پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۰۰

فریدون زندی: من در شرایط سخت انگیزه ام بیشتر می شود
این بازیکن که هنوز در آلمان حضور دارد، درباره آخرین شرایط خود توضحاتی می دهد.
وی درباره حضورش در آلمان و مسابقه خیریه می گوید: برای تعطیلات به آلمان آمدم ولی فرصتی هم شد تا برای تیم سابقم یعنی لوبک بازی کنم. البته یک بازی انجام ندادم. علاوه بر لوبک برای یک تیم دیگر هم به میدان رفتم که در هر دو مسابقه گل زدم.
سه تیم در این بازی ها حضور داشتند که تمام درآمد این مسابقات صرف کارهای خیریه خواهد شد. این سه تیم از شمال آلمان بودند. من هم دو بازی انجام دادم که در هر دو مسابقه برنده شدیم و من گل زدم. زندی درباره تمریناتش در ماههای گذشته و آمادگی اش می گوید: خدا را شکر در این مدت خیلی تمرین کردم. حتی در تعطیلات که خیلی از بازیکنان استراحت داشتند من به تمریناتم ادامه دادم. از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی دارم. مخصوصا حضور در تمرینات استقلال به من کمک زیادی کرد تا پیشرفت کنم. آلمانی ها هم فهمیدند که هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده ام و می گفتند آماده هستی.
فریدون زندی درباره زمان بازگشتش به فوتبال زمان خاصی را مشخص نکرد اما هنوز امیدوار بود که به بازی ادامه دهد و خاطر نشان کرد که همه چیز به پیشنهادات تیمها و شرایط بستگی دارد و دوست دارد در تیمی بازی کند که بتواند خودش را نشان دهد و دوباره پیشرفت کند اما حاضر نیست در هر تیمی بازی کند و بیشتر تمایل به بازی در پایتخت را دارد. وی درباره انگیزه و اراده اش میگوید: من در شرایط سخت انگیزه ام برای کار کردن بیشتر می شود. الان هم دوست دارم برگردم و دوباره بازی کنم. خیلی انگیزه دارم و در صورت بازگشت دوباره، تمام تلاشم را می کنم.

کواچ: تیم های قدرتمند را باید با سرویس تحت فشار بگذاریم
اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دومین مسابقه ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی افزود: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در ست دوم و سوم در اسپک مشکل داشتیم.
وی با بیان اینکه وقتی با تیم قدرتمندی مانند لهستان بازی می کنیم باید این تیم را با سرویس تحت فشار قرار می دادیم، گفت: امشب متاسفانه نتوانستیم آنان را تحت فشار قرار دهیم. متاسفانه برای پیروزی در این مسابقه نتوانستیم از انرژی تماشاگران استفاده کنیم و شرمنده آنان شدیم.
وی در باره تعویض های متعدد در این مسابقه و حضور علیزاده و مرندی با هم گفت: در طول تمرینات علیزاده در توپ گیری خیلی خوب کار می کرد و خواستم از هر شانس خودمان برای تغییر نتیجه استفاده کنم. وقتی نتوانستیم، مرندی دوباره به میدان برگشت. تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه برابر لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی سه بر یک مغلوب شد. ملی پوشان کشورمان در هفته هشتم و پایانی دور مقدماتی در تهران به مصاف روسیه می روند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *