سایت خبری پیام ما آنلاین | اجازه نمی‌دهم برای استقلال حاشیه درست شود

اجازه نمی‌دهم برای استقلال حاشیه درست شود





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰

اجازه نمی‌دهم برای استقلال حاشیه درست شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هرگز اجازه نمی‌دهم برای استقلال حاشیه ایجاد شود.
پرویز مظلومی در باشگاه استقلال گفت: هنوز نام هیچ بازیکنی را برای جذب یا جدایی به خارج از باشگاه اعلام نکرد‌ه‌ایم و تمامی اسامی که مطرح می‌شود گمانه‌زنی است. لیست مورد نظر من محرمانه است. من اسامی را به افشارزاده اعلام کردم.
وی درباره اینکه عنوان شده بازیکنانی همچون تیموریان و رحمتی جزو گزینه‌های او هستند اظهار داشت: من فقط گفتم که آنها در بین گزینه‌ها قرار دارند. هرگز اجازه نمی‌دهم برای استقلال حاشیه ایجاد شود. لیست را به باشگاه داده‌ایم و باید ببینیم کدام بازیکنان دلشان با ما است تا به استقلال ملحق شوند.
سرمربی استقلال درباره شروع تمرینات آبی‌پوشان عنوان کرد: کار را با همین نفراتی که داریم استارت می‌زنیم. 11، 12 بازیکن در رده بزرگسالان و چند بازیکن دیگر نیز در رده امیدها هستند و می‌توانیم تمرینات را با حضور 17،18 بازیکن شروع کنیم. وضعیت بازیکنانی همچون خسرو حیدری، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی نیز مشخص نیست و باید بیینیم چه خواهد شد. درباره زمین نیز باید بگویم که زمین کمپ آماده نیست و تا زمانی که آماده شود، باید به دنبال یک زمین دیگر باشیم.
مظلومی درباره بازیکنان مورد نظرش برای پیوستن به استقلال خاطرنشان کرد: 2،3 بازیکن از لیگ یک، یکی دو نفر از بازیکنان خارجی و چند بازیکن نیز که در لیگ برتر حضور دارند جزو گزینه‌ها هستند. خوشبختانه هرگونه همکاری در باشگاه صورت می‌گیرد و انشاءالله این مسئله ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: اسم آوردن از بازیکنان آن هم در فصل نقل و انتقالات مشکل ایجاد می‌کند. تا وقتی حضور بازیکنی قطعی نشود نام کسی را اعلام نمی‌کنیم. فعلا به دنبال زمین تمرین هستیم.
سرمربی استقلال درباره جدایی عنایتی از جمع آبی‌پوشان تصریح کرد: عنایتی بازیکن بزرگی است و او را دوست دارم. باید با خودش حرف بزنم تا ببینیم چه شرایطی رقم خواهد خورد.
مظلومی درباره دستیارانش گفت: هنوز با هیچ‌کس حرف نزده‌ام. فقط مجید صالح تاکنون حضورش در استقلال قطعی شده و همچنان روی سایر گزینه‌ها در حال مطالعه هستیم و تا زمان شروع تمرینات کادر فنی تکمیل می‌شود. قرار بود یک بدنساز نیز به جمع ما اضافه شود که گزینه مورد نظر من عذرخواهی کرد و حالا باید به دنبال یک بدنساز دیگر باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که «روز اول بازگشت به استقلال پس از سه سال چگونه بود؟» عنوان کرد: خیلی سخت و خسته کننده بود. من تلاش کرده‌ام با رسانه‌ها تعامل خوبی داشته باشم و امیدوارم این وضعیت ادامه داشته باشم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *