سایت خبری پیام ما آنلاین | محمدعلی بهرامی شهردار هنزاء: شهرداری هنزاء رابر به خودرو آتش‌نشانی مجهز شد

محمدعلی بهرامی شهردار هنزاء: شهرداری هنزاء رابر به خودرو آتش‌نشانی مجهز شد





۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۴

محمدعلی بهرامی شهردار هنزاء: شهرداری هنزاء رابر به خودرو آتش‌نشانی مجهز شد

شهردار هنزاء رابر گفت: با اعتبار یک میلیارد و 970 میلیون ریال شهرداری هنزاء رابر به یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی مجهز شد‌.
محمدعلی بهرامی اظهار داشت: شهرداری هنزاء در راستای تجهیز امکانات لازم برای حوادث غیرمترقبه اقدام به خرید یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی نیمه سنگین‌ با تجهیزات کامل کرده است.وی افزود: این خودرو به ارزشی بالغ بر 197 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی و کمک‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیار‌ی‌های کشور که 35 درصد هزینه آن سهم آورده شهرداری و 65 درصد کمک سازمان بوده، خریداری و در بخش هنزاء مستقر شد.
بهرامی افزود: شهرداری متولی اموری نظیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی‌، عمران شهری و… در شرایط عادی است و با توجه به ظرفیت گردشگری و سرمایه‌گذاری هنزاء و اینکه منطقه‌ای کوهستانی و اکثر بافت شهری فرسوده‌ است، نیازمند به استقرار ایستگاه آتش‌نشانی و ماشین‌آلات آتش‌نشانی است.این مسئول ادامه داد: تاکنون هیچ‌گونه امکانات ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی در شهرداری هنزاء برای ارائه خدمات به شهروندان وجود نداشته و برهمین اساس در سال مالی 93 با همکاری و تصویب شورای اسلامی شهر در بودجه 93 خرید تجهیزات ماشین خدمات ایمنی و آتش‌نشانی را در دستور کار قرار دادیم.
وی افزود: با پیگیری‌های مدیر‌کل امور شوراها و شهری استانداری و حمایت‌های سازمان شهرداری و دهیاری کشور در راستای کمک به توسعه و عمران شهرهای زیر 50 هزار نفر‌، شهرداری هنزاء اقدام به خرید یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی نیمه سنگین کرد.
بهرامی خاطرنشان کرد: در سال 94 تلاش می‌کنیم بتوانیم با همکاری شورای اسلامی شهر، استانداری و سازمان بتوانیم نخستین ایستگاه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی را در شهر هنزاء احداث کنیم تا بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.
وی همچنین از دیگر برنامه‌های در دستور کار شهرداری هنزاء را آموزش پیشگیری و مقابله با حوادث برشمرد و افزود: در این زمینه باید فرهنگ‌سازی‌های لازم صورت پذیرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *