پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پس لرزه‌های حضور رونی کلمن در ایران

پس لرزه‌های حضور رونی کلمن در ایران





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۲۰

پس لرزه‌های حضور رونی کلمن در ایران
تقریبا 2 ماه از زمان حضور ناموفق و پر حاشیه رونی کلمن قهرمان 8دوره مسابقات مستر المپیا در ایران می‌گذرد و همچنان خبرهای ضد و نقیضی در این باره به گوش می‌رسد.
رون کلمن که قرار بود در مدت اقامت 2 روزه خود در تهران سمینار آموزشی 2 روزه‌ای را برای علاقه‌مندان رشته بدنسازی در 2 بخش خانم‌ها و آقایان برگزار کند به دلیل انتقادات شدید برخی از پیشکسوتان و دیگر افراد تمامی برنامه‌های وی لغو شد و پس از دریافت نصف مبلغ قراردادش به کشور خود بازگشت.
یزدان راد، قهرمان پیشکسوت و یکی از منتقدان عملکرد فدراسیون بدنسازی که حرف‌های زیادی هم در زمان حضور قهرمان 8 دوره مسابقات مستر المپیا در ایران داشت میگوید: حرف‌های صادقانه که بنده در آن زمان در رسانه‌ها عنوان کردم حرف دل بسیاری از ورزشکاران، پیشکسوتان و فعالان رشته بدنسازی در ایران بود که هر کدام به نوبه خود برای سربلندی این رشته ورزش زحمت‌های بسیاری کشیده بودند و صدای آنها به گوش هیچکس نمی‌رسید.
یزدان‌راد ادامه داد: مدتی بعد از رفتن رونی کلمن از ایران متوجه شدم که شخص ناصر‌پور علی‌فرد به دلیل انتقاداتی که انجام داده بودم به دادگاهی شکایت کرده که در حال حاضر دادگاه در مرحله تحقیق و بررسی در این باره قرار دارد.
ناصر‌ پورعلی‌فرد سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران نیز در این باره بیان داشت: در خصوص اتهامات بی‌پایه و اساس که در زمان حضور رونی کلمن در ایران از طرف برخی از اشخاص به بنده زده شد تصمیم گرفتم که به جای مقابله به مثل که در شأن یک سرپرست فدراسیون نیست این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنم تا مسئولین مربوطه در این موارد رسیدگی کنند. وی پیرامون مبالغ دریافتی از علاقه‌مندان توسط مجموعه واسطه آمدن قهرمان 8 دوره مسابقات مستر المپیا ابراز کرد: این مبالغ زیر نظر واحد حسابداری فدراسیون در حال واگذاری به صاحبان آنها می‌باشد. وی در پایان راجع به موضوع بازگرداندن مبالغ دریافتی از علاقه‌مندان را از نجفی، واسطه حضور رونی کلمن در ایران بیان داشت: بیشتر از 90درصد مبالغ دریافتی تاکنون به صاحبان آنها برگشت داده شده و تعداد باقی مانده که کمتر از 20 نفر هستند نیز در نوبت پرداخت قرار دارند.

دیوید لی: معنی بهترین تماشاگران دنیا را فهمیدم
آمریکا در تهران با همه هیاهوهایش باعث خیلی اتفاقها شد. بازی کردن ایران و آمریکا در هر رشته ای خبرساز است. حضور آمریکایی ها در تهران و گشت و گذار آنها در خیابانها و بازار و البته به قول درکه حس و حال ویژه ای به آنها داد و برخورد مردم ایران هم برایشان جالب بود. دیوید لی در این باره میگوید: فکر نمیکردم ایرانی ها انقدر مهمان نواز و با ملاحضه باشند. هنگام نواخته شدن سرود ملی کشورمان همگی سکوت کردند و بعد هم برایمان دست زدند. ما هم به نشانه احترام آب ننوشیدیم تا به نوعی دین خود را به آنها ادا کنیم.. به علاوه ایرانی ها پیش از بازی هم در سطح شهر رفتار بسیار خوبی با ما داشتند اما نکته ای که هرگز فراموش نخواهم کرد صدای بسیار زیاد تماشاچیان در ورزشگاه بود که باعث شد بسیاری از بازیکنان ما پنبه در گوششان بگذارند. قطعا بازی در ایران برای هر تیمی سخت خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *