پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | درخواست گذرنامه آنلاین اربعین

درخواست گذرنامه آنلاین اربعین





درخواست گذرنامه آنلاین اربعین

۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸

امکان درخواست آنلاین گذرنامه برای زائران کربلای معلی فراهم شده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت گذرنامه زیارتی درخواست خود را به شکل آنلاین ثبت کنند.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا، براساس تمهیدات اتخاذ شده، زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی می‌توانند به صورت آنلاین، درخواست گذرنامه زیارتی خود را ثبت کند. ثبت‌نام برای دریافت گذرنامه زیارتی به دو روش امکان پذیر است: روش اول، ثبت‌نام در سامانه سخا و روش دوم، استفاده از نرم‌افزار موبایلی پلیس من است.

برای ثبت‌نام از طریق درگاه اینترنتی سخا، سامانه سخا را در موتورهای جستجوگر اینترنت جستجو کنید. سپس وارد این سامانه شده و وارد پنجره خدمات فراجا شوید.

همچنین برای ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن پلیس من، پس از وارد شدن به این نرم‌افزار تلفن همراه، در قسمت لیست خدمات، گزینه پلیس گذرنامه و امکان را انتخاب کرده و سپس گزینه صدور گذرنامه را انتخاب کنید. در اینجا وارد پنجره خدمات گذرنامه می‌شوید. اگر قبلا ثبت‌نام کرده باشید با وارد کردن نام کاربری و رمز وارد حساب می‌شوید و اگر قبلا ثبت نام نکرده باشید، باید گزینه ثبت‌نام را بزنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا ثبت‌نام انجام شود.

با پایان رساندن مراحل و دریافت نام کاربری و رمز، می‌توانید به راحتی وارد این اپلیکیشن شوید.

پس از وارد شدن به برنامه، به قسمت پیشخوان خدمات و خدمات پلیس مهاجرت و گذرنامه مراجعه کرده و گزینه درخواست گذرنامه زیارتی را انتخاب کنید.

در این قسمت باید وضعیت تاهل و مشخصات فردی خود را وارد کنید. همچنین باید یک عکس پرسنلی۶در۴ نیز که کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت حجم داشته باشد را بارگزاری کرد و گزینه تایید را انتخاب کنید.

در ادامه نیز باید هزینه صدور گذرنامه به مبلغ ۶۵ هزار تومان را به صورت اینترنتی پرداخت کنید.  پس از انجام موفقیت‌آمیز تمام این مراحل، گذرنامه زیارتی شما از طریق شرکت پست برایتان ارسال می‌شود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر