مهندس اصغر باقریان سرپرست مجتمع مس سونگون شد

با حکم دکتر سیدمصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مهندس اصغر باقریان به‌عنوان سرپرست جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد.





مهندس اصغر باقریان سرپرست مجتمع مس سونگون شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۴، ۱۴:۲۰

در آیین معارفه‌ای که با حضور شورای مدیران مجتمع مس سونگون برگزار شد، حکم سرپرستی مهندس اصغر باقریان به وی اعطا شد. دکتر فیض در این مراسم بر لزوم بهره‌گیری از مدیران متخصص و تعامل‌گرا در مسیر توسعه صنعت مس تأکید کرد.

طی حکمی از سوی دکتر سیدمصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مهندس اصغر باقریان به‌عنوان سرپرست جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد. مراسم معارفه روز پنجشنبه ۲۷ شهریور با حضور اعضای شورای مدیران مجتمع برگزار شد.

دکتر فیض در این مراسم با تأکید بر اهمیت استفاده از نیروهای متخصص، تعامل‌گرا و باتجربه در مجموعه‌های کلیدی صنعت مس، اظهار داشت: «مجتمع مس سونگون به‌عنوان یکی از مراکز راهبردی تولید مس کشور نیازمند مدیریتی کارآمد و آینده‌نگر است.»

مهندس اصغر باقریان متولد ۱۳۵۶ و دانش‌آموخته مهندسی معدن در مقطع کارشناسی از دانشگاه صنعتی شاهرود و کارشناسی ارشد از دانشگاه شهید باهنر کرمان است. او بیش از دو دهه تجربه در صنعت معدن و صنایع معدنی دارد و از سال ۱۳۹۵ تاکنون مدیریت امور تغلیظ مجتمع مس سونگون را برعهده داشته است.

از مهم‌ترین دستاوردهای او می‌توان به اجرای طرح‌های کلیدی افزایش ظرفیت کارخانجات تغلیظ و مولیبدن، اصلاح مدار خردایش، بومی‌سازی بیش از ۹۰ درصد تجهیزات مصرفی و انتشار مقالات تخصصی در حوزه معدن اشاره کرد.

در پایان این مراسم، از خدمات و تلاش‌های دکتر محمدجعفر عظمایی، مدیر پیشین مجتمع مس سونگون نیز قدردانی شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *