پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۴۱

زیاده خواهی برخی پزشکان مردم را گرفتار کرده
وزیر بهداشت گفت: مواردی از برخی پزشکان دیده‌ام که واقعاً خجالت کشیده‌ایم، بخش مهمی از استیصال مردم در نظام سلامت به خاطر طمع، زیاده خواهی و منفعت خواهی برخی از ما پزشکان است، در حالی که ما پزشکان مردم را رها کرده‌ایم و فقط زیر یک سقف می نشینیم و از هم تعریف می‌کنیم. به گزارش فارس حسن قاضی زاده هاشمی، در همایش راهکارهای ارتقای شأن جامعه پزشکی در برج میلاد که که با امضای تفاهمنامه سازمان نظام پزشکی و مجمع انجمن های علمی پزشکی همراه بود، افزود: آرزو می‌کردم،‌وزیر نبودم و خاطر همه جمع باشد که دیگر در هیچ انتخاباتی کاندیدا نخواهم شد. وی خطاب به نمایندگان انجمن های پزشکی گفت: مردم در بخش های مختلف مشکلات بسیار زیادی دارند قبلاً که وزیر نبودم و فقط به عنوان یک چشم پزشک و رئیس انجمن چشم پزشکی فعالیت می‌کردم،‌نگاهم فقط حمایت از یک صنف بود ولی امروز که مشکلات مردم را می‌بینیم نظراتم تغییر کرده است. وی افزود: من در این ۲۲ ماهی که گذشت مکرر دیده‌ام که مردم واقعاً مستأصل هستند،‌بخشی از استیصال آنها از سر طمع و زیاده خواهی ما و از سر منعفت طلبی ماست.

اولین جدایی از حزب یاران احمدی نژاد
مصطفی محمد نجار وزیر کشور دولت دهم در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه «یکتا» برای دهمین دوره انتخابات مجلس برنامه‌ای دارد یا خیر، اظهار داشت: من عضو جبهه «یکتا» نیستم چون یک فرد نظامی هستم. به گزارش تابناک وی افزود: از من دعوت شده بود و من نیز در همایش جبهه «یکتا» شرکت کردم و کاملاً افراد این جبهه را قبول دارم چرا که قصد این عزیزان خدمت است و به دنبال این هستند که تجربیات خود را مدون و در اختیار نظام قرار دهند. اولین نشست سراسری جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) روز دوشنبه 25 خرداد با حضور آیت‌الله موحدی کرمانی و اعضای هیأت موسس این جبهه در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار و جبهه «یکتا» در این نشست با صدور بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام موجودیت کرد. در این همایش مصطفی نجار، سیدمحمد حسینی، حاجی‌بابایی، کامران دانشجو، صدرالدین شریعتی، سعیدی‌کیا، عباسی، میرتاج‌الدینی، محمدعلی رامین، محمدمهدی زاهدی، حسین فدایی، صدرالدین شریعتی، مهرداد بذرپاش و جمعی دیگر از نمایندگان حضور داشتند.

شناسایی برخی اخلالگران سخنرانی روحانی
سخنگوی وزارت کشور گفت: برخی از اخلالگران مراسم سخنرانی رئیس ‌جمهور در حرم امام خمینی (ره) شناسایی شده‌اند. به گزارش تسنیم حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور با اشاره به مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور در شب سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تلاش عده‌ای برای برهم زدن مراسم سخنرانی وی گفت: تأمین امنیت محدوده داخلی حرم حضرت امام خمینی(ره) بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی به‌عهده سپاه پاسداران است. وی افزود: دوربین‌های داخل حرم در اختیار سپاه است و برادران ما در سپاه به این موضوع رسیدگی می‌کنند و به‌حسب آنچه بنده از معاون امنیتی وزارت کشور سؤال کردم، گفتند که این موضوع در دست رسیدگی است و برخی‌ها شناسایی شده‌اند. سخنگوی وزارت کشور همچنین درباره آخرین آمار از استعفای مدیران دولتی برای حضور در انتخابات مجلس گفت: آمار دقیق استعفادهندگان روزهای آینده منتشر می‌شود. گفتنی ست در شب سالگرد ارتحال امام خمینی برخی در میانه سخنرانی حسن روحانی با دادن شعار قصد برهم زدن سخنرانی رئیس جمهور را داشتند که موفق به این کار نشدند.

دولت در هیچیک از تشکل های سیاسی نماینده ندارد
مشاور ارشد رئیس جمهور در واکنش به خبر حضور خود در نهاد عالی اصلاح‌طلبان به عنوان نماینده دولت گفت: من نه در این جلسه و نه در هیچ جلسه سیاسی دیگری نماینده دولت و حزب اعتدال و توسعه نبوده‌ام و نیستم. به گزارش تسنیم اکبر ترکان درپاسخ به این پرسش که گفته می‌شود شما به عنوان نماینده دولت در نهاد عالی اصلاح‌طلبان شرکت می‌کنید، آیا این خبر صحت دارد، اظهار داشت: مگر دولت نماینده دارد؟ وی ادامه داد: اصلاً دولت در چنین مواردی هیچ مداخله و نماینده‌ای ندارد. مشاور ارشد رئیس جمهور در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در اخبار دیگری منتشر شده که شما به عنوان نماینده حزب اعتدال و توسعه در نهاد عالی اصلاح طلبان شرکت می‌کنید، آیا صحت دارد، گفت: این خبر نیز صحت ندارد. ترکان با بیان اینکه من در حزب اعتدال و توسعه عضویت دارم، افزود: اما به عنوان نماینده حزب اعتدال و توسعه به من مأموریت نداده‌اند که در جایی شرکت کنم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما در نهاد عالی اصلاح طلبان حضور دارید، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم اصلاً نهاد عالی اطلاح طلبان چیست.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *