نظرات
-
حمید علیپورسلام. چند سال پیش یک مشت خانم و آقا به اصطلاح مهندس کشاورزی استخدام کردند اما هیچ بار علمی ندارند فقط شدن سوهان اعصاب کشاورز....نق میزنند که حقوقمان کنه و وقتشان صراف نگاه کردن به گوشی های لمسیشون میگدره
در: ایران از هر هکتار ۴.۳ تن گندم برداشت میکند ترکیه و مصر ۷ تن
لینک به نظر -
رضا طهماسبی
از خلیج فارس لوله گذاری کنن اگه خزر شور هست
در: انتقال آب خزر به دریاچه ارومیه تخیل یا واقعیت؟
لینک به نظر -
صدیق گوریتوی زندگی مایک چای داشتیم که نیم اینچ آب استفاده میکردیم برای آب آشامیدنی خود قاضی شهرستان مهرستان حکم صادر کرد پرش کردم جای دیگه پنچ اینچ آب بدون مجوز استفاده میشود پرش نمیکند این قانون برای همه هست یا برای یک نفرهست الان ما برای اب آشامیدن نداریم اینقدر آب نداریم عضو بگیریم جواب مارا هیچکس نمیدهد
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
جباریمطمئن باشید اگر ناوگان حمل مسافر چه ریلی و جاده ای مناسب سازی باشد بیشتر ازاین هم گردشگران خارجی و داخلی جذب می شود
در: افزایش اقامت گردشگران در سه استان
لینک به نظر -
مهدویصدور بی رویه پروانه های چاهها بعد از ممنوعیت سال ۵۳ نوعی تجاوز به حقوق قنات دارانی محسوب میشود که قرنها متولیان تمدن سازی در نقاط بی آب کشور بوده اند. رشوه گیران وزارت نیرو و دلالان و کارچاق کن های ادارات آب منطقهدای طی سالهای بعد از انقلاب کاملا شناخته شده هستند. مصادره اموال این خائن ها حداقل کاری است که باید انجام شود.
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
علی عسگریاگه کشاورزی رو هم با پر کردن چاهها نابود کنین با این تحریمها باید از گشنگی بمیریم
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
سیدزاهداهوراییمجاز وغیر مجاز چە صیغه ایه .من کشاورزم چاه دارم ومجوز چاه هم دارم ولی در زورم به ناکشاورزهایی که مجوز ندارند نمیرسه که هیچ درواقعیت پشتوانه اونا بیشتره .حالا کشف کنید پرتقال فروش کیه؟؟؟؟؟؟
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
حسینتکلیف ما که چندصد نهال کاشتیم اون هم پسته و حالا که به ثمر نشسته و میگن چاه رو پر کنین چیه درخت های بی زبون که خشک میشن رو کی میخواد جواب بده .گناه ما چیه که اونموقع نتونستیم مجوز بگیریم.کاش اول فکری به حال این درخت ها میکردند و بعد حرف از پرکردن میزدند
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
علیرضابه بهانه اشتغال و کارآفرینی چاه حفر کردید و تمام قنات ها، رودخانه ها را چشمه ها را خشکاندید. یه چاه رو به 1 الی 10 نفر واگذار کردید در صورتی که یک قنات گاهی امورات 4 و پنج هزار نفر رو میچرخاند. لعنت به شما
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
ناشناسسلام یک سوال دارم آیا دولت الان مجوز میدهد برویم مناطق نفت خیز جنوب چاه نفت یا گاز برای خودمون حفر کنیم قطعا این چنین نیست چون نفت ملی شده حالا آیا منابع آب زیر زمینی که غالباً هم تجدید ناپذیر هستند نباید ملی باشند؟ چطور شده معادن و نفت ملی هستند ولی آب هر کسی حالا با مجوز یا بی مجوز رایگان از منابع آب زیرزمینی استفاده می کند و باعث نابودی محیط زیستی میشه که قراراست نسل ها از آن استفاده کنند بدون نفت میشه زندگی کرد ولی بدون آب چی
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
سید مرتضیسلام یک سوال دارم آیا دولت الان مجوز میدهد برویم مناطق نفت خیز جنوب چاه نفت یا گاز برای خودمون حفر کنیم قطعا این چنین نیست چون نفت ملی شده حالا آیا منابع آب زیر زمینی که غالباً هم تجدید ناپذیر هستند نباید ملی باشند؟ چطور شده معادن و نفت ملی هستند ولی آب هر کسی حالا با مجوز یا بی مجوز رایگان از منابع آب زیرزمینی استفاده می کند و باعث نابودی محیط زیستی میشه که قراراست نسل ها از آن استفاده کنند بدون نفت میشه زندگی کرد ولی بدون آب چی
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
مجید عبودیاقتصاد ناپایدار به مثابه ای شخص ای است گرفتار که برا ی گذران زندگی به فروش اعضای بدنش روی آورده است. حالا اگر آن اقتصاد به بیماری اعتیاد هم دچار باشد، اطرافیانش ولو عزیزترینش باشند، در امان نخواهند بود. پای نفت که در میان باشد، مسئول ترین ها، با تمام نشئگی بی تقصیر جلوه می کنند و این دور باطل ترقی به سمت پایین را تشدید می کند.
در: دست رد بر سینهٔ «سهراب»
لینک به نظر -
بدرکاش همزمان باقلع قمه سازه های غیرمجازماموران ناظرهم قلع قمع شوند زیرا این سازه یه شبه سبزنمیشوند یامامورخواب باشد که بعید است ویااینکه پولی ازسازنده دریافت کرده است تجربه این را تایید می کنه لذاتامامو رمربوطه شریک جرم مجازات نشود اینگونه ساخت و سازهاهم ادامه خواهدداشت
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
سروشتو این بی آبی که داره تمام کشور نشست می کنه چقدر باید بی شعور باشید که مجوز دادید.
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
حسیندر دشت قزوین تمام چاه های غیر قانونی مجوز دریافت کرده اند!!! این یعنی چه؟ مطمین هستید حقوق ها کفاف زندگی را می دهد؟!!!
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
عبدالرضا ابراهیمیاطراف زاینده رود در لنجان هر ۱۰۰۰ متر زمین یک چاه کندن دولت با هزینه پر میکنه ۲ ساعت بعد بغل همون چاه حفاری میکنن خخخ
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
مصطفیندین آقا ندین سفره های زیر زمینی رو نابود کردین و فرونشست زمین داریم و خانه ها بد جور نشست کردن و ترک میخورن
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
حسنکشاورزی وظیفه تولید غذای کشور را بر عهده دارد و این دولت بجای اینکه آب کشاورزی رو تامین کند و از آنها حمایت کند تازه چاه هاشونو هم پر میکند. بعد در ایران حرف حمایت از کشاورزی هم میزنند . کشورهای دیگه برای کمک به کشاورزان حتی از پدیده هارپ استفاده میکنند اونوقت در کشور ما چی؟
در: ۴۵۰ هزار چاه غیرقانونی مجوز قانونی گرفتند
لینک به نظر -
-
-
مهدیخانواده بنده هم زمین داریم ولی ارزش کاشتن نداره و خانواده هر روز فقیر تر میشه به نظرتون دولت میاد از کشاورز حمایت کنه
در: پیکر مثله شدهٔ کشاورزی
لینک به نظر -
جهانگیرمدیریت آب مهمتر از موضوع اراضی است . به علت صریب فراوانی زمین نسبت به آب.
در: پیکر مثله شدهٔ کشاورزی
لینک به نظر -
ناشناسبا این اوصاف این طرح از همین الانشم شکست خوردس..چونکه که زمینهای کشاورزی خیلیاش خرد شده بین وراث تقسیم شده.طوری که با این وضع و اوضاع کشاورزیو به صرفه نبودن و حمایت نکردن هیچ انگیزه ای دیگ واسه کشاورز نمونده..هشتاد نود درصد کشاورزای مملکت ما به سختی دارن امورات زندگیشون میگذرونن..با یه عمر کشاورزی چیزی جز دیسک و آرتروز ستون فقراتشون و حساب بانکی ناچیز چیزی عایدشون نشده..نسل جدید یعنی خداحافظ کشاورزی..کشاورز زمینشو تبدیل به ویلا کنه بفروشه خیلی خیلی بهتر میتونه زندگی کنه دستش جلوکسی دراز نمیشه
در: پیکر مثله شدهٔ کشاورزی
لینک به نظر -
حمید شاپسندبعضی کشاورزا هکتاری یه تن هم برداشت نمی کنن!
در: ایران از هر هکتار ۴.۳ تن گندم برداشت میکند ترکیه و مصر ۷ تن
لینک به نظر -
عباسمردم دنیا کره زمین به این خوبی دارند نابود میکنند وکارخانه های بزرگ میسازند ودکدکربن والودگی سمی وارد جو زمین میکنند وباعث سوراخ شدن لایه ازون میشوند انوقت میلیاردها پول خرج میکنند دنبال سیارات خشک وبی اب میگردند مثل مریخ وووو اون سیارهای فراخورشیدی که قابل سکونت باشد با سرعت موشک ساخت بشر عمرا بتوانند برسند بهش همین زمین را بیشتر بهش توجه کنید اب در خانه ما گرد جهان میگردیم این همه دلار وخرج کردن اصافه در دنبال کرات دیگر را خرج خود زمین کنند وبرای علم وتکنولوژی در جهان های دیگر
در: گسترش سوراخ لایه ازون تهدیدی جدی برای زمین
لینک به نظر -
نیلوفرسلام. ممنون از پوشش دادن اخبار این حوزه. متن خیلی غیرروان هست و انگار ترجمعه بدون ویراستاری از یک متن انگلیسی است. لطفا موارد این چنینی را بعد از ترجمعه بازخوانی بفرمایید تا قابل فهم شوند.
در: چالشها و دستاوردهای کاپ ۲۸
لینک به نظر -
اکبرحجم برداشت مهم است ولی نه به اندازه نگهداری توزیع و مصرف
در: ایران از هر هکتار ۴.۳ تن گندم برداشت میکند ترکیه و مصر ۷ تن
به اندازه مصرف دویست میلیون نفر آرد توزیع میکنید در حالی که ملت نون پیدا نمیکنند بخرند
نمیدونید چکار باید کرد بیایید بپرسید حتما راهنمایی خواهیم کرد
لینک به نظر -
امیدکجای دنیای اب شیرین رو شور میکنند😂
در: رهاسازی آب سد سیلوه به سمت دریاچه ارومیه آغاز شد
لینک به نظر -
زینبخیلی عالیییی و مفید بود
در: پافشاری بر رویکردهای مهندسی
همیشه نقد های خانم فرزانه پر از اطلاعات جدید بوده
لینک به نظر -
هادیهنوز زوده، از آقای وزیر هم چیزی نپرسید چون فایده ای نداره، مهم اینه آقای رئیس جمهور بیاد نطق کنه همه هم گوش بدن برن. تا این اسحاب کهف بیدار بشن افغانستان هم از ایران آبادتر و با سلابتر میشه حالا ببین من کی گفتم 20 سال دیگه که من 60 سالم شد مطمئنم به این حرفم میرسم.
در: ایران از هر هکتار ۴.۳ تن گندم برداشت میکند ترکیه و مصر ۷ تن
لینک به نظر
