پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خسارت سیل و توفان به ۱۲۰۰ پایه برق در خراسان رضوی

خسارت سیل و توفان به ۱۲۰۰ پایه برق در خراسان رضوی





خسارت سیل و توفان به ۱۲۰۰ پایه برق در خراسان رضوی

۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹

مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بارش‌های سیلابی و توفان اردیبهشت ماه امسال به بیش از هزار و ۲۰۰ پایه برق از شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف این استان خسارت وارد و پایداری شبکه برق را با خطر مواجه کرد.

به گزارش پیام ما به نقل از ایرنا مجتبی حامدی پارسا افزود: حجم خسارت‌ها و آسیب‌های وارده به شبکه برق خراسان رضوی در شهرستان‌های کلات، صالح آباد، سرخس، فریمان و مه ولات بیش از سایر نقاط استان گزارش شده است.

او اظهار کرد: در پی توفان و بارش شدید باران، نشست اضطراری مدیریت بحران در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد و با اتخاذ تصمیمات لازم مانند خودروی جرثقال، مولد اضطراری و گروه‌های کمکی به برخی مدیریت‌های برق شهرستان ها گسیل شد.

مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: مدیران برق شهرستان‌ها با تشکیل بیش از ۱۱۵ گروه اجرایی به تعداد ۳۲۰ نفر از بهترین و کارآزموده ترین نفرات فنی و با تمامی ظرفیت نسبت به رفع خاموشی‌های ناشی از بروز سیل و توفان اقدام و تمامی آسیب های وارده به شبکه های برق را در کمترین زمان ممکن رفع کردند.

شرکت توزیع برق خراسان رضوی همه شهرستان‌های استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز را زیر پوشش دارد.

شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک بود که از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر