پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حمله مداحان به هاشمی و روحانی

حمله مداحان به هاشمی و روحانی





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۳۷

حمله مداحان به هاشمی و روحانی
مفاحل مذهبی باز سیاسی شده است. انگار برای برخی مداحان تفاوتی ندارد که مسبب مشکلات چه کسانی هستند. در هر صورت آیت ا… هاشمی و اخیرا حسن روحانی را به گوشه رینگ می برند و تمام مشکلات عالم را به این دو نسبت می دهند. «حدادیان» پنج‌شنبه‌شب، در دومین‌شب مراسم مناجات‌خوانی ماه مبارک رمضان در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) حدادیان بر هاشمی و روحانی تاخت.
آن طور که شرق نوشته حدادیان در این مراسم، به سخنان اخیر «روحانی» در مورد تحریم‌ها که گفته بود «آنها که می‌گویند تحریم مهم نیست، گویی که از جیب مردم بی‌خبرند» را سیبل سخنانش قرار داد: «آن آقا می‌گوید بعضی‌ها از جیب مردم خبر ندارند! تو دلت واقعا برای مردم سوخته؟ شما کجا می‌نشینی؟ زندگی‌ات چطور است؟ استخر را نفر قبلی خراب کرد، شما دوباره ساختید. می‌گویند رئیس‌جمهور باید گلف‌بازی کند و به استخر برود. شما بروید شنایتان را بکنید و جت‌اسکی‌تان را بروید. این حرف‌ها که در مورد جیب مردم می‌زنید از شما خنده‌دار است».
این مداح که در کمپین انتخاباتی «محمود احمدی‌نژاد» در سال ۸۸ حضور داشت، خطاب به هاشمی نیز گفته «من چند حرف با جناب آقای هاشمی دارم. یکی اینکه: در کربلای چهار فرمانده چه کسی بود؟ خودت بودی! سال ۶۵ شما فرمانده بودی. اگر واقعا دلت برای این مردم می‌سوزد، سه چهار تا سؤال من را جواب بده! یک: کدام عید به جای کیش پا شدی رفتی جبهه‌ها؟ این همه مردم رفتند سرزدند. چطور این مردم می‌روند به محل شهادت رفقایشان سرمی‌زنند؟ چطور این پدر و مادرها می‌روند به محل شهادت فرزندانشان سر می‌زنند؟» این دومین بار طی هفته اخیر است که یک مداح علیه دولت و هاشمی جبهه می گیرد. پیش از این هم محمود کریمی از روحانی خواسته بود اگر نمیتواند، کنار برود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *