پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۵۹

آسیب دیدن
دانش آموز بجنوردی در اثر تنبیه
علی قلی زاده مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اداره رسیدگی به شکایات از ابتدا این موضوع را پیگیری کرده و مدیریت آموزش و پرورش بجنورد نیز در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه است. وی تاکید کرد: پرونده بررسی و پیگیری آسیب دیدگی علیرضا شاهدی دانش آموز ابتدایی در اداره رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش بجنورد به منظور نتیجه قطعی تشکیل شده است. در مورد روز حادثه به نقل از فرزندش گفت: در روز حادثه فرزندم کلاس ورزش داشت و هنگامی که برای گرفتن توپ پیش معلمش می رود که معلم از او می خواهد تا پایان ساعت کلاس صبر کند هنگامی که علیرضا برمی گردد که سرجایش بنشیند معلم با عصبانیت لگدی از پشت به وی می زند که ضربه شدید پا به آلت تناسلی وی برخورد می کند و نقش بر زمین می شود. بنابر اظهارات پدر این دانش‌ آموز شدت ضربه به حدی بوده که فرزندش پس از برخاستن از زمین دیگر قادر به راه رفتن و نشستن نبوده اما با این حال او را از ساعت 15 تا 17 در مدرسه نگه می دارند تا اینکه مادرش از این موضوع مطلع می شود و وی را به اورِژانس بیمارستان می‌رساند.وی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: فرزندش از 19 اردیبهشت ماه در بخش جراحی 2 بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بر اثر شدت جراحت وارده بستری است و طی این مدت به جز مدیر مدرسه از آموزش پرورش کسی برای خبرگیری به سراغشان نرفته است.
بر برگزاری دوره‌های آموزشی دفاع شخصی بانوان شاغل در ناجا
رقیه انصاری رئیس کمیته دفاع شخصی بانوان ناجا در حاشیه مراسم اختتامیه دوره آموزشی فنون دفاع شخصی بانوان شاغل در ناجا، خانواده کارکنان و پلیس های افتخاری استان یزد، ضمن تاکید بر لزوم برگزاری این دوره ها برای بانوان شاغل در ناجا افزود: این دوره تاکنون در 9 استان کشور با حضور اساتید برتر دفاع شخصی ناجا برگزار شده است. وی، با بیان اینکه این دوره نیز با استقبال بسیار زیادی از سوی بانوان شاغل و خانواده آنها روبرو شد خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریت هایی که کارکنان پلیس زن در آن حضور دارند، برگزاری این دوره ها بسیار مورد نیاز است. انصاری تصریح کرد: در این دوره، سه روزه آموزش هایی از قبیل حرکات با تونفا، دستگیری متهم، دفاع در مقابل اجسام سخت توسط دو تن از مدرسان دفاع شخصی ناجا به صورت عملی برای شرکت کنندگان ارائه شد. رقیه انصاری، برگزاری این دوره را نیاز استان ها و پلیس برشمرد و بر ادامه روند برگزاری این دوره ها در استان ها تاکید کرد و افزود: کلاس های آموزشی دوره های دفاع شخصی باید به طور مستمر برای بانوان پلیس که در امورات اجرایی فعالیت دارند برگزار شود.
تنبیه خشن یک دانش‌آموز در شهرستان شوش
اخیرا فیلم ویدئویی از تنبیه خشن یک دانش آموز دبیرستانی توسط معلمش در شهرستان شوش در رسانه‌ها منتشر شده است. مجتبی دیناروند، رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش ضمن تایید این خبر اظهار کرد: متاسفانه این خبر صحت دارد و یکی از همکاران ما سر کلاس به واسطه شیطنت یکی از دانش آموزان عصبانی شده و کنترل خودش را از دست می‌دهد و اقدام به تنبیه بدنی وی می‌کند. وی افزود: این اتفاق به هیچ وجه مورد تایید ما نیست و از مشاهده چنین تصاویری به شدت متاثر شدیم. رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش با بیان اینکه معلم خاطی را فراخوانده‌ و تذکرات لازم به او داده شده است گفت: پرونده این معلم تکمیل و به هیئت تخلفات استان ارسال شده است تا پیگیری قانونی از طریق هیئت تخلفات انجام شود. دیناروند ادامه داد: البته ناگفته نماند این معلم پس از این اتفاق ابراز پشیمانی کرده و از خانواده این دانش آموز قبل از انتشار این فیلم عذرخواهی کرده بود. وی با بیان اینکه این فیلم توسط یکی از دانش آموزان در کلاس ضبط شده است گفت: همراه داشتن تلفن همراه تخلف است و با این دانش آموز هم برخورد لازم صورت پذیرفته است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر