پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | هوشنگ مرادی کرمانی در گفتگو با خبرنگار «پیام ما»: رمان های علیمرادی قابل تحسین هستند

هوشنگ مرادی کرمانی در گفتگو با خبرنگار «پیام ما»: رمان های علیمرادی قابل تحسین هستند





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۰۲

هوشنگ مرادی کرمانی در گفتگو با خبرنگار «پیام ما»: رمان های علیمرادی قابل تحسین هستند

در حاشیه مراسم «روزکرمان» در نمایشگاه بیست و هشتم کتاب تهران فرصتی یافتیم تا با هوشنگ مرادی کرمانی گفتگویی انجام بدهیم. نویسنده کرمانی حوزه رمان و داستان ابتدا از وضعیت استقبال مردم از آخرین اثر خود با نام «ته خیار» ابراز خرسندی کرد و گفت:خوشبختانه کتاب «ته خیارس توانسته توجه مخاطب را به خود جلب کند و استقبال از این اثر راضی کننده بوده است. هوشنگ مرادی کرمانی در پاسخ این سوال که آثار نویسندگان استان کرمان را دنبال می کند به خبرنگار «پیام ما» گفت: تاآنجا که زمان به من اجازه بدهد حتما کارهای هم استانی ها یم را مطالعه می کنم . البته در کنار زمان ارزش اثر هم مطرح هست . بایستی کار آن قدرت و ارزش را داشته باشد که خوانده شود. و این در مورد همه کتاب خوان ها و نویسندگان صدق می کند.
مرادی کرمانی افزود: برای مثال کتاب های آقای علیمرادی و میر افضلی را خوانده ام. کارهای قابلی هستند. ایشان افزود: قلم روان و شیوا و قابل تحسین علیمرادی آینده خوبی را برایش به همراه خواهد داشت. البته از این مهم نباید غافل شد که کار ها باید خوب عرضه شود و خوب دیده شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *