پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | در مغازه های فروش لوازم سربازی چه چیزهایی به درد یک طبیعتگرد می خورد؟

در مغازه های فروش لوازم سربازی چه چیزهایی به درد یک طبیعتگرد می خورد؟





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۰۰

در مغازه های فروش لوازم سربازی چه چیزهایی به درد یک طبیعتگرد می خورد؟
شاید تا به حال ده ها بار از کنار مغازه های فروش لوازم سربازی بی تفاوت رد شده باشید. شاید هیچوقت علاقه ای به داخل شدن به آنها نداشته اید. مثلا اگر اهل تهران هستید، چند بار تا به حال به محله گمرک سر زده اید؟ مغازه هایی که لباس و لوازم سربازی میفروشند بهترین جا برای پیدا کردن وسایل اولیه ی کمپ مانند بطری های آب و کمکهای اولیه هستند. همچنین قیمت های خیلی مناسبی نسبت به سایر فروشگاه ها دارند. اما بهتر است قبل از سر زدن به اینجور مغازه ها، بدانید دنبال چه چیزی هستید. چند تا از لوازمی که همیشه خریدن آنها از فروشگاه های لوازم سربازی به صرفه تر است را برایتان آورده ایم.
شلوارهای سربازی
این شلوارهای خیلی به درد طبیعت گردی میخورند. ضمن اینکه قیمت هایشان واقعا خوب است. شلوارهای نازک و نخی، و یا شلوارهای شش جیب ارتشی، هر کدام که با تیپتان جور در می آیند ما جنس این شلوارها را تضمین می کنیم.
پوتین
حتما پوتین های سربازی خاکی رنگ را زیاد دیده اید. این پوتین های بسیار مقاوم احتمالا گران ترین جنس این لیست خواهند بود ولی باتوجه به موادسازنده شان و ضدآب بودن شان درمقایسه با جنس های بیرونی قیمت خوبی دارند. بعضی از این پوتین ها سنگین وزن هستند و اگر قرار است برای مسافت های طولانی از آنها استفاده کنید، بهتر است به دنبال سبکترین آنها باشید. این اجناس دخترانه و پسرانه ندارند و هر کسی با توجه به سلیقه اش می تواند آنها را به پا کند.
طناب چتربازی (parachute chord)
اگر بتوانید این طناب ها را پیدا کنید به درد همه چیز از جمله فیکس کردن چادر، آویزان کردن غذایتان از درخت و … می‌خورند. وزن قابل تحملشان هم بسیار زیاد است.
جعبه ی مهمات
این جعبه های مقاوم و ضدآب وسیله ی لازم هر ماجراجویی هستند. لوازمی مثل کمکهای اولیه را ایمن و خشک نگه میدارد. باید خوش شانس باشید اگر این وسیله را در یکی از مغازه های لوازم سربازی پیدا کردید.
پانچوهای سربازی
این پانچوهای ضدآب به درد مواقع بارانی در طبیعت میخورند و حسابی انسان را گرم نگه میدارند. به دلیل اینکه این محصولات برای شرایط سخت سربازی و آب و هوای مختلف ساخه شده است، می توانید از اینکه آب داخل آنها نفوذ نمی کند و در عین حال حرکت کردن در آنها راحت است، مطمئن باشید.
پشه بند
اگر بتوانید این پشه بندها را در مغازه های فروش لوازم سربازی پیدا کنید خیلی به دردتان خواهد خورد. مزایای پشه بند را هم که همه میدانند.
کلاه
این کلاه ها در جذب رطوبت و مقاومت از کلاه های دیگر بهترند. و خیلی هم ارزان هستند. شاید کلاه را بتوان از هر جایی تهیه کرد، اما عموم این کلاه ها قابل تنظیم برای سایز مختلف سر، و همچنین دارای جیب و یا بند برای گذاشتن وسایل کوچک هستند.
اینها تنها یک سری از اقلامی است که می توانید از فروشگاه های لوازم سربازی تهیه کنید.
منبع/گردالی.کام

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *