پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۱۸

برخورد با 20 نفر از ارازل و اوباشدر کرمان
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ثامن الائمه در شهرستان کرمان، 76 سارق دستگیر، 148 مورد سرقت کشف و با 20 نفر از اراذل و اوباش برخورد شد. سرهنگ رضا بنی اسدی در حاشیه بازدید از دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ثامن الائمه افزود: در این طرح همچنین 330 کیلوگرم تریاک کشف شده است. وی بیان کرد : در راستای اجرای این طرح همچنین یک تن مواد مخدر در شهرستان های کرمان کشف شد. وی به دستگیری 116 نفر از متهمان تحت تعقیب مقامات قضایی نیز اشاره و گفت:در این طرح 435 دستگاه موتور سیکلت و 265 خودروی متخلف نیز توقیف شده است. وی تصریح کرد: کشف سه مورد قتل ازدیگر دستاوردهای مهم طرح ارتقای امنیت اجتماعی ثامن الائمه بوده است و در این رابطه 7 قاتل نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند. سرهنگ بنی اسدی وقوع سرقت های خرد را یکی از موارد برهم زننده آسایش و امنیت عمومی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی با ایجاد گشت های نامحسوس و نیز افزایش گشت های انتظامی اقدامات خوبی در راستای مقابله با این پدیده را رقم زده است.

آل‌سعود برای اسلام از صهیونیست‌ها هم خطرناک‌تر است
خطیب نماز جمعه کرمان گفت: خطری که امروز اسلام را تهدید می‌کند آل‌سعود است که حتی از صهیونیست‌ها هم خطرناک‌تر هستند. آیت‌الله سیدیحیی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهار داشت: امام علی (ع) می‌فرماید، «خداوند عالم آفرینش را به وجود آورد، موجودات مختلفی خلق کرد و اشرف مخلوقات انسان را هم آفرید.» خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه خداوند به هیچ چیز نیاز نداشته و نه اطاعت ما فایده‌ای برای خداوند دارد و نه گناه و معصیت ما، بیان کرد: مردمان باتقوا دارای فضائل، کمالات و اخلاق انسانی هستند. جعفری گفت: امروز اگر کشور برزیل به عنوان یک کشور توسعه‌یافته در زمینه فناوری نانو با ما قرارداد امضا می‌کند به دلیل داشتن علم بالای ما در این زمینه است و ما این علم را بدون اینکه کسی به ما کمک کند، کسب کردیم. امام جمعه کرمان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: همه مردم و مسئولان موظف هستند برای کمک به محرومان و مستمندان جامعه، کمیته امداد امام خمینی را یاری کنند.

۸۰۰ میلیون دلار هزینه انتقال آب از خلیج فارس به کرمان
استاندار کرمان گفت: ۸۰۰ میلیون دلار برآورد هزینه برای خط لوله انتقال آب از خلیج فارس و سد صفارود به کرمان است که طرح آبرسانی از سد صفارود به استان کرمان باید سرعت بیشتری بگیرد تا شاهد آبرسانی به این استان باشیم. علیرضا رزم حسینی در طرح تکمیل تصفیه خانه آب شهر بافت اظهار داشت: از وزیر نیرو تشکر می کنم که پیگیر افتتاح طرح تصفیه خانه سد مخزنی بافت بودند و از این طریق سبب تامین آب سه شهر بافت، بزنجان و رابر تامین شدند. استاندار کرمان به توجه دولت تدبیر و امید به رفع مشکل کم آبی استان کرمان اشاره و بیان کرد: استان کرمان ظرفیت‌های معدنی، فرهنگی، گردشگری،کشاورزی و غیره ممتازی دارد و مهم تر از همه این‌ها سرمایه انسانی این استان است. رزم حسینی افزود: 800 میلیون دلار براورد هزینه برای خط لوله انتقال آب از خلیج فارس و سد صفارود به کرمان است که طرح آبرسانی از سد صفارود به استان کرمان باید سرعت بیشتری بگیرد تا شاهد آبرسانی به این استان و رفع بسیاری از مشکلات آن باشیم.

پایان جشنواره تئاتر فجرجنوب با معرفی برترین ها
جشنواره تئاتر فجرجنوب کرمان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره گفت: ششمین جشنواره تئاتر فجر جنوب استان کرمان با حضور شش نمایش کار خود را آغاز کرد. حجت الاسلام سید احمد حسینی افزود: این نمایش ها به مدت سه شب در شهرستان جیرفت اجرا شدند. وی با بیان اینکه بهره گیری نمایش ها از آداب و رسوم بومی یکی از مهمترین ویژگی های این جشنواره بود، اظهار کرد: نمایشنامه، موسیقی، گویش و پوشش مورد استفاده در این نمایش ها مربوط به منطقه جنوب کرمان بود. حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: اجرای نمایش ها در شهرستان جیرفت با استقبال بی نظیر مردم روبه رو بود و این امر، نوید احیای دوباره تئاتر در جنوب کرمان را می دهد. وی بیان کرد: هیات داوران این جشنواره در بخش های طراحی صحنه، چهره پردازی، طراحی لباس، طراحی پوستر، موسیقی، بازیگری مرد و زن، کارگردانی و نمایش برترین ها را معرفی کردند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر