نظرات
-
رادین ربانیامیدوارم که حیوانات از آنها بگذرند اگه نگذرند معلوم نیست توی آن دنیا چه بلایی سرشون می آید
در: به نام حیوانات به کام باغوحشداران
بعد میگند ما مسلمانیم
ببند اون دهن نجست را
لینک به نظر -
-
محسنکاش اینقدری به فکر حیوانات باغ وحش بودن و اینقدر وکیل وسیع حیوانات برای مردم مناطق محروم و بی آب و بی کار و بی درآمد بودن
در: به نام حیوانات به کام باغوحشداران
لینک به نظر -
شروین۲۰۴۰چیز تازه ای نیست خیلی وقته که همه چیز به نام مردم و به کام برخی از سواستفاده جویانه و
در: به نام حیوانات به کام باغوحشداران
مردم از دست اختلاسگران گرانفروشان سودجویانه تحریم ریاکاران دروغ گویان
لینک به نظر -
درسایعنی ایران فقط بلده حیوون بکشه قاچاق کنه .....
در: به نام حیوانات به کام باغوحشداران
حتی هیچی به نام حفاظت از حیوانات وجود خارجی نداره تو ایران!
ملت ایران حتی عرضه ندارن اشغال هاشون تو سطل بندازن چه برسه به چیزای دیگه.
لینک به نظر -
حمیدکشوری که وضع مردمش بحرانیه خنده داره که درباره باغ وحشاش صحبت کرد
در: به نام حیوانات به کام باغوحشداران
لینک به نظر -
دانشجوخدا لعنت تون کنه که این حیونا رو اینجوری آسیب میزنید
در: به نام حیوانات به کام باغوحشداران
لینک به نظر -
کاکادو ماه پیش از باغ وحش قمصر کاشان بازدید داشتیم ، واقعا قلبم درد گرفت از وضعیت بد زندگی تعدا کثیری از حیوانات آنجا بخصوص سگهای ژرمن و روباه ها و خرس ها ... به نگهبان و مسئولش هم گفتم و با ناراحتی بیرون آمدم .... نمیدانم چه شد ...؟؟؟
در: به نام حیوانات به کام باغوحشداران
لینک به نظر -
منتقدماده و تبصره بخوره تو سرتون بی وجدانا.... در عمل کاری کنید برای نجات این حیوانات مظلوم که به اسارت گرفتید و در حال زجرکش کردنشون هستید ... واقعا باید تاوان بدید مطمعن باشید/
در: به نام حیوانات به کام باغوحشداران
لینک به نظر -
یونس ثابتیمطلب بسیار خوبی بود. و صحبت از مباحثی شده که کمتر مورد توجه قرار میگیرند.
در: زایندهرود و چرخهٔ معیوب تشدید مناقشههای هویتی
برای من این نکته جالبه که حکومت حتی در جاهایی که تنش کمتر هست هم توانایی داره تا تنش و درگیری بوجود بیاره و گروه های اجتماعی را بجان هم بیاندازه!!!
لینک به نظر -
-
رضامافیای اب و قومگرایی دشمن کشور و محیط زیست است خشم طبیعت قوم و استان نمیشناسد اسیابش بنوبت است جریان زاینده رودبعنوان صاحب اصلی اب و تالاب گاوخونی تنها سپر دفاعی پیشروی کویر شرق ایران بسمت غرب است و نابودی ان یعنی نابودی کل محیط زیست مرکز ایران تا سرچشمه ها
در: باز شدن زخم طرحهای انتقال آب
لینک به نظر -
محسن مجیدی
درود..واقعا که قدر داشته هایمان را نمیدانیم..واین قدر نشناسی نتیجه بیسوادی و فقر علمی وعدم وطن پرستی برخی از کسانی هست که به نوعی فقط اسم مسئول را یدک میکشند...بجای حمایت از چنین انسانهای وطن پرست و سختکوش و درستکاری که بایستی نه تنها حمایت بشوند بلکه الگویی برای جوانان معرفی گردند..احسنت وهزار احسنت به آقای محسن تجربه کار که وطن پرست واقعی هستند و به نوبه خودم کمال تشکر را دارم از ایشان به پاس زحمات و تلاش هایی که در خصوص این کار انجام دادند..پاینده باشی مرد...نامت جاودان
در: محسن تجربه کار؛ مجموعه دار دیرین شناسی: در زمان شهرداری سیف الهی درب موزه را شکستند و فسیلها را به بیابان ریختند
لینک به نظر -
مهران خوش نشین
درود بر محسن تجربه کار عزیز امیدوارم روزی برسد. که در یک وطن آزاد ارزش این عزیزان ،قدردانی شود
در: محسن تجربه کار؛ مجموعه دار دیرین شناسی: در زمان شهرداری سیف الهی درب موزه را شکستند و فسیلها را به بیابان ریختند
لینک به نظر -
-
افتخارم سعید خان
الله و اکبر به مردان بزرگ
در: گفت و گو با علی رضا ابراهیمی، نواده یکی از دلاوران جنوب استان کرمان؛ امیرسعیدخان مالکی؛ پرچمدار ملی
لینک به نظر -
ایرانیسگهای ولگرد در بالای کوه بزعاله های تازه به دنیا اومده را به صورت گروهی شکار میکنند ومحیط بانها هم در خواب خرگوشی این کوه دیگه حیات وحشی نمونده همون بهتر که تصرف بشه وبهانه حفاظت محیط زیست هم برای صرف بودجه گرفته بشه
در: «بمو» را تکهتکه کردند
لینک به نظر -
علیبهتر نبود وتن فروشان و مسئولین بی کفایت یک مسابقه طراحی استادیوم برگزار میکردند، تا یکی مثل طراح پل طبیعت ظهور میکرد
در: از معماران ایرانی به چینیها رسیدیم
لینک به نظر -
جلیلبزرگ مملکت که متخصص و کاربلد باشه زیر دست هاش هم از افراد دانا و متخصص انتخاب میکنه! مردانی با شرف و وجدان بالا
در: از معماران ایرانی به چینیها رسیدیم
لینک به نظر -
احمد کشمیرمطالب ارزنده معماریتان عالی واموزنده بود
در: از معماران ایرانی به چینیها رسیدیم
لینک به نظر -
k tکل مطلب درست ولی اون زمان محمدرضا شاه بود ولی الان روحانیون هستن
در: از معماران ایرانی به چینیها رسیدیم
لینک به نظر -
قایمیمعماران قابل زیادن ولی مهاجرت کردن و یا مسئولین بیشتر تمایل دارند پروژه ها به چین سپرده بشه
در: از معماران ایرانی به چینیها رسیدیم
لینک به نظر -
ناصرهزاران آفرین برنویسنده روشنفکرمقاله ولی تاسف برحال امروزوطن که ازیادبرده ایم
در: از معماران ایرانی به چینیها رسیدیم
لینک به نظر -
حق گوچرا از توهم خودساخته دست نمیکشیم،کشوری که در برگزاری لیگ حرفه ای مشکل اصلی اش زمین چمن است وآبروی یک ملت متمدن را باسومدیریت برای چمن برده اند،حال انتظار داری همین مدیریت استادیوم مدرن با استانداردهای جهانی در کوتاه ترین زمان تحویل ملت بدهند؟پس چه بهتر با استفاده از فکر و توان و مدیریت دیگران واستفاده ازعلم،تخصص و تجربه دیگران با کمترین دخالت در احداث به بهترین امکانات و تجهیزات بروز دست بیابیم ،هنگام مسابقات بین المللی کسی نمی پرسه مهندس این سازه کی بوده؟
در: از معماران ایرانی به چینیها رسیدیم
لینک به نظر -
رضاهمان ورزشگاه باصطلاح آریامهرتان را که ظاهرا با این اسم بیشتر دوست دارید،بدست پسر تیمسار حجت ساختند که تقلبات اش مشخص شد و هنوز هم مشکلات عدیده اش،گریبانگیر است.برای مردم بت نتراشید. به اندازه سنت حرف بزن جناب نویسنده.بگو چرا معمار را ایرانی انتخاب نکردید که بنده هم موافقم.آب و تاب بیخود نده.
در: از معماران ایرانی به چینیها رسیدیم
لینک به نظر -
امیر آشفتهبا کمال تاسف بسیار که حتی تاسف هم برای آن کم است از معماری باشکوه و طراوت ایرانی به چین رسیدیم.
در: از معماران ایرانی به چینیها رسیدیم
لینک به نظر -
امیروقتی به رانت و زد و بندهای پشت این موضوع فکر میکنم پشتم میلرزه ماجرای روسیه در تکمیل کردن نیروگاه بوشهر که چند برابر ساخت ی نیروگاه برامون اب خورد تکرار میشه پول چنتا استادیوم پرداخت میشه عده ای ثروتهای افسانه ای بدست میارن اخرشم هیچی به هیچی
در: از معماران ایرانی به چینیها رسیدیم
لینک به نظر -
ش . جخب دیگه ما به جایی رسیدیم که وانچه خودداشت زبیگانه تمنا می کرد باسرپیچی از فرمان ولایی ولایت مبنی برخمایت ازایرانی که ایرانی ایرانی بخر متاسفانه مسیولان باوقاحت تمام سرپیچی ازولایت وسوپرانقلابی شدن رادرسرلوحه امورگذاشتن ویکی ورزشگاه چینی می سازدیکی مونتاژکاری بوژی های چینی راگسترش می دهد وازاین جور چیزها زیادمیشود
در: از معماران ایرانی به چینیها رسیدیم
نمیدونم اونوقت چطوری حراست واطلاعات اینهاراتاییدمی کنند الله اعلم
خداراشکر که ماه زیرابرنمی ماند
به هرحال تبریک عرض می نماییم این وضعیت رابه ملت فهیم عزیزبزرگ عظیم غیوردلاور نستوه اسوه شریف شهیدپروروهمیشه درصحنه ایران اسلامی
سانسورنکنیدا
لینک به نظر -
-
احمد حق پژوهبسیار زیبا و خواندنی بود. دست مریزاد..!
در: از معماران ایرانی به چینیها رسیدیم
از این دست اندیشهورزان بسی بیش باد…!
لینک به نظر
