سایت خبری پیام ما آنلاین | رهبر معظم انقلاب: باید تصویر یک «یار مهربان و مقتدر» از نیروی انتظامی، در ذهن مردم ترسیم شود

رهبر معظم انقلاب: باید تصویر یک «یار مهربان و مقتدر» از نیروی انتظامی، در ذهن مردم ترسیم شود





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۰۱

رهبر معظم انقلاب:

باید تصویر یک «یار مهربان و مقتدر»

 از نیروی انتظامی، در ذهن مردم ترسیم شود

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، «امنیت» را موضوعی «درجه یک» خواندند و با تأکید بر نظارت کامل و جدی مسئولان نیروی انتظامی بر «سلامت فکر و عمل و اخلاق کارکنان» و «تأمین امنیت اجتماعی و اخلاقی»، افزودند: برنامه‌ها را بر «عقل و منطق»، «عزم و اقتدار» و «قانونگرایی و عطوفت» استوار کنید تا تصویری کاملاً مطلوب از ناجا در ذهن مردم قدرشناس ترسیم شود. گزیده صحبت های رهبری را در ادامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری بخوانید:

 اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی و شکل گیری شجره طیبه اقتصاد درون زا نیز نیازمند امنیت است.

 سلامت، دقت و احساس انگیزه بالا در فرماندهان رده بالای نیروی انتظامی و رفتارِ انصافاً پدرانه وزیر محترم کشور با نیروی انتظامی، فرصت های مغتنمی است که باید بیش از پیش از آنها برای رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده کرد.

  نیروی انتظامی و وزارت کشور باید با بررسی دقیق، عرصه های حضور و کمک مردمی را مشخص و اعلام کنند.

 موضوع «امنیت اخلاقی» و دغدغه های مردم در این زمینه،  از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه نیروی انتظامی قرار گیرد، اعتیاد، شرارتها، و هنجارشکنی ها، موجب تهدید امنیت جسمی، جانی و اخلاقی جامعه می شوند، بنابراین باید با استفاده از دیدگاههای کارشناسانه انسانهای متفکر و صاحب نظر به‌خصوص در درون نیروی انتظامی، برای مقابله با این مسائل، برنامه ریزی دقیق کرد.

 در موضوعات مربوط به امنیت اخلاقی، بعد از برنامه ریزی دقیق، مستحکم، عقلانی و صحیح، دیگر نباید به مخالفت برخی افراد یا فضاسازی های رسانه ای توجه شود بلکه باید با توکل بر خدا کار را پیش برد.

 باید تصویر یک «یار مهربان و مقتدر» از نیروی انتظامی، در ذهن مردم ترسیم شود.

 «اقتدار و قاطعیت بدون بی رحمی»، «سلامت درونی»، «حضور بهنگام و سریع»، «عطوفت و کمک به مردم»، و «قانون گرایی» عواملی هستند که موجب ارائه تصویری مثبت از نیروی انتظامی خواهد شد.

 نظام اسلامی به پشتوانه ملت، بینی دشمنان را به خاک مالیده است و سعی دشمنان برای ایجاد ناامیدی، بدبینی و اختلاف در کشور نیز در عصبانیت آنها از پیشرفتهای ایران، ریشه دارد.

 ایجاد دو جریانی، دو فرقه ای و دو قطبی از ضربه های مهلکی است که دشمن به‌دنبال آن است.

 برای تحلیل کلی اوضاع ایران، باید حرکت عمومی را مورد توجه قرار داد که به فضل الهی، این حرکت و نگاه غالب، بسیار خوب است.

 

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *