پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رهبر انقلاب: همه کارها و راه‌ها برای تأمین حق مردم زابل در مورد آب باید پیموده شود

رهبر انقلاب: همه کارها و راه‌ها برای تأمین حق مردم زابل در مورد آب باید پیموده شود





رهبر انقلاب: همه کارها و راه‌ها برای تأمین حق مردم زابل در مورد آب باید پیموده شود

۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸

رهبر انقلاب هم‌اکنون در دیدار مردم سیستان‌وبلوچستان و خراسان جنوبی: اگر مصوبات سفر استانی اوائل دهه۸۰ را دولت‌ها عمل می‌کردند امروز چهره سیستان و بلوچستان فرق می‌کرد.

مسئولان قدر این مردم را باید بدانند و باید خدمت کنند. البته در سیستان و بلوچستان خیلی خدمت شده کار خیلی شده، بلوچستانی که شما امروز می‌بینید بلوچستان دوره‌ی طاغوت نیست بنده آن روز را دیده‌ام مردم هیچ چیز نداشتند. از روز اول از روزهای اول کار در این منطقه شروع شد هم در آنجا هم در زابل و سایر مناطق استان. امروز هم دارد کار میشود. باید این کارها با قوّت ادامه پیدا کند.
این مسئله‌ خط آهن خیلی مهم است؛‌ اینی که شمال و جنوب شرق کشور با خط آهن متصل بشود این خیلی اهمیت دارد هم برای استان و استان‌های در بین راه.
مسئله‌ آب زابل خیلی اهمیت دارد. همه‌ی کارها همه‌ راه‌ها باید پیموده شود برای اینکه حق مردم در مورد آب تأمین بشود.
کارهای زیادی هم پیش‌روی ما هست که باید انجام بگیرد. اگر آن مصوباتی که در اوائل دهه‌ی ۸۰، که بنده آمدم بلوچستان، تصمیم‌گیری شد اگر دولتها آن مصوبات را عمل میکردند امروز چهره‌ی استان فرق میکرد. تنبلی شد، بی‌توجهی شد از طرف بعضی از دولتها. امروز بحمدالله مشغولند، کار میکنند، تلاش میکنند. بنده امیدوارم و ان‌شاءالله که این امید به نتیجه برسد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *