پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پیشنهاد

پیشنهاد





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵

بازی No Man’s Sky باردیگر برای PC تایید شد
بازی No Man’s Sky که در چندسال گذشته نظر بازی‌کنندگان را به سمت خودش جلب کرده، بار دیگر برای PC تایید شد.
تا این لحظه بازی روی پلی‌استیشن 4 به‌نمایش درآمده بود، اما قبلا به این موضوع اشاره شده بود که این بازی برای PC هم عرضه می‌شود. به‌تازگی خبر تولید این بازی برای PC بازهم تایید شد تا تمام شایعات پیرامون کنسل شدن نسخه PC از بین برود. این خبر از سوی رییس استودیوی Hello Games منتشرشده است. این عنوان از این نظر بسیار هیجان‌انگیز است که محیط بسیار بزرگی را شامل می‌شود و تمام بخش‌های بازی به شکل اتفاقی ساخته می‌شوند و به همین دلیل هر بازی‌کننده‌ای یک چیز منحصر به فرد را در طول بازی‌کردن مشاهده خواهد کرد.
لازم به ذکر است که هنوز تاریخ عرضه بازی اعلام‌نشده، اما احتمال عرضه شدن آن در اواخر سال 2015 بسیار زیاد است.

AMD از R9 Fury X رونمایی کرد
شرکت AMD در E3 امسال از چندین کارت گرافیک جدید رونمایی کرد. سردسته آنها R9 Fury X است که به رقابت مستقیم با GTX 980 Ti انویدیا خواهد رفت.
پس از گذشت چند ش از معرفی کارت گرافیک رده‌بالای انویدیا با نام GTX 980 Ti، شرکت AMD از رقیب این کارت گرافیک رونمایی کرد. سردسته گرافیک‌های جدید AMD که در E3 امسال رونمایی شد، مدل R9 Fury X است؛ یک کارت گرافیک فوق قدرتمند با سیستم خنک‌کننده مبتنی بر مایع که از جدیدترین پردازنده گرافیکی این شرکت موسوم به Fiji بهره می‌برد.
این محصول با داشتن قیمتی 649 دلاری به رقابت مستقیم با GTX 980 Ti انویدیا در بازار خواهد رفت. اما اگر به قدرت بی حد و حصر R9 Fury X نیازی ندارید، مدل‌های دیگری از جمله Radeon R9 390X با قیمت 429 دلار، R9 390 با قیمت 329 دلار و R9 380 با قیمت 199 دلار نیز معرفی شده که همگی از DirectX 12 و رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کنند.
اگر این مدل‌ها نیز برای شما گران هستند، AMD مدل R7 370 با قیمتی 149 دلاری و R7 360 با قیمتی 109 دلاری نیز عرضه کرده که تمرکز اصلی آن‌ها بر رزولوشن 1080p است. AMD جزئیات سخت افزاری نهایی این کارت گرافیک‌ها را منتشر نکرده، اما احتمالا تا چند روز آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

رونمایی از چرخ دنده های جدید جنگ
شرکت مایکروسافت در اواخر کنفرانس خبری خود در مراسم E3 روز دوشنبه از یک سورپرایز بزرگ پرده برداری کرد و سرانجام عنوان Gears of War 4 معرفی شد . این بازی در کنار Gears of War: Ultimate Edition که کالکشن نسخه های قبلی است بر روی Xbox One عرضه می شود.به گفته سازندگان Gears of War 4 در پاییز 2016 و Gears of War: Ultimate Edition در تاریخ 25 آگوست (3 شهریور) سال جاری عرضه می شود . نکته غافلگیرکننده Gears of War 4 نبود شخصیت اصلی سه گانه یعنی مارکوس است و بازی از دو شخصیت کاملا جدید بهره می گیرد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *