پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۲۹

انتخاب مجدد طاهریان ‌به ریاست شورای شهر بم
با رای حداکثری اعضا، علی طاهریان بار دیگر ‌به عنوان رئیس شورای شهر بم انتخاب شد. به گزارش خبرگزاری فارس ، جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اسلامی شهر دارالصابرین بم صبح امروز با حضور معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری بم برگزار و علی طاهریان بار دیگر ‌به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد. محمدعلی حاج‌جعفری در حاشیه این جلسه اظهار داشت: در این انتخابات علی طاهریان یزدی با 10 رای به عنوان رئیس و خانم سام‌نژاد با هفت رای به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند. معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری بم بیان داشت: در این جلسه همچنین علیرضا حاج‌امینی با 11 رای به عنوان خزانه‌دار، محمد بنی‌اسدی و آرش ادیب با 11 رای منشی اول و دوم و علیرضا پشتیبان به عنوان منشی سوم انتخاب شدند. وی خاطر‌نشان کرد: شورای شهر با انتخاب مردم به عنوان نماینده و مدافع حقوق آنها خدمت می‌کند و اعضای شورا نیز تلاش دارند تا اعتماد مردم را به خوبی پاسخ دهند.

رضایت پلیس در ارتقای انضباط ترافیکی ‌و کاهش تلفات است‌
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: رضایت پلیس راهنمایی و رانندگی در ارتقای انضباط ترافیکی ‌و کاهش تلفات است‌. به گزارش خبرگزاری فارس ، حمید معین‌زاده در آیین معارفه فرمانده پلیس راهور شهرستان رفسنجان با گرامیداشت یاد امام و شهدا اظهار داشت: رضایت پلیس راهنمایی و رانندگی در مباحث ارتقای انضباط ترافیکی ‌و کاهش تلفات است‌. وی بیان داشت: موضوعی که بسیار در استان به چشم می‌آید هماهنگی بین دستگاه‌ها در استان کرمان است، این هم‌افزایی در استان هم در شورای ترافیک و هم سایر سازمان‌هاست. معین‌زاده ادامه داد: پشتیبانی ائمه جمعه شهرستان‌ها هم موثر است، حضور ائمه جمعه وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و باید از این هم‌افزایی در استان بیشتر بهره ببریم. وی افزود: در کاهش تلفات و انضباط ترافیکی تلاش داریم موفقیت‌های بیشتری داشته‌باشیم، راه‌، انسان و شرایط اقلیمی تاثیر‌گذار هستند، اما انسان بیشترین عامل تلفات است. معین‌زاده بیان کرد: از سال 84 در شهرهای کشور هر سال تلفات رو به کاهش بوده و با وجود افزایش حجم خودرو‌ها در کشور، اما این کاهش به چشم می‌خورد‌.

تعدیل 120 نفر از نیروهای شرکتی شهرداری کهنوج
120 نفر از نیروهای شرکتی شهرداری کهنوج تعدیل شده اند. این خبر را فرماندار کهنوج داده است. به گزارش ایسنا سید محسن صمدانی فرماندار کهنوج در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به نیروهای مازاد شهرداری کهنوج، افزود: از سال 1378 نیروهای شرکتی وارد چارت اداری شده اند و همین موجب شده که 92درصد بودجه شهرداری صرف پرداخت حقوق و مزایا شود. وی با تاکید براینکه یک دوم بودجه شهرداری بدهی است، یادآور شد: خوشبختانه با همتی که بین مسئولین شهرستان وجود دارد تاکنون 120 نفر از نیروهای شرکتی شهرداری تعدیل شده اند اما بدهی ها همچنان ادامه دارد. فرماندار کهنوج به نیروهای در شرف بازنشستگی در شهرداری اشاره کرد و گفت: با سازمان تامین اجتماعی به موجب بازنشستگی پیش از موعد مذاکره انجام شده است. در ادامه این دیدار معاون امور عمرانی استانداری کرمان گفت: مردم در برابر پرداخت عوارض از شهرداری خدمات می خواهند لذا باید هزینه های جاری خرج هزینه های عمرانی شود. ابوالقاسم سیف الهی با تاکید براینکه شهرداری ها باید درآمدزا باشند، افزود: شهردار و شورای شهر کهنوج باید پای نیروی انسانی محکم بایستد.

رسانه ها نقش مهمی در آگاه سازی جامعه دارند
رئیس شعبه اول دادگاه کیفری یک مرکز استان کرمان با اشاره به نقش رسانه ها در آگاه سازی جامعه و نقد مسئولین، گفت: اخبار باید منطبق بر واقعیت ها و بدون از هیجان سازی کذب باشند. به گزارش مهر، مراد قتلوئی در حاشیه جلسه دادگاه مطبوعات؛ دادگاه کیفری یک را دادگاه جنایی سابق دانست و اظهار داشت: این دادگاه یکی از شعب تجدید نظر بوده که در سال ۸۱ به دادگاه کیفری تغییر پیدا کرد که جرائم مهم را مورد بررسی قرار می دهد. وی با اشاره به بررسی جرائم مطبوعاتی در این دادگاه افزود: خبرنگاران چشم بیدار جامعه بوده و نقش مهمی در آگاه سازی جامعه و همچنین نقد مسئولین دارند. رئیس شعبه اول دادگاه کیفری یک مرکز استان کرمان تاکید کرد: خبرنگاران باید محتوا و شکل پیام مطالب خود را مدنظر قرار داده و دقت لازم در این خصوص را بکار گیرند. وی گفت: اصحاب رسانه باید اخبار و گزارشات خود را به صورت مستند و با ادبیاتی فاخر بیان کنند به گونه ای که جامعه در جریان اطلاعات صحیح قرار گیرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر