پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آفرودسواری در کویر لوت قربانی گرفت

آفرودسواری در کویر لوت قربانی گرفت





آفرودسواری در کویر لوت قربانی گرفت

۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹

واژگونی یک دستگاه خودرو آفرود در کویر لوت یک فوتی و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش شش ساعته نیروهای امدادی هلال احمر برای امدادرسانی به آفرودسواران حادثه دیده در کویر لوت شهداد در منطقه ریگ یلان خبر داد.

رضا فلاح شامگاه ۲۹ دی ماه در تشریح این خبر بیان کرد: طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو آفرود و مصدومیت چهار نفر، بلافاصله نیروهای هلال احمر به منطقه حادثه دیده اعزام شدند.

او با اشاره به اعزام چهار تیم امدادونجات از استان کرمان و خراسان جنوبی به منطقه کویر افزود: ۱۳ نیروی امدادی از پایگاه‌های نهبندان، شهداد و مرکز استان کرمان و همچنین یک تیم از پایگاه چاهداشی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به جان باختن یک نفر در این حادثه گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر با شش ساعت تلاش سه مصدوم حادثه دیده را رهاسازی و توسط آمبولانس‌های هلال احمر و اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی واقع در خراسان جنوبی انتقال دادند.

او با اشاره به همراهی و همکاری آفرودسوران داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان در این عملیات تصریح کرد: فرد فوتی به عوامل قضایی در استان کرمان تحویل داده خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *