پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۱

محاکمه متهمان حمله به
علی مطهری
متهمان پرونده حمله به علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ۱۳ مرداد امسال در شعبه ۱۰۱ دادگاه جزایی شیراز محاکمه می‌شوند. به گزارش تسنیم مصطفی ترک همدانی وکیل مدافع علی مطهری در این پرونده گفت: دادگاه رسیدگی به این پرونده، ساعت 10 صبح سه‌شنبه 13 مرداد امسال برگزار می‌شود. به گفته وی در این پرونده برای 11 متهم کیفرخواست صادر شده است که سه نفر از متهمان، رییس دانشگاه، معاون دانشگاه و دانشجوی دعوت کننده است. بر اساس این گزارش، علی مطهری اسفند سال 93 که برای سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر سفر کرده بود مورد تهاجم عده‌ای قرار گرفت و با واکنش افکار عمومی مواجه شد. از دیگر حواشی این اتفاق برکناری فرماندار جهرم به دلیل دلجویی از علی مطهری بود. به دنبال این حادثه، مطهری از حمله‌کنندگان به خود شکایت کرد که موضوع در شعبه ششم بازپرسی دادسرای انقلاب شیراز مورد رسیدگی قرار گرفت. در جریان رسیدگی‌های دادسرا، از تعداد زیادی تحقیقات به عمل آمد که در نهایت برای 11 نفر در این پرونده کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال شد.

استیضاح فانی چهارشنبه هفته دیگر
محمدرضا باهنر که ریاست ساعات پایانی جلسه علنی مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر نماینده مردم زنجان که یکی از طراحان استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش است، گفت: جلسه غیرعلنی امروز به درخواست نزدیک به 170 نفر از نمایندگان برای بررسی مشکلات فرهنگیان انجام شد و ربطی به استیضاح وزیر نداشت و استیضاح فرآیند قانونی خودش را دارد. باهنر خطاب به علیمردانی اظهارکرد: اگر به ائین نامه دقت کنید می بینید که ما امروز نمی توانیم استیضاح را به رای بگذاریم. گفتنی است؛ نماینده زنجان در تذکری آیین نامه ای اظهارداشت: ما متقاضیان استیضاح وزیر آموزش و پرورش با برگزاری جلسه غیرعلنی امروز مجلس نه تنها قانع نشدیم بلکه محکم تر پای استیضاح فانی ایستاده ایم و نسبت به عملکرد امروز هیات رییسه مجلس معترض هسیتیم . باهنر در پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به این که تعدادی از امضاکنندگان امضای خود را پس گرفتند ولی تعداد امضاها به زیر 10 نفر نرسید، بنابراین مساله استیضاح وزیر آموزش و پرورش در صحن علنی برگزار خواهد شد و هفته آینده چهارشنبه سوم تیر ماه فانی از خود دفاع خواهد کرد.

تازه‌ترین احتمالات درباره متهم اسیدپاشی اصفهان
حسین علیزاده با گذشت حدود یکسال از وقوع حادثه اسیدپاشی حاضر به پاسخگویی به سوال خبرنگاران در خصوص پرونده اسیدپاشی اصفهان شد با بیان اینکه در حال حاضر وکالت سه نفر از قربانیان حادثه اسیدپاشی در اصفهان را بر عهده دارد، اظهار داشت: در حال حاضر وکالت خانم‌ها «سمیه مثماریان»، «مینا آزاده» و «مرضیه ابراهیمی» که قربانیان حادثه اسید پاشی هستند را برعهده دارم ضمن آنکه «سهیلا جورکش» که یکی دیگر از قربانیان اسید پاشی اصفهان بوده است در حال حاضر برای انجام اعمال جراحی به خارج از کشور منتقل شده است. به گزارش نامه نیوز علیزاده با بیان اینکه در بین افرادی که خشونت علیه زنان داشته اند یک نفر با دارا بودن انجام بیش از 250 فقره خشونت علیه زنان بیشتر مورد ظن بوده است، افزود: از این رو بازجویی‌های بیشتر و موشکافانه‌تری بر روی این مورد انجام شده است. وی همچنین اظهار داشت: گمان اصلی مقامات کشوری و استانی بر این است که متهم اصلی حادثه اسیدپاشی اصفهان همان فرد متهم به سرقت‌های سریالی است.

مشکل اینترنت به شرکت زیرساخت مربوط است
رئیس هیات‌مدیره مخابرات، مشکلات کاربران با کیفیت اینترنت این شرکت را به عدم تامین پهنای باند کافی از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت مربوط دانست و گفت: شرایط به گونه‌ای است که اگر به عنوان مثال ما تقاضای 100 خط STM1 داشته باشیم تنها تعداد 50 خط به ما تعلق می‌گیرد. به گزارش ایسنا سیدمصطفی سیدهاشمی گفت: قطعا اگر ما نتوانیم خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه کنیم، مشترکان خود را از دست خواهیم داد. به همین دلیل همواره توسعه، تاکید و سرمایه‌گذاری ما در این جهت بوده است که برای حفظ مشتری خدمات بهتری ارائه شود و روز به روز هم بر تعداد این سرویس‌ها افزوده می‌شود. سیدهاشمی درباره گلایه‌های مشترکان از کیفیت اینترنت مخابرات نیز اظهار کرد: در حوزه اینترنت ما با بحث تامین پهنای باند مواجهیم که اگر شرکت ارتباطات زیرساخت بتواند این نیاز را تامین کند کیفیت بهتری خواهیم داشت. سیدهاشمی در پایان خاطرنشان کرد: با این وجود در حوزه خدمات پس از فروش ما قبول داریم که باید به گونه‌ای فعالیت کنیم که مشتریان ما رضایت داشته باشند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *