سایت خبری پیام ما آنلاین | یک میلیارد و 400 میلیون برای بازیکن سرباز

یک میلیارد و 400 میلیون برای بازیکن سرباز





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۵۸

یک میلیارد و 400 میلیون برای بازیکن سرباز
درخواست باشگاه‌ها برای بازیکنان سرباز: یک فصل دیگر به آنها فرصت بدهید! یک سری از بازیکنان لیگ برتری که تنها یک ترم دیگر از تحصیل‌شان در دانشگاه باقی مانده، بلاتکلیف مانده‌اند که به خدمت سربازی بروند یا نه. در میان این بازیکنان، به جز اسماعیل شریفات، بازیکنان دیگری مثل علیرضا بیرانوند و… هم حضور دارند. این مساله ظاهرا باعث شده یکسری باشگاه‌ها نامه‌ای بنویسند و به سازمان نظام وظیفه بفرستند تا اجازه حضور این بازیکنان برای بازی در فصل پانزدهم در باشگاه‌های خود صادر شود. این نامه به دست سازمان نظام وظیفه عمومی رسیده یا نه، مشخص نیست اما باید دید در صورتی که نامه به این سازمان برسد چه تصمیمی گرفته می‌شود. شاید بهترین راه این است که این فصل هم به این بازیکنان فرصت داده شود. چرا که به خاطر کارت‌های جعلی معافیت از خدمت یکسری بازیکنان، الان تیم‌های نظامی که می‌توانند بازیکن سرباز جذب کنند، مملو از این بازیکنان شده‌اند. پس شاید بهتر باشد با این درخواست موافقت شود تا بلکه بازیکنان متخلف سربازی خود را بگذرانند و پس از آن نوبت به بازیکنانی مثل شریفات، بیرانوند و … برسد.
بحث بازیکنان سرباز یکی از دغدغه‌های بزرگ دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان برای فصل بعد بود. اسکوچیچ به محض اینکه به ایران رسید از باشگاه خواست وضعیت چند بازیکن سرباز را بررسی کند. در این میان علاوه بر نام‌هایی مثل سروش رفیعی، بختیار رحمانی و دیگر بازیکنان فولاد که متخلف شناخته شده بودند، نام اسماعیل شریفات هم به چشم می‌خورد.
البته شریفات نه مشکل کارت جعلی معافیت از خدمت داشت و نه از رفتن به خدمت سربازی فرار کرده بود. او فقط یک مشکل خاص داشت که مرتبط با تحصیلش بود. ظاهرا اسماعیل شریفات که در مقطع کارشناسی در یکی از دانشگاه‌های پیام نور خوزستان مشغول به تحصیل است، الان نزدیک به 8 سال است که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کند. ظاهرا طبق قانون هر شخص در مقطع کارشناسی می‌تواند تنها 5 سال از معافیت تحصیلی بهره ببرد که شاید به خاطر اینکه شریفات در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کند این مدت زیاد شده باشد.
به هر حال اسماعیل شریفات ترم آینده، آخرین ترم کارشناسی خود را می‌گذراند و بعد از آن باید به خدمت سربازی برود. به همین دلیل دراگان اسکوچیچ از مسوولان باشگاه فولاد خوزستان خواست تکلیف این بازیکن را برای فصل آینده مشخص کنند. طولی نکشید که خبر رسید باشگاه فولاد خوزستان از سازمان نظام وظیفه استعلام گرفت و مشخص شد شریفات برای فصل آینده مشکلی برای حضور در فولاد خوزستان و بازی در لیگ برتر ندارد اما ظاهرا مسوولان سازمان نظام‌وظیفه از این مساله اطلاع چندانی ندارند. بر این اساس به نظر می‌رسد اسماعیل شریفات این فصل باید به خدمت سربازی برود اما باشگاه فولاد خوزستان بدون توجه به این مساله قرارداد شریفات را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. آن هم با مبلغی بسیار بالا. مبلغی حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان.
این در حالی است که شنیده می‌شود سازمان نظام وظیفه این فصل هم به صورت خیلی جدی در حال بررسی وضعیت بازیکنان لیگ برتر است تا آنهایی که مشمول خدمت سربازی می‌شوند را به تیم‌های نظامی بفرستد. ظاهرا در این لیست نام اسماعیل شریفات هم به چشم می‌خورد و به نظر می‌رسد او هم جزو بازیکنانی است که این فصل باید به خدمت سربازی برود اما چرا باشگاه فولاد خوزستان با یک بازیکن که ظاهرا سرباز است، باید قرارداد یک میلیارد و 400 میلیون تومانی امضا کند که اتفاق عجیبی است. به هر حال به زودی خبرهای تازه‌ای در مورد لیست سربازان جدید از سوی سازمان نظام وظیفه منتشر می‌شود که به نظر می‌رسد نام اسماعیل شریفات مهاجم فولاد خوزستان هم در این لیست قرار دارد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *