پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آیفون

آیفون





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۵۱

آیا دکمه هوم آیفون در ۲۰۱۶ حذف خواهد شد؟
بر اساس شایعات مندرج در وبسایت های خبری کمپانی اپل در سال ۲۰۱۵ دو آیفون جدید با نام هایiPhone6S و iPhone6SPlus معرفی خواهد نمود که انتظار می رود ظاهر آنها شبیه به دو آیفون ۶ و ۶ پلاس باشد. از طرف دیگر برخی شایعات جدید خبر از احتمال اعمال تغییرات بنیادین در طراحی آیفون ها در سال ۲۰۱۶ می دهند. به گزارش Digitimes کمپانی اپل در حال توسعه Touch and Display Driver Integration single-chip یا TDDI است تا در آیفون های آینده به کار گرفته شود. دکمه هوم آیفون را می شناسید، این دکمه یکی از علل طول نسبتاً زیاد این موبایل ها نسبت به عرض آنها به شمار می رود و با توجه به نقش حیاتی حسگر اثر انگشت که در یکی دو سال اخیر در این دکمه قرار گرفته است به نظر نمی آید که به راحتی بتوان آن را حذف کرد. اما به لطف تکنولوژی TDDI single chip امکان حذف دکمه هوم آیفون مطرح خواهد شد، اولین قدم در این راستا هم با معرفی Force Touch اپل که گفته شده است به زودی در آیفون ها نیز به کار گرفته می شود برداشته شد. در صورت صحت پیش بینی فوق انتظار می رود که در آیفون های آینده از هر کجای تصویر بتوان به عنوان دکمه هوم استفاده کرد، هر چند هنوز اپل در این زمینه توضیحی ارائه نداده است.

فروش ۵۳ میلیون آیفون در سه ماهه دوم ۲۰۱۵
بر اساس گزارش Apple Insiders از آمار منتشر شده توسط Morgan Stanley ، کمپانی اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ فروشی ۵۳ میلیونی را برای آیفون ها به ثبت خواهد رساند.
علی رغم اخبار مختلفی که در مورد فروش قوی آیفون ها به گوش می رسد برخی سایت های خبری از فروش کمتر از انتظار اپل واچ سخن می گویند و عدم ارائه هر گونه آماری در این رابطه توسط اپل هم به شایعات دامن می زند. البته به گفته Morgan Stanley فروش ساعت هوشمند اپل در حد قابل قبولی بوده و اپل در این زمینه نگرانی خاصی ندارد.
البته باید در نظر داشت که حدود یک ماه تا ارائه آمار رسمی مربوط به سه ماهه دوم و گزارش مالی این دوره اپل باقی مانده است و با توجه به اینکه این کمپانی هنوز توضیحی رسمی در این رابطه منتشر نکرده است احتمال دارد که آمار فوق با مقداری خطا ارائه شده باشد. به هر ترتیب به نظر می آید که یک سه ماهه موفق دیگر از اپل در آستانه پایان پذیرفتن است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *