پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حریق در منطقه کبیر کوه آبدانان

حریق در منطقه کبیر کوه آبدانان

 مدیرکل منابع طبیعی ایلام: آتش مهار شد





حریق در منطقه کبیر کوه آبدانان

۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰

 مدیرکل منابع طبیعی ایلام گفت: حریق منطقه کبیر کوه آبدانان مهار شده است.

به گزارش پیام ما به نقل از مهر یاسم خانمحمدیان اظهار کرد: آتش سوزی کبیرکوه که از صبح امروز مجدد آغاز شده بود با تلاش و ورود به موقع ماموران حفاظتی و مردم مهار اولیه شده است.

او بیان داشت: آتش سوزی مراتع و جنگلی کبیرکوه در محدوده روستای آب انار معروف به هونگه که در بین شهرستان‌های آبدانان و دره شهر اتفاق افتاده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با بیان منطقه صعب العبوراست است، گفت: لکه گیری حریق‌های مناطق در حال انجام است و پایش منطقه با استفاده از ظرفیت نیروها آغاز شده تا از شعله ور شدن مجدد آتش جلوگیری شود.

خانمحمدیان ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم، بسیج سپاه، فرمانداران شهرستان‌های آبدانان و دره شهر و همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تصریح کرد: نیروهای پایش تا اطمینان از مهار کامل حریق در منطقه حضور دارند.

مدیرکل منابع طبیعی ادامه داد: به دلیل بارندگی‌های مناسب امسال پوشش گیاهی در ارتفاعات و مراتع کوهستانی منطقه متراکم است و همین خطر آتش سوزی در منطقه را بیشتر می‌کند لذا از مردم و طبیعت دوست انتظار داریم به عنوان همیار طبیعت منابع طبیعی را در راستای حفظ و حراست عرصه‌های ملی یاری کنند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر