پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲

اکبر عبدی مشاور فرهنگی فدراسیون ورزش‌های رزمی شد
طی حکمی از سوی محمود رشیدی، رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی، اکبر عبدی پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان مشاور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون ورزش‌های رزمی انتخاب شد
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، در حکم صادره از سوی محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی به استاد اکبر عبدی آمده است: «با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور رئیس و رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون ورزش‌های رزمی به مدت یکسال منصوب می‌گردید، امید است ظل توجهات حضرت بقیه ا… اعظم (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود با اهتمام و برنامه ریزی متناسب در پیشبرد کمی و کیفی امور محوله کما فی السابق موفق و منصور باشید.

منصوریان را به مسافرت فرستادند!
ادامه کار علیرضا منصوریان سرمربی نفت در این باشگاه قطعی شده است.
منصوریان که امید زیادی به حضور در استقلال داشت در نهایت با تصمیم مدیران باشگاه مجبور است سال آینده را نیز به همراه نفتی ها پشت سر بگذارد. اوکه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا قرعه خوبی دارد و با کمی اقبال حتی می‌ تواند به فینال چمپیونز آسیایی برسد، به قدری از لغو حضور در استقلال ناراحت بود که مسوولان نفت به او توصیه کردند برای تمدد اعصاب به سفر برود. منصوریان در ماه گذشته به شدت زیرفشار افکار عمومی و البته هواداران استقلال بوده است که انتظار داشتند او از تیم فعلی اش بگذرد و به جمع آبی ها بپیوندد. این تنها مرتبه ای بود که به نظر در و تخته با هم جور شده بود؛ هم استقلال منصوریان را می‌ خواست و هم او با شرایطی مناسب و در قامت یک فاتح به تیم سابقش بازمی گشت. این وضعیتی است که ممکن در پایان این فصل به هم بخورد. به هر حال هم احتمال سقوط نفت از یکه تازی امسال است و هم احتمال موفقیت سرمربی بعدی آبی‌پوشان و این مساله ای است که باز هم غیبت منصوریان در استقلال را افزایش خواهد داد.

حرف های نا امیدانه کارلوس کروش قبل از ترک ایران
کارلوس کروش ایران را ترک کرد. او جمعه شب، به دبی رفت تا از آنجا راهی لیسبون و سپس ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی شود. سرمربی تیم ملی با ناراحتی و دلخوری شدید تهران را ترک کرد. نتیجه بازی با ترکمنستان و اتفاقاتی که در این مسابقه افتاد، به اضافه رفتارهایی که با تیم ملی شد، کروش را به جایی رساند که با ناراحتی بگوید: «شرایط خوب نیست.» کروش جمعه شب پیش از ترک تهران، با اینکه ایستاد و با هواداران عکس گرفت اما زیاد سرحال به نظر نمی رسید. او اعتقاد داشت فدراسیون و وزارت ورزش به تعهداتی که داده اند، عمل نکرده اند: «ما حرف زدیم و قرار شد این تعهدات را برآورده کند ولی حالا که زمان گذشته، همه چیز مثل سابق است. ظاهرا کسی نمی خواهد به تیم ملی کمک کند. وقت حمایت از تیم ملی است…» کروش از اتفاقاتی که پیش از سفر ازبکستان افتاد به شدت دلخور بود، همچنین از بعضی بازیکنان. او گفت: «الان زمانی است که باید هم بازیکنان و هم مسوولان به تیم ملی توجه بیشتری کنند.» کروش اعتقاد داشت با ادامه این شرایط تیم ملی ضربه می خورد و اگر قرار است مسوولان بی خیال باشند، او هم ترجیح می دهد تا زیاد خودش را درگیر نکند.

مجلس هم به مسئله پولادی ورود کرد
سید هادی حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش گفت: در عرف هم نیست که کسی تأییدیه از کشورش نداشته، در کشور دیگر حضور داشته باشد مگر این که تبعه آن کشور شود. به گزارش بلاغ، سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس در پاسخ به این‌که با افرادی که در این اتفاق خلاف قانون، مقصر بوده‌اند چه برخوردی باید شود، عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان باید بررسی کند چه کسی این انتقال را انجام داده و آیا فدراسیون فوتبال مجوزی به پولادی داده است یا خیر. ما درخصوص سرباز فراری قانون لازم داریم؛ اما درحال حاضر بهترین راه پیگیری از طریق فدراسیون جهانی است. مهرداد پولادی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا در فهرست فوتبالیست‌های سرباز متخلف قرار گرفته و قرار شده پرونده‌اش پس از این بازی‌ها بررسی شود اما بعد از آن به لیگ قطر رفت و با وساطت کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال قرار شد کارش را با تیم الشحانیه قطر ادامه دهد. طبق قول و قرار پولادی باید پس از پایان قراردادش در فصل اخیر به ایران باز می‌گشت تا به سربازی برود و مسأله خدمتش را حل کند. اما که اکنون لیگ قطر به اتمام رسیده و سایر بازیکنان ایرانی حاضر در این لیگ از حدود یک ماه پیش برای حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی به تهران آمده‌اند همچنان خبری از پولادی نیست.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *