نظرات
-
رضا حسنی
باسلام
در: نقش پروفسور زاهدی در آوردن پتروشیمی به کرمان
ضمن خسته نباشید به شما ، اینها که ذکرشده ادعاهای ایشان است .درموردهرکدام اینها ، افرادیکه اطلاعاتی دارند باید اظهارنظر کنندکه صحیح است یاخیر وسپس شماهم بوظیفه روزنامه نگاریتان متعهدبوده و آن نوشته ها راچاپ نمایید .
شخص بنده چون 21 سال درلاستیک بارز (ازابتدای تاسیس)کارکرده وبازنشسته شده ام ودرجریان خیلی ازمسایل بوده ام
خدمت شماو خوانندگان شما عرض میکنم که : طرحهای توسعه ای لاستیک بارزهمیشگی بوده وهیچ زمانی نبوده که طرح توسعه ای نداشته باشد .(همان انتهای سال 71وابتدای سال72که اولین خط تولیدلاستیک بارزافتتاح شد ، فرم اهداف طرحهای توسعه تاسال 1393 درتابلوی اعلانات کارخانه نصب شده بودکه تاکنون به 80درصد آنهانیزرسیده اند)اصلا یکی ازدلایل موفقیت همیشگی لاستیک بارزدرطول این سالها ، نگرش مدیریت ارشد آن و دورنگری همیشگی آنهاست .
پس طرحهای توسعه این مجتمع حاصل زحمات مدیریت ارشدآن درتهران و کرمان است و نمایندگان کرمان درمجلس هم شاید در وزارتخانه ای که نیاز به سفارش آنها بوده اندک سفارشی کرده اند.ایشان نمیتواند ادعا کندکه زحمت ایشان بوده است. اتفاقا ایشان آنقدر اطلاعاتشان کم است که نمیدانند طرح توسعه موردادعای ایشان یعنی مجتمع بارز2 با 1400نفر اشتغالزایی که قراربوددرنزدیک چترودکرمان احداث شودوزمین آن نیز گرفته وتسطیح شده بود(بازرنگی مدیران کردستانی و نمایندگان کردستان درمجلس و دیگران ) سالها پیش به کردستان برده شد ، و اکنون درشهرک صنعتی دهگلان سنندج در حال تولیدتایراست وتاکنون نیزحدود200 نفر ازهموطنان کردستانی در آنجامشغول بکارهستند.
اسم کرمان رانیزازتایرهای تولیدی حذف کرده وتایرشان را بانام "بارزکردستان" تولید و عرضه میکنند .
آقای زاهدی اگرخیلی برش داشتند میبایست درمقابل انتقال آن می ایستادندو مقاومت میکردند ، البته ما کرمانیها چه توقع ها داریم ، ایشان از انتقال آن در4 سال قبل به یک شهردیگر خبر ندارد و فکرمیکند که 1400 نفر ازهمشهریهایش دراین طرح توسعه مشغول بکار میشوند .
من خواننده همیشگی روزنامه شماهستم وقتی که این ادعاهای ایشان رامیخوانم ودرموردلاستیک بارزهم تقریبااطلاع کامل دارم و میبینم که90درصدادعای ایشان نادرست است ، درموردبقیه ادعاهای ایشان هم شک میکنم که آیا آنها نیز درست هستند یاخیر؟؟ شایدسایرادعاهای ایشان هم مثل ادعایشان درمورد لاستیک بارز باشد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاش این نوشته راچاپ میکردیدو درموردسایرادعاهای ایشان نیز از خوانندگانی که اطلاعاتی دارند نظرمیخواستید.
درموردنوشته های من لطفا خودتان نیز تحقیق کنیدتا صحت آنها برشما روشن شود . لطفا استخدامهای جاری لاستیک بارز را بحساب طرح توسعه موردادعای ایشان نگذارید . این استخدامها مربوط به جایگزینی نیروهای در حال بازنشستگی است که کم کم درحال جایگزینی میباشند .
از روزنامه کاردرستی مثل شما توقع چاپ حداقل گزیده ای از مطالب بالا را دارم تا وجهه خوبی که دارید مثل "کرمان امروز" نشود . .................خدانگهدارشما و موفق باشید........................... رضــــــــــــــــا حسنی1394/11/25
لینک به نظر -
رضا
میراث فرهنگی باید از این موقعیت برای تبلیغ کرمان استفاده کند اما متاسفانه اقدامی نکرده است
در: مهمان جشنی جهانی باشیم روایت برگزاری جشن سده در کرمان و حواشی مهمتر از متن اش
لینک به نظر -
-
کامران
من یک کاشانی ام .کاشان شهر تمدن 7000سالۀ سیلک، شهر حجاب و حیاء است. امّا با این وجود، قبلاً از طریق ادارۀ ارشاد شهرستان از خانم آریا خواسته اند که به کاشان نیاید(لطفا به ادارۀ ارشاد کاشان حداقل تلفن بزنید تا متوجه بشوید که دروغ نمی گویم این موضوع در رسانه های محلی کاشان درج شده است)، چون مردم آن منطقه از ایشان متنفر بودند زیرا در جشنواره بین المللی کن ، کشف حجاب کرده است!!. اما ظاهراً این خانم ، دنبال سماجت و ماجرا جویی بوده و علیرغم تذکرات ، با لجبازی خواسته به کاشان بیاید!! اگرچه ظاهراً ایشان، حیاء را قورت داده است.
در: واکنش ها نسبت به حمله اعتراضی به فاطمه معتمد آریا در کاشان
لینک به نظر -
کامران
من یک سوال دارم؟ وقتی به شما گفته شود که لطفاً به فلان شهر یا فلان مکان نروید چون آنها از شما خوش شان نمی آید و شما سماجت کنید و بروید ، اگر با واکنشی نامطلوب مواجه شدید ، چه می کنید؟
در: واکنش ها نسبت به حمله اعتراضی به فاطمه معتمد آریا در کاشان
فاطمۀ معتمد آریا کشف حجاب نموده است ( حتماً خوانندگان از جشنواره های خارجی اطلاع دارند). کاشان شهری فوق العاده مذهبی و هیأتی است. ابتدا از طریق ریاست ادارۀ ارشاد کاشان رسماً از خانم معتمد آریا خواسته اند که به کاشان نیاید و این موضوع به اطلاع آن بازیگر رسیده است( لطفاً به ادارۀ ارشاد کاشان تلفن بزنید و شمارۀ نامه ای که به خانم آریا ارسال شده است بخواهید یعنی: بنده بعنوان یک کاشانی دروغ خدمت شما نمی گویم این موضوع در رسانه های محلی کاشان درج شده است).جمعی از خانم های دانشجو و کارمند و دانش آموز جلو سینما و هم داخل سینما به ورود ایشان اعتراض کرده اند ، امّا بادی گاردهای خانم آریا به این خانمها کتک زده اند! تا حدّی که خانمی از ناحیۀ زانو آسیب استخوانی شدید دیده و در بیمارستان کاشان بستری است.
الگوی مردم کاشان با سابقۀ 7500 سالۀ تمدن سیلک ، با الگوی دیگران متفاوت است، آیا این خلاف آزادی است ، آیا مردم یک جامعۀ کوچک اختیار تصمیم گیری در مورد منطقۀ خود را هم ندارند. سینما بستر تقابل فرهنگ ها نیست بلکه احترام به فرهنگ مناطق است.
لینک به نظر -
سحر
سلام ببخشید من داشتم سایت شما رو میخوندم برای کاری بیرون رفتم اما موقع برگشتن دیدم دوستم سایت شما رو که روی لبتابم باز بود رو خونده و نظر داده با آی دی من. البته ایشون خودشون هم مال استان کرمان هستن اما چون تازگی از همسرشون جدا شدن (که ایشون هم کرمانی هستن) خیلی حساس شده ن و گویا تمام اعصاب خوردیشون رو از خونواده خودشون و همسرشون بخاطر خراب شدن زندگیشون سر سایت شما خالی کردن متاسفانه. من فقط خواستم معذرت خواهی کنم از صمیم قلب و بگم که من با نوشته شما کاملاً موافقم و بنظرم توهین به هر شکلی که باشه و در هر قالبی و تحت هر اسمی، زشت هست و توجیه نداره. امیدوارم شما به بزرگواری خودتون توهین های نظر قبلی رو ندیده بگیرید و شرایط ایشون رو درک کنید و حلال کنید. چون من خیلی حساسم که به کسی توهین نکنم یا مسبب توهین به کسی نشم، شاید اگه من این صفحه رو نمیخوندم دوستم هم کنجکاو نمیشد بخونه و نظر بده. به هر حال امیدوارم از من کدورتی به دل نگیرید و حرفهای دوستم باعث کدورت خاطرتون نشه. البته قشر نویسنده بزرگوارتر از این هستن که عذرخواهی کسی رو قبول نکنن، اما از این جهت میگم که فردای قیامت، بخاطر گناه نکرده مدیون شما نشم. مرسی و باز هم معذرت. موفق و موید باشید در پناه خدا.
در: توهین سریال «شهرزاد» کم بود، فحش مان هم می دهند وقتی جای شاکی و متشاکی عوض می شود رضا عبادی زاده
لینک به نظر -
سحر
واقعاً باید خجالت بکشید و برید بمیرید از اینهمه بی فرهنگی. توهین چیه آخه احمقا. شما همون بهتر برین سریالای ترکی و سوری آبکی رو نگاه کنید. البته امروز هرکی یه جور سعی داره معروف شه، یکی مث گلشیفته با لخت شدن و یکی هم مث این خانم شهرزاد اسماعیلی با چرت و پرت گفتن و جوگیر شدن، چون راه درست و منطقی مشهور شدن هم سخته هم هوش میخواد و هم تلاش. شما برو فیلم رو نگاه کن اقای ابله، بعد بیا چرت و پرت بگو. چه توهینی شده؟ مگه نمیگید قبل از انقلاب همه جا ویرون بود؟ یعنی کرمان آباد بود و طاقوت براش سنگ تمام گذاشته بود؟ پس چرا اینهمه نمک نشناس بودید و الان همش داعیه انقلابی بودن دارید؟ واقعاً یکم به این اراجیفی که نوشتی فکر کردی؟ آخه خرفت بی خاصیت، پس راجب پی فیلم بسازن؟!! ابله نادون بالاخره هرکی اهل یه جاییه دیگه، اگه شما راس میگین و شهرتون دهه 30 بوی پهن نمیداده، پس چرا الان شدین مهد طاعون و آنفلوآنزا و هر چی بیماری و کثافت؟!!!! بجای این چرت و پرتا یکم بهداشتتون رو رعایت کنین نمیرین از مرض
در: توهین سریال «شهرزاد» کم بود، فحش مان هم می دهند وقتی جای شاکی و متشاکی عوض می شود رضا عبادی زاده
لینک به نظر -
محمد
با سلام و احترام
در: بررسی آرایش نیروی های سیاسی در شهرستان های مختلف استان کرمان به داغی تنور انتخابات
جناب آقای رضازاده از شهربابک حسب فرمایشات خودشان و حمایتهایشان از نماینده فعلی اصولگرای شهربابک ، اصلا اصلاح طلب محسوب نمی شوند. لطفا ثبت و اصلاح فرمایید.
لینک به نظر -
-
فرشته نقوی
باسلام به محضر طبیعت دوستان دلسوزوهمشهری که با راه اندازی این گروه از نابودی کوهی جلوگیری میکنند که بنام صاحب عصر عج چون نگینی زیبا برانگشتری گرانبها بنام کرمان یا همان دیارکریمان چشم هربیننده ای را متحیر در زیبایی خود میکند,من بعنوان یک بافتی خودرا درمقابل عظمت این کوه ونام این کوه سنگریزه ای بیش نمبینم ازهمینجا دست کسانی را که برای پاکسازی طبیعت کرمان وحفظ محیط زیست فعالیت میکنندوبرای سرپا نگهداشتن این کوه بال بال میزنندرا میفشارم وحمایت خودم را اعلام میدارم وکارمخربین این نعمتهای خدادادی را محکوم مینمایم فرشته نقوی
در: کمپین تلاش برای جلوگیری از تخریب کوه صاحب الزمان
لینک به نظر -
بابک
زورتون فقط به حیوانات بیگناه میرسه، چرا شهرداری حقوقه عقب افتاده کارگرانشو پرداخت نمیکنه! چرا فکری به حاله اب بارون که سدمعبر میشه در کوچه ها و خیابون ها نمیکنه!؟
در: گزارش «پیام ما» از خبری که اخیرا در فضای مجازی دست به دست می شود سگ کشی دو هزار تایی در کرمان
لینک به نظر -
محمدفدايي زاده
در شهرستان بم بهترين گزينه براي مجلس سرهنگ حسين عزيزابادي هست اميدوارم كه پيروز شود ايشاا...
در: گزارش اختصاصی«پیام ما» از اولین روز نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس در استان کرمان اکثر نامزدهای روز اول احمدینژادی بودند
لینک به نظر -
loveeeee
فقط احد فلاحت نژااااااد.بهترین است.
در: دومین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمان اعتدالگرایان وارد می شوند
لینک به نظر -
love
فقط احد فلاحت نژااااااد
در: دومین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمان اعتدالگرایان وارد می شوند
لینک به نظر
