پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پیش‌بینی قطعی در هواشناسی وجود ندارد

پیش‌بینی قطعی در هواشناسی وجود ندارد





پیش‌بینی قطعی در هواشناسی وجود ندارد

۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹

 رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: بعضی ها نگاهشان درباره پیش بینی‌های هواشناسی ایده‌آل گرایانه است اما طبیعتاً وقتی دانش این موضوع را داشته باشند می دانند که احتمال ایده آل پیش بینی کردن تقریبا صفر است و نمی توان نسبت به آینده یک حرف قطعی زد.

به گزراش پیام ما به نقل از ایسنا سحر تاج بخش مسلمان در جلسه هماهنگی ارزیابی عملکرد سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: بسیاری از بازخوردهایی که از وضعیت پیش بینی‌ها و عملکرد سازمان هواشناسی در مسئولین و مردم می ببینیم، بازخوردهای مثبتی نسبت به گذشته هستند.

او افزود: بازخوردهای جامعه نسبت به پیش بینی های سازمان هواشناسی حداقل در سال های اخیر خیلی بهتر شده است، هم نحوه پیش بینی ها و هم اطلاعاتی که به کاربران ارائه می شود خیلی بهتر شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: امروز هشدارهای سازمان هواشناسی کشور مفهومی تر شده و مردم اطلاعات این هشدارها را درک کرده و از آنها بهره می برند.

تاج بخش مسلمان در بخش دیگری عملکرد امسال سازمان هواشناسی کشور در جشنواره شهید رجایی را ستود و عنوان کرد: یک همکاری خیلی خوبی انجام شد که خروجی آن یک اتفاق خوب برای سازمان بود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *