نظرات

  • کبوتر نماد مناسبی برای صلح است؟
    بهرام

    سلام دوست عزیز نویسنده مطلب شما بسیار جالب بود ولی من با کبوترا زندگی کردم و ندیدم هیچ کبوتری وقتی تسلیم و مغلوب میشه توسط کبوترغالب کشته نمیشه البته این درحالیه که به لانه کبوتر تجاوز نشده باشه که اگه چنین باشه بله، دقیقا تا کشته نشه کبوتر متجاوز دست از نزاع نمیکشه
    البته این هم زمانی اتفاق میوفته که کبوتر متجاوز در لانه حریف باشه و حتی اگه زورش بیشتر باشه تجاوزگر باز هم دست از نزاع نمیکشه تاجایی که بکشه یا کشته بشه
    خلاصه بنظر من، نماد صلح‌رو درست انتخاب کرده ینی میتونه این انتخاب هم درست باشه ولی نماد گرگی که گفته شده خیلی زیباتر هم هست
    ممنونم ازشما 🙏🏻

    در: کبوتر نماد مناسبی برای صلح است؟
    لینک به نظر
  • محدودیت برق برای ۸ هزار بهره‌بردار بدمصرف چاه‌های کشاورزی
    علی

    اختلاس ها رو کسانی دیگر انجام میدن

    دولت یقه کشاورز ان زحمتکش رو میگیره

    مالیات به مردم مستضعف میبنده

    خدایا خودت به داد ما برس

    در: محدودیت برق برای ۸ هزار بهره‌بردار بدمصرف چاه‌های کشاورزی
    لینک به نظر
  • ایران از هر هکتار ۴.۳ تن گندم برداشت می‌کند ترکیه و مصر ۷ تن
    سلام

    عوضش موشک نقطه زن دادیم حزب‌الله و حماس که منطقه را به گند و خون بکشند. کشور ایران را فدای کشورهای عقب مانده عربی کردیم همین باعث افتخارم ن شده.

    در: ایران از هر هکتار ۴.۳ تن گندم برداشت می‌کند ترکیه و مصر ۷ تن
    لینک به نظر
  • همۀ پرونده‌های ایران برای ثبت جهانی
    فوزیه

    از کمک های مردمی همون استان وبخش خصوصی برای مرمت اثار وثبت ملی وجهانی استفاده کنید

    در: همۀ پرونده‌های ایران برای ثبت جهانی
    لینک به نظر
  • مجید

    با سلام و خسته نباشید جناب شهردار محترم منطقه ۲ کرمان بخاطر خدا اینقدر مردم رو در فشار نگذارید لطفا در منطقه ۲ کوچه شماره ۷ چگونه به دو قطعه زمین کوچک پروانه برای یک ۱۶ واحدی و یک ۸ واحدی صادر نمودید بدون اینکه بعضعی از این آپارتمانها پارکینگ نداشته و تا کنون باعث درگیری برای پارکینگ بین ساکنین پیش آمده بدون در نظر گرفتن راحتی و آرامش خانوادها فقط بخاطر اینکه شهر افقی در حال پیشرفت است باید در نظر بگیرید شهر کرمان زمین خالی و کلنگی بقدری وجود دارد که تا ۶۰ سال دیگه هم ساخت ساز بشه داخل محدوده خواهد بود در کو چه ای تنگ و بدون داشتن هیچگونه امکانات صدور پروانه ۸ طبقه جز فشرده کردن منطقه و بر هم خوردن آسایش مردم هیچگونه منفعتی ندارد با تشکر از زحمات شما

    در: مهندس پور اسماعیلی شهرداری منطقه دو کرمان در گفتگو با پیام ما/ بودجه شهرداری کرمان با گستردگی شهر همخوانی ندارد/ در 2 سال آینده با اتمام پروژه های قرارگاه خاتم چهره شهر کرمان کاملا تغییر خواهد کرد
    لینک به نظر
  • کاهش تنوع زیستی با نگاه اقتصادی به جنگل
    معظمی

    با سلام و احترام
    ممنون از مقاله های خوب و پژوهشی روزنامه وزین پيآم ما.

    در: کاهش تنوع زیستی با نگاه اقتصادی به جنگل
    لینک به نظر
  • تخریب کوه با هدف برداشت شن و ماسه
    ع

    سلام
    به این وقایع اگربها ندهیم و بی تفاوت باشیم شاید درعرض چندروزعواقب آن رانبینیم اما قطعا آسیب آن دامن همه راخواهد گرفت وقتی نفسمان ازگرد وخاک به سختی بالا بیایدخواهیم فهمید.
    درختان بلوط دامنه های زاگرس طی سالها پاگرفته اند وهرکدامشان ضامن سلامت محیط اند وای بر ما که چقدر کوتاه بینانه با محیط زیستمان برخورد میکنیم.
    هر آسیبی دامن همه را خواهد گرفت. ما خیال میکنیم درامانیم .

    در: تخریب کوه با هدف برداشت شن و ماسه
    لینک به نظر
  • چتر سیاه بر آسمان اهواز
    Amin

    چاره ی دیگه ای جز سوزاندنش ندارن . توی کشور برادر یعنی چین کمونیست ، ابزارآلات سبکی وجود داره که ضایعات محصولات کشاورزی رو بسیار ریز میکنه (اندازه ی نخود یا بزرگتر) و داخل زمین میریزه . اینطوری منابع خاک (آهن و روی و
    ...) حفظ میشه و روند فرسایش خاک هم کندتر میشه . کشاورز هم مجبور نمیشه ضایعات محصولش رو آتیش بزنه .

    در: چتر سیاه بر آسمان اهواز
    لینک به نظر
  • بهار

    این مطلب حرف نداشت

    در: برنامه ستاد دیه بر محور استفاده کم از منابع دولتی است
    لینک به نظر
  • نرگس خندان مهر

    سلام
    من از سال ۵۵ دراین مدرسه تحصیل کردم ‌. دوره راهنمایی ودبیرستان را گذراندم.
    بهترین وشیرین ترین خاطراتم دراین مدرسه شکل گرفته ،بهترین معلمان را داشتم و با دوستانی اشنا شدم که هرگز فراموششان نخواهم کرد
    امیدوارم این بنای تاریخی به همت بزرگان حفظ بشود وهمچنان با تربیت آیندگان خاطره آفرینی کند.

    در: روند رو به تخریب اولین دبیرستان دخترانه ایران
    لینک به نظر
  • موافقت با قلع‌و‌قمع بلوط‌های زاگرس
    حیدری

    تو فصل زنده مخصوصا نمی برند چه راحت چهار هزار درخت را حیف می کنه

    در: موافقت با قلع‌و‌قمع بلوط‌های زاگرس
    لینک به نظر
  • زخمی دیگر بر بستر بی‌جان هامون
    مصطفی

    ممنون جناب کارشناس محترم
    امیدواریم مقامات ایرانی در این مورد موضع‌گیری اساسی کنند و به داد مناطق سیستان و خراسان جنوبی برسند.

    در: زخمی دیگر بر بستر بی‌جان هامون
    لینک به نظر
  • زخمی دیگر بر بستر بی‌جان هامون
    مصطفی

    ممنون جناب کارشناس محترم
    امیدواریم مقامات ایرانی در این مورد موضع‌گیری اساسی کنند و به داد مناطق سیستان و خراسان جنوبی برسند

    در: زخمی دیگر بر بستر بی‌جان هامون
    لینک به نظر
  • 2030
    نکیسا خدیشی

    حتما پیگیری می‌کنیم

    در: 2030
    لینک به نظر
  • 2030
    دنیل شریعت

    با سلام. مدت چهار ماه است که آب در جزیره قشم .شهرستان قشم شبها از ساعت 23.و روزها هم ساعات مختلف قطع میشود. و اینکه آب شیرین کن جدیدی با بودجه 250 میلیاردی وارد مدار شده دروغ محض است .شاید بودجه ای دریافت کرده آمد اما وضع آب شرب مردم هر روز بدتر میشود من در شهرک سام و زال قشم ساکن هستم و روزانه 10 الی 12 ساعت با قطعی آب مواجه هستیم در وضعیت خشکسالی می‌باشیم اما دریا که خشک نشده و آب دریا را نصفه نیمه فیلتر کرده و به مردم میدهند دریغ و افسوس که ما مردم کسی را نداریم که بفکرمان باشد و دلسوز این خلق.و خودمان نیز به خودمان کمک نمی‌کنیم .امیدوارم که شما گرفتاری ما مردم در منطقه گرمسیر را انتقال داده و کسی را پاسخگو و حلال مشکل ما بیابید.با تشکر

    در: 2030
    لینک به نظر
  • یگان حفاظت محیط زیست: با عامل درگیری با محیط‌بان آشوراده برخورد شود
    عدالت

    اقا سلام خواهش میکنم این تورهای غیر مجاز که هر روز غروب توی رودخانه گرگان رود میزارن رو جمع کنید نسل ماهی ها از بین رفت به خدا

    در: یگان حفاظت محیط زیست: با عامل درگیری با محیط‌بان آشوراده برخورد شود
    لینک به نظر
  • کودکان قربانی جنگ‌افروزان
    پوران

    با سلام از خرید میگو با شنیدن آلوده به فاضلاب نگران بودم تا اینکه شنیدم صحت نداره و توضیح آن را الان در خبر های شما خواندم ممنون

    در: کودکان قربانی جنگ‌افروزان
    لینک به نظر
  • سوداگران گنج پل تاریخی  ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
    Saeed

    سلام منکه میگم اگه به همت کردن باشه نمیخوادمنتظرموندتااین اثرتا ریخی خرابشه ازخودمونکه شروع کنیم فکرکنم راه براکمکبازشه ازپلدقیق نمیدونم ولی اگه ازهرماشین فقط2تا5 هزارتومن برا باسازی پل جمع شه بنظرشما دریکماه چند...... ماشین ازروپل رفتوامد میکنن بکسیم فشارنمیاد امیدوارم با ضایت باشه

    در: سوداگران گنج پل تاریخی ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
    لینک به نظر
  • درگیری لفظی بر سر آشوراده
    رضا

    وحشی بودن وقلدری ساروی زبانزد عام وخاص ست. فرض که تومدیر کل هستی. نبایدالفاظ کثیف ازدهانت بیرون بیاد ساروی شیادی بیش نبوده ونیست.فتنه کردن یه مدیرکل واقعا جای تامل داشت. استان که ارث باباش وننه ش که نبوده بخاد لات گری کنه. ساروی ازداعش وارازل واوباش خطرناکترهست.

    در: درگیری لفظی بر سر آشوراده
    لینک به نظر
  • سوداگران گنج پل تاریخی  ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
    کوروش ۱۳

    ۱کیسه سیمان ده تا آجر اون هم مال خودش هست ،لابد بوجه چند میلیاردی میخواد ،حق ناظر ،،،،،،،،،،

    در: سوداگران گنج پل تاریخی ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
    لینک به نظر
  • درگیری لفظی بر سر آشوراده
    ناشناس

    حال رو روز مدیران مازندرانی در باره میانکاله رو از سال۱۴۰۰ بیاد بیارید که در همون مقطع که محیط زیست محترم مازندران کلنگ پترو شیمی در همون مسیری که محیط بانی محترم اجازه تردد ماشین آلات نداد را مجوز داد و البته بدلیل عدم پیوست محیط زیست به ظاهر بعد از اعتراض سراسری زیر حرفش زد. رفتار تند مدیر گلستان به حساب شفافیت و صداقت در کارش باید دانست .اگر اهل سیاسی بازی بود الان فیلم علیه محیط بانی در رسانه ها پخش بود...

    در: درگیری لفظی بر سر آشوراده
    لینک به نظر
  • احد

    آخه این چه یادداشتی که !!!؟ از هر کی سئوال در باره مرحوم دیلمقانی کردیم از نیت خیر و کمک به فقرا و آبادانی روستاها و پیشرفت این منطقه محروم ( ولی غنی از معادن و کشاورزی و ) کرده حالا شما چطوری راحت دست نوشته دیگران رو قبول میکنید هر چه دلتان بخواد می نویسید و تهمت و حرف های ناروا در باره اش م زنید شما یا از روی دشمنی و کینه یا از حسادت این حرفها رو ۱ در مورد ای آن زدیم مگر مدرک داشته باشید که ندارین

    در: ماجرای دیلمقانی و قتل او (2)
    لینک به نظر
  • موزه منطقه‌ای کرمانشاه‏، ۵ دهه بلاتکلیفی
    حمید رضا

    چرا باید موزه منطقه ای کرمانشاه تکمیل نشه واقعا خاک برسر مدیران قبلی و فعلی کرمانشاه الان همدان که یک سوم کرمانشاه اثارتاریخی و همچنین جهانی نداره ۳ مورد جهانی کرمانشاه داره همدان صفرمورد حالا میگن همدان موزه منطقه ای باید داشته باشه واقعا مسخره اس درسفررییسی به کرمانشاه باید یکی ازمطالباتمان علاوه بر تکمیل راه آهن کرمانشاه خسروی همین موزه منطقه ای کرمانشاه باشه انشاءالله

    در: موزه منطقه‌ای کرمانشاه‏، ۵ دهه بلاتکلیفی
    لینک به نظر
  • سوداگران گنج پل تاریخی  ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
    زند

    آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب کلأ اهمیت به این مسائل بطور جد نبوده که عده ای سود جو با کلنگ بیفتن به جان آثار تاریخی

    در: سوداگران گنج پل تاریخی ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
    لینک به نظر
  • درگیری لفظی بر سر آشوراده
    براتعلی آبرین

    آیا برخی مدعیان دروغین محیط زیست که فقط در معدود دولتهای انقلابی دایه مهربان تر از مادر برای محیط زیست قربانی شده میشوند ومخصوصا برای مدیران جوان وانقلابی و وولایتمدار وپاکدست دامهایی پهن وحاصل این دام را رسانه ای و یکی یکی این گل‌های معطر همچون محمدجواد ساوری ها را با هوچی گری وشکایت میخواهند از میدان بدر کنند شما برین دنباله رو خانم ابتکار که در زمان ایشان سیل جنگل گلستان رو جارو کرد ایشان امتیازات میلیونها درخت افتاده را بعنوان باج به هوچی گر ها داد.
    امروز دولت انقلابی ومحمد جواد ساوری هم انقلابی در راس کار میماند وخادمی ملت را میکند.گرگان پدر شهید

    در: درگیری لفظی بر سر آشوراده
    لینک به نظر
  • درگیری لفظی بر سر آشوراده
    رضا محجوب

    با سلام طاهرا لشکر سایبری آقای ساروی بیکار ننشسته و از هردری وارد میشه برای تبرعه کردن خودش خجالت بکشید از این کلمه جوان انقلابی من نه مازندرانی هستم نه گلستانی ولی دارم میبینم چه بر سر محیط زیست این مملکت دارید میارید آقای رییس محیط زیست و محیط بانان گرامی دست شما و میبوسیم

    در: درگیری لفظی بر سر آشوراده
    لینک به نظر
  • سوداگران گنج پل تاریخی  ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
    renjer28450

    به نظر من با اون اشخاصی که به این پل زیبا خیانت کردن و تخریبش کردن باید حکم حبس ابد بدن تا درس عبرتی باشه برای بقیه عوضیها...

    در: سوداگران گنج پل تاریخی ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
    لینک به نظر
  • درگیری لفظی بر سر آشوراده
    امیر

    چقدر جالب،این جوان انقلابی و پاکدست و جهادی که تو نظرات ازش صحبت کردند فحاشی انقلابی کرده و لابد باید بهش مدال افتخار هم داد..!!؟
    واقعا باید به وجود چنین مدیران جوان انقلابی افتخار کرد..
    فحششون گله هر کی نخوره خله..
    ببین کار این مملکت دست کیا افتاده..؟؟؟؟

    در: درگیری لفظی بر سر آشوراده
    لینک به نظر
  • سوداگران گنج پل تاریخی  ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
    شاهرخ

    آدم نمیدونه باید به حال خودمون و از بین رفتن آثار ملی که بیانگر تاریخ و اصالت هر کشوریه گریه کنه یا به این حد بی تفاوتی و سلب مسئولیتی که اکثر مسئولین این نظام به راحتی از خودشون نشون میدن بخنده، حقیقتا به ما هم اعلام کنید شما بر اساس سفارش‌های کدوم خدا و قرآن رفتار میکنید تا ما هم بدونیم اگر قرآن ما جعلی هست تغییرش بدیم، در قرآن ما خداوند صراحتا اشاره فرموده اولویت در صدقه دادن رو ،هیچ تبصره ای هم نذاشته ،اما سرمایه ای که نزد شما امانت هست رو صرف انواع مسائل در کشورهای دیگه میکنید و هرگز بودجه کم نمیارید وقتی حرف از اولویت‌های اشاره شده در قرآن میاد بدون درنگ حرف از نداری و کمبود بودجه و انتظار از مردم برای حل مشکل دارید،

    در: سوداگران گنج پل تاریخی ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
    لینک به نظر
  • درگیری لفظی بر سر آشوراده
    maryammorovati.ir@gmail.com

    maryammorovati.ir@gmail.com

    در: درگیری لفظی بر سر آشوراده
    لینک به نظر