پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | كشف نيم تن مواد افيوني

کشف نیم تن مواد افیونی





۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۳

کشف نیم تن مواد افیونی

سرهنگ رضا بنی اسدی در تشریح این خبر گفت: پلیس استان در دو عملیات در محور «بافت – سیرجان» و «زاهدان – بم» موفق به کشف نیم تن مواد افیونی شدند.
وی افزود: عملیات اول در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان های بافت و ارزوئیه انجام شد و ماموران انتظامی موفق شدند خودروی حامل مواد را در محور «بافت – سیرجان» توقیف کنند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این عملیات و در بازرسی از خودروی قاچاقچیان ، 260 کیلو گرم تریاک از جاساز سواری پژو کشف و سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.
وی در ادامه گفت: در عملیات دوم، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بم با انجام اقدامات و کار اطلاعاتی از بارگیری یک محموله مواد افیونی از شرق کشور و انتقال آن به یکی از استان های مرکزی اطلاع یافتند.
وی افزود: در این راستا ماموران با استقرار چند تیم محسوس و نامحسوس در مسیرهای ورودی و خروجی شهر یک دستگاه تریلر را متوقف و به پارکینگ منتقل کردند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد:در بازرسی از این تریلر 250 کیلو و 600 گرم تریاک که بطرز ماهرانه ای در کابین راننده جاساز شده بود کشف و دو نفر قاچاقچی دستگیر شدند.
سرهنگ «بنی اسدی» در پایان بیان داشت: استان کرمان به دلیل موقعیت جغرافیایی، برای عبور سوداگران مرگ مورد استفاده قرار می گیرد که این مساله هزینه ها و آسیب های اجتماعی وسیعی را به ناحق بر مردم کرمان تحمیل کرده است، با این تفاسیر به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهیم داد و با قاطعیت و به شدیدترین حالت ممکن برخورد خواهیم کرد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *