نظرات

  • درگیری لفظی بر سر آشوراده
    علی

    با سلام
    کاملا قصد و قرض نوسینده این پیام مشخص است، کاملا معلوم است یک مازندرانی این پیام را نوشته است، امروز سایه سنگین فقر و بیکاری در گلستان نشانه کارهای قبلی انجام شده بر پیکره مظلوم گلستان، از بی عدالتی های انجام شده در ان است .استانی مثل گلستان که تازه چند دهه از استان شدنش گذشته است و اکثر فرصتها و شرایطش جهت پیشرفت از نا پدری نامهربان همسایه اش از او صلب گردیده است، تا همین چندی پیش مدیران نا لایق مازندرانی که بر مسند
    استانداری گلستان مینشستند و تمامی مدیران را از مازندران بر ادارات استان مستقر می کردند و تمام شرایط و منابع استان را به نفع مازندران ثبت و ضبط می کردند در واقع بزرگترین خیانت به گلستان را انجام داده اند، پر واضح است که ضرر انجام طرح های گردشگری ، تلکابین و .... و هر چه معنا گردشگری و احیا دریا و جنگل و جذب توریست دارد دود ان در چشم چه کسانی میرود که اینچنین نابخردانه تیشه به ریشه پیشرفت استان گلستان میزنند، حتما باید استان گلستان تمام قد پشت مدیرانی جهادی و انقلابی که اینچنین با دلیری و شجاعت جلوی همسایه های زیاده خواه گلستان را میگیرند بایستد و از انها حمایت کند تا اب و خاک این سرزمین به مردم همین سرزمین برسد.

    در: درگیری لفظی بر سر آشوراده
    لینک به نظر
  • سوداگران گنج پل تاریخی  ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
    آرش

    هزینه ترمیم این پل مگه چقدره؟؟!! این حرفا ک باید بودجه بیاد و حسن و حسین یاری کنن برای پر کردن دو متر چاله بخدا خجالت داره...

    در: سوداگران گنج پل تاریخی ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
    لینک به نظر
  • درگیری لفظی بر سر آشوراده
    میانکاله یا آشوراده

    این جریان اصلا ربطی به موضوع حفاظت از محیط زیست نداره و یک موضوع قدیمی بین دو استان هست،،، و کار آقای ساوری و استاندار گلستان کاملا درست و بجا و صحیح می‌باشد ،، فقط قسمت درگیری فیزیکی و فحاشی های که بوجود آمد که جدای از آقای ساور از سمت محیط بانی نیز انجام شده درست نبود ... ما حامی همه دلسوزان استان گلستان در مقابل مسئولین مازندرانی‌ هستیم که فکر میکنن دریا و جزیره میانکاله واسه اونهاست،، و تا جایی که در زمان تشکیل استان گلستان از اینکه بهش بهشهر و میانکاله جزو استان گلستان بشه جلوگیری شدیدی کردن

    در: درگیری لفظی بر سر آشوراده
    لینک به نظر
  • درگیری لفظی بر سر آشوراده
    دلسوزان گلستان زیبا

    این جریان اصلا ربطی به موضوع حفاظت از محیط زیست نداره و یک موضوع قدیمی بین دو استان هست،،، و کار آقای ساوری و استاندار گلستان کاملا درست و بجا و صحیح می‌باشد ،، فقط قسمت درگیری فیزیکی و فحاشی های که بوجود آمد که جدای از آقای ساور از سمت محیط بانی نیز انجام شده درست نبود ... ما حامی همه دلسوزان استان گلستان در مقابل مسئولین مازندرانی‌ هستیم که فکر میکنن دریا و جزیره میانکاله واسه اونهاست،، و تا جایی که در زمان تشکیل استان گلستان از اینکه بهش بهشهر و میانکاله جزو استان گلستان بشه جلوگیری شدیدی کردن

    در: درگیری لفظی بر سر آشوراده
    لینک به نظر
  • استمداد از رهبری برای نجات باغ گیاه‌شناسی
    مهدی

    دلایل گفته شده در نامه منطقی به نظر نمیرسد.
    اگر مشکلی می بود چرا نماینده محیط زیست صدور مجوز ساخت شهرداری را تایید نموده.
    اینکه ۱۸ سال قبل مجوز صادر شده و حالا صدای دوستان درمی آید یعنی جریان اعتراض محیط زیستی چیزی غیر از دلسوزی برای طبیعت است.
    پرسنل ارتش که برای حفظ ناموس و تمامیت کل کشور تلاش میکنند که نباید جوابگوی بخاطر عدم هماهنگی ها متضرر شوند.
    اینکه آب از الان از ۲۰۰ متر مکعب به ۸۰ رسیده که ربطی به این خانه ها ندارد چون هنوز خانه ای درست نشده. چرا فعالان محیط زیست دلایل کمبود اب را بررسی نکردند حالا کار به خانه های ارتش رسید همه شدید قانون مدار.
    مشکلی نیست شهرداری و سازمان محیط زیست قیمت خانه های پرسنل محترم ارتش و سربازان وطن را نقدا پرداخت کنند.
    آیا در پرداخت خسارات هم صدایتان بلند است.
    وای بر کارشناس نماهایی که قدر سربازان کشور را نمیدانند.
    اگر ارتش نبود باغ گیاهشناسی شما زیر چکمه های دشمن بعثی به مشتی خاکستر بدل میشد.
    اگر ادعا دارید بررسی کنید چرا نزولات آسمانی کم شده است، علت خشکسالی چیست، علت مشکلات زیست محیطی کجاست.
    حالا اگر پروژه پرسنل شریف ارتش متوقف شود کل مشکلات محیط،زیستی حل میشود.
    هی هر روز کمپین راه می اندازید که وای بیچاره شد محیط زیست
    محیط،زیست چرا برای آلودگی تهران فکری نمیکند
    چرا جرات حرف در این خصوص را ندارد
    روزانه چند صد نفر بر اثر آلوگی هوا میمیرند شما به دنبال دلایل واهی از،بین رفتن باغ گیاهشناسی هستید که قطعا دلایل شما دقیق و درست نیست وگرنه مجوز صادر نمیشد.
    اوایل میگفتید آفتاب به باغ نمیرسد حرفی که حتی بچه به ان میخندد حالا آفتاب را بیخیال شدید و چسبیدید به کم شدن سرعت باد و اکولوژی


    چرا چیزهای بی ربط مطرح میشود

    در: استمداد از رهبری برای نجات باغ گیاه‌شناسی
    لینک به نظر
  • درگیری لفظی بر سر آشوراده
    براتعلی آبرین

    آقای محمد جواد ساوری جوان انقلابی بسیجی از جمله جوانان پاکدست مومن و متدین وانقلابی است که تمام خاستگاه ایشان خدمت به نظام جمهوری اسلامی تا پای نثار جانش است البته برخورد ایشان با برادر زحمتکش محیط زیستی شکستن قفلی است که چندین و چند سال است که دولتهای اصلاحات وتدبیر وامید به منطقه گردشگری آشوراده زده اند و مانع اشتغال این جزیره طلایی شده اند .این واقعه بایک عذرخواهی فیصله پیدا می‌کند که البته عذر خواهی این جوان سرا پا عاشق خدمت انجام شده ولی امروز اصلاح طلبان با همدستی منافقین و معاندین و ساده لوحان و مدافعان فتنه زن زندگی آزادی ودشمنان جوانان انقلابی دارند از یک تار مو یک کوه باعظمت می‌سازند تا دیگر فاتحه عدم وجود جوانان انقلابی را در مصادر خدمت جشن بگیرند.محمد جواد ساوری جوان انقلابی و وولایتمدار. پدر شهید آبرین

    در: درگیری لفظی بر سر آشوراده
    لینک به نظر
  • میگوهای آلوده برگشت خوردند
    حمید

    با سلام
    بنا به اطلاعات شخصی خودم شبکه جمع آوری فاضلاب با شبکه دفع ابهای سطحی زیر نظر شهرداری متفاوت است..شبکه جمع اوری فاضلاب به صورت لوله گذاری صورت گرفته و به تصفیه خانه فاضلاب منتهی میشود،،ولی آبهای سطحی شهرداری به صورت کانالهای سر پوشیده در سطح شهر وجود دارد که همه به دریا منتهی میشود.خطوط شبکه جمع آوری فاضلاب شهری به هیچ عنوان وارد دریا نمیشوند.
    مستندات و موضوعات مطرح شده موثق و مرتبط نبوده..

    در: میگوهای آلوده برگشت خوردند
    لینک به نظر
  • اگر همه به اندازه شماخدمت می کردند در استان مشکلی نداشتیم
    کهنه سرباز

    جناب آقا الآن معنی خدمت را تعریف کنید!!!؟؟؟؟

    در: اگر همه به اندازه شماخدمت می کردند در استان مشکلی نداشتیم
    لینک به نظر
  • محیط‌‌بان‌ها با رد زنی چرخ‌های موتورسیکلت به شکارچیان رسیدند
    بهنام طایفی

    باسلام
    در متن خبر نوشته اید یک قبضه pcp کشف شده . تا جایی که من اطلاع دارم پی سی پی. یک تفنگ سرد بادی میباشد با قدرت و برد کم. و اصلحه شکاری مجوز دار حساب نمیشه .

    در: محیط‌‌بان‌ها با رد زنی چرخ‌های موتورسیکلت به شکارچیان رسیدند
    لینک به نظر
  • مصطفی

    متاسفم برای وزیر بهداشت با این رییس بیمارستان که انتخاب کرده. مدیریت طویله بچهن برای ایشان زیادیه. رفتار و دقت پرستارها و پزشکها در این بیمارستان فاجعه هست. بابا دونفر بفرستید از بیمارها نظرخواهی کنید. یک نفر از این بیمارستان راضی نیست. خدا لعنتون کنه وقتی مدیریت ندارید گه می‌خورید مسولیت قبول میکنید. چندین و چند مورد فاجعه در این بیمارستان دیدم . وزیر بهداشت چشماتو باز کن. اگر این رییس بیمارستان فامیلت هست یه جای کم خطر بهش بده اونجا رو به گه بکشه البته این نظر برای یکسال اخیر هست که بنده و اقوام برای بستری مراجعه کردیم. 1402/9/9

    در: رییس بیمارستان پیامبر اعظم به حواشی اخیر واکنش نشان داد ابراز تاسف شدید از مرگ مادر 25 ساله
    لینک به نظر
  • مصطفی

    متاسفم برای وزیر بهداشت با این رییس بیمارستان که انتخاب کرده. مدیریت طویله بچهن برای ایشان زیادیه. رفتار و دقت پرستارها و پزشکها در این بیمارستان فاجعه هست. بابا دونفر بفرستید از بیمارها نظرخواهی کنید. یک نفر از این بیمارستان راضی نیست. خدا لعنتون کنه وقتی مدیریت ندارید گه می‌خورید مسولیت قبول میکنید. چندین و چند مورد فاجعه در این بیمارستان دیدم . وزیر بهداشت چشماتو باز کن. اگر این رییس بیمارستان فامیلت هست یه جای کم خطر بهش بده اونجا رو به گه بکشه

    در: رییس بیمارستان پیامبر اعظم به حواشی اخیر واکنش نشان داد ابراز تاسف شدید از مرگ مادر 25 ساله
    لینک به نظر
  • محیط‌‌بان‌ها با رد زنی چرخ‌های موتورسیکلت به شکارچیان رسیدند
    Get

    مگه حیوونی مونه تو این میراث کده

    در: محیط‌‌بان‌ها با رد زنی چرخ‌های موتورسیکلت به شکارچیان رسیدند
    لینک به نظر
  • محیط‌‌بان‌ها با رد زنی چرخ‌های موتورسیکلت به شکارچیان رسیدند
    ,امید جلالی

    عجب
    من هم ساچمه زنی دولول دارم هم دوربین
    مسافرت میرم معمولا تفنگم همراهمه که یه وقت خونه نیستم دزد نزنه بدبخت شم
    ولی الان فهمیدم دزد بزنه بهتره شرش کمتره فوقش میری شکایت میکنی شاکی هستی
    ولی گیر عزیزان محیطبان بیفتی دیگه به چشم شکارچی میبیننت .با اینکه توعمرم یه گنجشک دلم نیامده بزنم
    فوق فوقش میرم باشگاه تیراندازی بشقاب میزنم که اونم سه ساله نرفتم یه تیرهم ننداختم حتی سهمیه تیر دوساله نگرفتم گران شده سهمیه قبلی هم دارم استفاده نکردم.ولی دیگه همراهم نمیبرم جهنم دزد بزنه بهتره تا الکی گیربیفتم.حالا بیا ثابت کن .توشمال روز وشب صدای تیر میاد پرنده ردشه از بالا خونه ها میزنن.هیچطور هم شناسایی نمیشن حتی میترسم یه وقت درنای امید رو نزنن
    خداروشکر اهل جنگل رفتن نیستم والا اسیر میشدم.

    در: محیط‌‌بان‌ها با رد زنی چرخ‌های موتورسیکلت به شکارچیان رسیدند
    لینک به نظر
  • ساحل سجادي

    واقعاممنونم بنظرم هرچي ازناصرعبدالهي گفته بشه بازم كمه من فكرميكنم مثل ايشون هم ازنظرصداوهم افكاروديدگاه هم نوع موسيقي وهمه چي هنوز زاده نشه وقتي مشينوم ازعمق وجودم اشك ميريزم ولذت ميبرم🙏🙏🙏👌👌👌💐💐💐💐

    در: توضیحات زنده یاد ناصر عبداللهی راجع به شعر ترانه ناصریا
    لینک به نظر
  • محیط‌‌بان‌ها با رد زنی چرخ‌های موتورسیکلت به شکارچیان رسیدند
    آرش رفیعی

    بجاش نیروگاه بیستون کرمانشاه داره باقدرت میسوزونه نگران نباشید

    در: محیط‌‌بان‌ها با رد زنی چرخ‌های موتورسیکلت به شکارچیان رسیدند
    لینک به نظر
  • اصلاح قانون یکپارچه‌سازی اراضی به ضرر کشاورزی
    مجتبی

    بنده خودم کشاورز زاده هستم و پدرم کلا ۵ جریب زمین ارثی دارد به نظر من هیچ کس حق مالکیت دائم روی زمین کشاورزی را نباید داشته باشد دولت حتی باید برای یک جریب زمین هم برنامه داشته باشد طرف یک جریب زمین کشاورزی را خریده یا به ارث برده نباید بتواند به راحتی تغییر کاربری بدهد باید در آن کشاورزی شود اگر آب هم ندارد ولو یک جریب دولت باید آب آن را تامین کند باید تمام زمینهای کشاورزی و تمام ابهای زیر زمینی و رو زمینی و رودخانه ها ودریاچه ها همه ملی شوند ملی شدن اینها که امنیت غذایی کشور را در بر می‌گیرد از ملی شدن صنعت نفت و گاز هم مهمتر است متاسفانه در شرق اصفهان بعلت خشکی بیست ساله زاینده رود اکثر زمینهای کشاورزی تبدیل به باغ و ویلای بدون درخت سنگ فرش شده و هنوز هم ادامه دارد یک توطعه و دستهای پشت پرده میخواهند با تبدیل زمینهای مرغوب کشاورزی به باغ و ویلا و تغییر کاربری آن کشاورزی ایران را نابود کنند اصلاحات ارضی دهه چهل توسط پهلوی به دستورکندی رئیس جمهور وقت آمریکا یک سیاستی برای خرد شدن اراضی کشاورزی و نابودی کشاورزی ایران بود که معضلات آن چند دهه است بافوت مالک اولی ان و تقسیم دوباره این اراضی بعنوان مالکان دوم و سوم باعث نابودی زمینهای کشاورزی شده

    در: اصلاح قانون یکپارچه‌سازی اراضی به ضرر کشاورزی
    لینک به نظر
  • به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    Pooya

    قابل توجه خودنخبه پندار های مثلا نقاد👈🏽 اولا این طرح سالها بعنوان یکی از دغدغه های سازمان محیط زیست و فرا سازمان های مدنی N.G.O ها فعالان محیط زیست و بخش خصوصی مطرح و تصویب و برای اجراء با هدف بهبود شرایط ابلاغ شده و مثل همه طرح و قوانین خالی از لطف و گاه ایراد نیست .‌ دوما شرط نقد به رعایت ادب و نزاکت ، سپس طرح موضوع و دست آخر پیشنهاد سازنده میباشد. که نه تنها رعایت نشده بلکه جهت دار بودن نقادی به دو نکته اولی طرح موضوع 👈🏽 عدم اعلام لیست اسامی کارشناسان طرح! از سوی سازمان؟!! 👉🏽 می‌باشد که معنای آن داخل کارشناس ندیدن فردی میباشد که عرصه فضای تبادل اطلاعات مجازی را خالی فرض و دنبال رفع کظم غیض های شخصی نه دلسوزی محیط زیست ، رها شدگی کودکان _حیوانات_ نظارت یا برشکستگی باغ وحش ها و ... می‌باشد. بعدی قلقله هجویات صد من یک غاز باقی میباشد که بجز شعارهای تو خالی، مایه یأس و نا امیدی جامعه و آینده سازان ایران شده و میشوند و ...از سوی کارشناس که نه بلکه همیشه معترض مأیوس بشرطی که خودش پای میز نباشد می‌باشد و گرنه هر طرح ناموفقی که ایشان نیز توشیح کننده آن بوده همه سالم و عالی از دید ایشان ارزیابی می‌شود.
    همگان بدانند باغ وحش داری توسط بخش خصوصی در ایران با قبول ریسک و هزینه بالا نسبت به درآمد کم سالهاست درگیر و دار طرح و قوانین کم کارآمد بوده با توجه به شرایط وخیم اقتصادی و نبود قوانین حمایتی و غیر کارشناسانه قبلی در صف برشکستگی قرار دارند .‌
    تعطیلی هر واحد تبعات منفی لایوصف غیرقابل جبران در سطح ملی مصداق قاچاق یا رها شدگی کودکان _مقیاس هوش تنازعی حداکثر کودک سه ساله برای توصیف ذهن حیوانات به بزرگی شیر و فیل نسبت به ظلمی که پس از رها کردن حیواناتی که در باغ وحش ها بدنیا آمده و قادر به زندگی در حتی زیست بوم اصلی خویش نیستند برای قیاس ذهنی مخاطبان نسبت به درد و رنجی که بعد رهایی و جانمایی تکراری افسردگی و ...متحمل می‌شوند استفاده میشود_ غلبه ژنتیکی ، قطع زنجیره غذائی بالطبع آن‌ها از بین رفتن زیر گونه های زنجیره غذائی، مرگ زیست بوم های مستقل که تاب آوری پائینی نسبت به تغییرات شرایط محیط زیستی خود دارند و ...میشود.
    برای حمایت از بخش خصوصی باید قوانین تجارت آزاد با رعایت تمام حقوق حیوانات ، متناسب با اکوسیستم طبیعی هر منطقه که ارزش سرمایه گذاری آنها به باز شدن پای توریسم _اکو توریسم _ برگزاری تورهای شکار نه صیادی تجاری مثل فاجعه ای که در خلیج فارس با باز کردن پای کشتی های شکار شک برقی های ولتاژ چینی بدون هیچ نظارتی از سوی سازمان محیط زیست ایران شاهد آن بودیم و یا جواز های شکار سیاسی به سفیران دول خارجی و ...با نظارت کامل سازمان حفاظت از محیط زیست با حفظ اولویت بهبود شرایط اقتصادی ساکنان مناطق در فصل شکار آزاد و باغ وحش های فعال در خدمت رسانی به سازمان و گونه‌های در معرض انقراض و .....بوده و هست و میتواند بعنوان پیشنهاد در دستور کار سازمان و مجلس قرار،تصویب و اجرایی شود . طرح ارزیابی و رتبه بندی بدون حمایت های اینچنینی که در تمام دنیا احرا میشوند قادر به بهبود شرایط وخیم باغ وحش های خصوصی در ایران نیست.پرورش کل و قوچ و آهو در امارات و عربستان ، برگزاری تورهای شکار، خیریه حیوانات مصداق خیریه خرید و فروش گونه‌های مختلف چه در معرض انقراض باشند یا نباشند بعنوان بخش مکمل صنعت پر رونق اکوتوریسم یا تورهای شکار (با هدف رهاسازی مجدد در زیست بوم مبدأ ) و ... همه و همه می‌توانند باعث بهبود اوضاع باغ وحش های ایران شوند . پیشنهاد میکنم سازمان حفاظت از محیط زیست که بخاطر کمبود منابع مالی از سر اجبار بصورت پنهانی با باغ وحش های برخوردار از امکانات و تجهیزات نگهداری و تیمار و مراقبت هستند و کشفیات از قاچاقچیان و رها شدگان غیر بومی حیات وحش در کشور را بعد از جمع آوری کردن لاجرم به این باغ وحش ها می‌سپارند نسبت به قانونی کردن مراتب فوق_تکثیر و پرورش و نگهداری و فروش و ... مطابق با استانداردهای بین المللی در جهت بهبود شرایط کیفی و کمی محیط زیست ایران که باغ وحش های کشور نیز جزئی از آنها می‌باشند اقدام عاجل فرمایند .‌
    مهمترین وظیفه شما محیط زیستی ها _حمایت از هر طرحی که می‌تواند منتج به اصلاح و بهبود شرایط محیط زیست در معرض خطر قرار گرفته ایران شود می‌باشد. پس به رسم نقد سازنده با تشکر از مسولان و کارشناسان بواقع دلسوز سازمان محیط زیست که در خط اول دفاع و در حوزه اجرای وظایف سازمانی مصداق همین طرح جامع نظارتی گام های مثبتی بعنوان نهاد بالادستی برداشته و ... همینطور سرمایه گذاران خصوصی باغ وحش دارانی که به واقع دوستداران حیات وحش بوده در تمام دنیا محل احترام (سود کم در قبال سرمایه گذاری کلان)بوده و هستند و همینطور تمام کسانیکه برای حفظ محیط زیست علی الرقم شرایط اقتصادی وخیم در حال خدمت باندازه وسع خویش درمان سگ و گربه های بی سرپرست عقیم سازی و ....هستند پیشنهاد میکنم طرح های نظارتی در کنار طرح های حمایتی قرار و بعنوان طرح توجیهی هر بخش برابر نهاد بالادستی خویش پاسخ گو تر باشد از مزایای بیشتری مشابه کشورهای با شاخص بالای درآمد زایی از اکو توریسم برخوردار شوند . در این طرح ها میتوانید جواز حفظ و پرورش یک تا سه گونه حلال گوشت قوچ ، کل ، آهو، جبیر و ...را در قبال کمک برای حفظ و نگهداری یک گونه در معرض خطر انقراض تنوع و توازن زیستی در زمین دریا و آسمان عقاب قوش آبزیان ، ماکیان ، بندهای شکار فصلی تالابی، خرس، فک دریای خزر، پلنگ، یوزپلنگ در زیست بوم اصلی خویش با هر میزان از توانائی جذب منابع از سازمان جهانی محیط زیست و ....در قبال پروانه نگهداری سلاح و جواز شکارو تقنین قوانین با استانداردهای بین المللی بر اساس زیست بوم های طبیعی موجود در ایران برای هر گونه 👈🏽 صرفاً و فقط فعالان این حوزه برای حفظ باغ وحش های موجود نه بیشتر بعنوان توجیه در طرح اولیه 👉🏽 بعنوان طرح پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی تقدیم تا در دستور کار تصویب و سپس اجرایی شود انجام فرمایید . واقعا از دست دادن یک گونه با فاجعه جنگی در حال حاضر تفاوتی ندارند وقتیکه در اوج غربتی لایوصف آخرین نفس‌های پیروز در ابعاد جهانی برای همگان و حساسیت های بین المللی در این عرصه بواقع مقدس بعنوان یک وظیفه انسانی بر عهده تک تک آحاد جامعه و شما دلسوزان واقعی فعالان محیط زیست و نهادهای دولتی سازمان محترم محیط زیست ایران بیش از پیش سنگینی میکند .

    در: به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لینک به نظر
  • به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    رضا

    انشالله توانتخابات جدیدهمه جونا بیان جلو این مسئولان عوضی رو بزنن کنار کشور رو بهتر کنن خاک توسرتون دارین باطالبان امضا بازی میکنین

    در: به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لینک به نظر
  • به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    محسن

    مسئولین چطوری روشون میشه از باغ وحشی انتقادکنن؟کشوری که مسئولینش کشور و ملت رو رها کردن و فقط فکر چپاول هستند چطور انتظار دارن ایناکارشونو درست انجام بدن؟کشور مادزدپرور شده آموزش و آزادی گذاشتن برای دزدی همه از هم میزنن و تاسف باره برای کشوری که دم از اسلام میزنه و ادعای شیعه بودن داره اینجور بالاتاپایین فکر چپاول باشن

    در: به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لینک به نظر
  • به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    مهدی

    فقط خدا همه مسعولان رو لعنت کنه که فقط بفکر خودشونن
    خدایا به نام خودت قسم بزرگان ماروببخش

    در: به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لینک به نظر
  • پیگیری قضایی مرگ مادران چابهاری
    راشد

    چابهار که نیست کشتارگاه مخصوصا زایشگاه لامصب مریض با حال وخیم میره زایشگاه نامه سقط دکتر داره میگن میدونیم حالت بده برو مطب بعد ازش ی انگشت میگیرن که به مسولیت خودش بیمارستان رو ترک کرده فقط میخوان جیب هاشون پر شه مسولین کجان

    در: پیگیری قضایی مرگ مادران چابهاری
    لینک به نظر
  • به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    محمود

    کجای مملکت درسته که اینجا درست باشه تنها اورگانی که کارش را خوب و درست انجام می‌دهد قسمت نظامی کشور است فقط شانس آوردیم مسوولین کشور امنیت را نمی‌توانند شخصی کنند اگرنه امنیت هم نداشتیم . البته امنیت مرزهای کشور که دشمنان حمله نکنند. در داخل کشور باید امنیت خودت و خانواده ات را خودت تعمین کنی مواظب باشی که کسی سرت کلاه نزاره یا دزد به خانه یا بیرون کیف -گوشی - ماشین یا وسایل ماشیننت نببرن یا حساب بانکیت را خالی نکنند که اگر ببرن دیگه باید قیدش را بزنید. بعد اگر به پلیس هم مراجعه کنی با کاغذ بازی کاری میکنه که ضررت با الافی رفت و آمد بشه دو برابر آخرشم هیچی دستتا نمیگیره دست از پا درازتر به این نتیجه می‌رسی که باید خودت مواظب امنیت باشی . چرا چون هزینه کسی که دزدی یا کلاه برداری میکنه اگر دستگیر بشه بسیار کمه اگر کم باشه که همان لحظه دزدیش بیشتر باشه ده الی پانزده روز آزاد میشه.

    در: به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لینک به نظر
  • به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    مهراد

    فقط متون مصوباتی که مینویسن . زیباست. و مثل سایر مصوبات و صورت جلساتی که مینویسن در هر بخشی عرض میشود. که عمل و پیگیری وجود نخواهد داشت.
    واسه برگزاری یک سمینار و نشست کلی پول از کیسه بیت المال هزینه میشه . اما باور بفرمایید خروجیش ایکاش صفر بود. کاملا منفیه. متاسفم.

    در: به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لینک به نظر
  • به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    مهراد پاکباز

    فقط متون مصوباتی که مینویسن . زیباست. و مثل سایر مصوبات و صورت جلساتی که مینویسن در هر بخشی عرض میشود. که عمل و پیگیری وجود نخواهد داشت.
    واسه برگزاری یک سمینار و نشست کلی پول از کیسه بیت المال هزینه میشه . اما باور بفرمایید خروجیش ایکاش صفر بود. کاملا منفیه. متاسفم.

    در: به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لینک به نظر
  • به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    fatemeh

    واقعا نمیدونم چی بگم
    تماااااام این کارهایی که میکنید تو قیامت باید تاوانش رو بدید واقعا انقدر سخته عذاب ندینشون و یک جای مناسب براشون درست کنید ؟؟؟ شما که نمیتونید چرا میاریدشون تو این جهنمایی که براشون ساختین؟؟؟
    تو قیامت به حساب تک تکتون میرسه هیچ کدوم از این کار ها بی جواب نمی‌مونه هیچ کدوم..

    در: به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لینک به نظر
  • امیر علی ایرانشاهی

    سلام ممنون از مطالب تون من میخوام برای یک سری تحقیقات ارتباط مستقیم با آقای محسن تجربه کار داشته باشم
    میشه لطفا من را راهنمایی کنید

    در: محسن تجربه کار؛ مجموعه دار دیرین شناسی: در زمان شهرداری سیف الهی درب موزه را شکستند و فسیل‌ها را به بیابان ریختند
    لینک به نظر
  • به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    فرزاد

    باغ وحش ها شده زندان حیوانات،در حالیکه توی کشور کفار باغ وحش ها برای هرگونه متناسب با نیاز و آرامش آن حیوان هست

    در: به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لینک به نظر
  • به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    فرزاد

    باغ وحش ها اکثرا شده زندان حیوانات،در حالیکه توی کشور کفار باغ وحش ها برای هرگونه متناسب با نیاز و آرامش آن حیوان هست

    در: به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لینک به نظر
  • به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لیلا

    اصلا چه نیازی به وجود باغ وحش(وحشت) هست ؟؟
    باغ وحشها در بهترین حالتشون هم شکنجه گاه حیواناتن ، اگه حیوانات زبون داشتن و حرف میزدن به آدمیزاد بیشعور و خودخواه میگفتن که نمیخوان تو اسارت زندگی کنن

    در: به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لینک به نظر
  • به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    بابک

    درود وسپاس
    کدام نهاد به کار تخصصی خویش پرداخته یا اجازه کنش و واکنش بهنگام و جایز داشته است
    که محیط زیست داشته باشد
    آنهم محیط زیست که می بایست
    ارجحیت، اولویت برتمام
    نهادها داشته باشد
    #پرفسور کردوانی

    در: به نام حیوانات به کام باغ‌وحش‌داران
    لینک به نظر