پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | 6 14کیلومتر راه در استان کرمان بهره برداری می شود

6 14کیلومتر راه در استان کرمان بهره برداری می شود





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۲

6 14کیلومتر راه در استان کرمان بهره برداری می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: 146 کیلومتر راه در حوزه ساخت و توسعه راه ها هفته دولت در استان کرمان به بهره برداری می رسد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، مهندس خداداد مقبلی افزود: این راه ها با صرف یکهزار و 524 میلیارد و 166 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی احداث شده است.
وی بیان کرد: در حوزه مدیریت راهداری نیز 282 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت، 200 کیلومتر آسفالت حفاظتی و 180 کیلومتر شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی و ایمن سازی راه ها، نصب تابلو و علائم ایمنی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال انجام شده است که این طرح ها نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
وی گفت: سه هزار و 21 واحد مسکن مهر نیز هفته دولت در شهرستان های کرمان، سیرجان، شهربابک، بافت، زرند و رفسنجان آماده بهره برداری است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: در حوزه راه روستایی نیز 134 کیلومتر راه با صرف 313 میلیارد و 600 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.
وی اظهار کرد: این میزان راه روستایی در شهرستان های ارزوئیه، بم، رابر، راور، رفسنجان، ریگان، زرند، سیرجان، فهرج، کرمان و نرماشیر قرار دارند.
مقبلی گفت: بیمارستان کوهبنان با صرف 93 میلیارد ریال و بیمارستان ارزوئیه با اعتباری بالغ بر 97 میلیارد ریال از اعتبارات ملی احداث شده که به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.
وی ادامه داد: تکمیل ساختمان شماره دو اداره راه و شهرسازی کرمان، تجهیز و آکوستیک کردن کانون بردسیر، احداث و تجهیز ساختمان اداری شهرستان کرمان، تکمیل بخشداری بم، حصار و محوطه سازی بخشداری دهج، حصارکشی اداره کار شهربابک، حصار و محوطه سازی فرمانداری راور و تکمیل و تجهیز آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری سیرجان نیز انجام شده است.
وی گفت: این طرح ها نیز با صرف 31 میلیارد و 234 میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: احداث قسمتی از مجتمع اداری ارزوئیه و احداث بخشی از مجتمع اداری نرماشیر نیز در هفته دولت کلنگ زنی می شود.
وی گفت: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها 42 میلیارد ریال است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *