم شکمی با تشخیص لیپو سارکوم با موفقیت به پایان رسید. وی در خصوص احتمال عود مجدد چنین توده ای در بدن بیمار اظهار داشت: در حال حاضر به طور قطع و یقین نمیتوان از عدم عود آن سخن گفت و می بایست منتظر نتایج آسیب شناسی ماند تا براساس آن اظهار نظردقیقتری صورت گیرد. گفتنی است به دلیل درگیری کلیه و غده فوق کلیه در داخل تومور جراحان ناچار به برداشتن این ارگان ها نیز شدند. پیش از این نیز توده هایی تا وزن ۲۰ کیلو گرم از بدن بیماران خارج گردیده بود. اما این برای نخستین باراست که توده ای با این وزن و حجم در اتاق عمل مرکزی بیمارستان امام رضا(ع) تخلیه شده است.

روغن لیمو برای سلامت و زیبایی
پوستی درخشان
برای این که دندان هایی سفید داشته باشید و به حفظ بهداشت دهان و دندانتان نیز کمک کرده باشید می توانید بااستفاده از روغن لیمو یک خمیردندان خانگی بسازید. خیلی ساده از ترکیب مقداری جوش شیرین، روغن نارگیل و روغن لیمو خمیری بسازید و آن را به مدت دو دقیقه روی دندان هایتان بمالید. با این کار می توانید دندان هایتان رابه طور طبیعی سفید و پاکسازی کنید.
شفافیت و پاکسازی پوست صورت با استفاده منظم از روغن لیمو می توان پوستی نرم و درخشان در چهره خود داشت. مقداری جوش شیرین، عسل وروغن لیمو را با هم ترکیب کنید و از آن ماسکی برای صورت خود بسازید. در صورت استفاده به طور منظم،علاوه بر درخشندگی پوست صورت، از خواص ضد باکتریایی و لکه بر عسل و لیمو نیز به طور همزمان استفاده کرده اید. این ماده برای رفع آکنه نیز موثر است کاهش وزن یکی از جذاب ترین خواص روغن لیمو اثرات آن در کاهش وزن است. چند قطره از عصاره آن را به آب اضافه کنید و سه بار در روز بنوشید. لیمو حاویی ترکیباتی است که سوخت وساز یا متابولیسم بدن را تحریک می کند و با به فعالیت واداشته شدن آن کاهش وزن آسانتر می شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *