پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹

محرومیت ملی پوشان هدیه بازگشت کی روش
سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح برابر مصوبه کمیته‌ رسیدگی به تخلفات سربازان فو‌تبا‌لیستی که کارت پایان خدمت آنها باطل شده است و این افراد در حال‌ حاضر مشغول به گذراندن خدمت سربازی هستند تاکید کرد که این بازیکنان تا اطلاع ثانوی مجاز به حضور و ادامه فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌های تابعه نیروهای مسلح بوده و حضور آنان در تیم‌های ملی بز‌ر‌گسالان و امید امکان پذیر نیست.
بدین ترتیب، بازیکنان سربازی که در تیم های نظامی در حال گذراندن دوران سربازی شان هستند مشکلی برای همراهی تیم ملی بزرگسالان و امید ندارند. اما برخلاف محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید، کارلوس کی روش نمی تواند تمام نفراتش را در اختیار داشته باشد.حسین ماهینی و آرش افشین دو بازیکن آماده ملوان به خاطر اعلام سازمان نظام وظیفه نمی توانند تیم ملی را همراهی کنند. از تراکتور هم سروش رفیعی و بختیار رحمانی مجوز ندارند که شاید همین مساله عصبانیت سرمربی پرتغالی تیم را به همراه داشته باشد.

اراده دولت، ‌حمایت از حوزه جوان است
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جوان ها محور اصلی تحرکات اجتماعی هستند اظهار داشت : جوان باید دیده و شنیده شود و در اتخاذ تصمیمات استراتژیک اثر گذار باشد.
به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در همایش جوان ایرانی، گفت و گوی جهانی در محل هتل المپیک ضمن گرمیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر اظهار داشت : بسیار خوشنود هستم که حوزه جوان آرام آرام از سایه ی ورزش خارج شده و به جایگاه واقعی خود می رسد.
او در این نشست جذابیت های ورزش را مورد توجه قرار داد و افزود :هر چند بخشی از جذابیت های ورزش مرتبط به جوانان است اما مفاهیم دیگری هم در این حوزه وجود دارد که نباید مظلوم واقع شود.
وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: جوان محور اصلی تحرکات اجتماعی است و عموما به خاطر ویژگی آرمان خواهی اش ، جهت گیری مثبتی دارد . جوان باید دیده و شنیده شود ودر اتخاذ تصمیمات استراتزیک اثر گذار باشد.
دکتر گودرزی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی جوانان با حضور معاون اول رییس جمهور، افزود: در این جلسه قرار شد جایگاه جوانان در معاونت کنونی ( معاونت جوانان) ارتقای قابل ملاحظه ای داشته باشد.
وی در ادامه حمایت از جوانان را اراده قطعی دولت تدبیر و امید برشمرد و وظایف 18 نهاد و دستگاه در رابطه با جوانان را خاطرنشان کرد.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: وظیفه اصلی معاونت ساماندهی امور جوانان، هماهنگ سازی موضوعات حوزه جوانان در این تعداد دستگاه است.
گودرزی ، هویت را یکی از موضوعات مهم در خصوص جوانان برشمرد و اظهارداشت: به نظر من تفاوت نسلی وجود دارد اما به مباحثی چون گسست نسلی اعتقادی ندارم.
وزیر ورزش و جوانان افزود: به نگاه امیدوارانه دولت به حوزه جوانان اعتقاد داریم و جوانان با دیدگاه های متفاوت باید از سوی سیاستگذاران و تصمیم گیران دیده و به آنان احترام گذاشته شود.
وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت: جوانان موتور محرک جامعه هستند بنابراین توجه به جوانان باید سر لوحه کارها باشد و برای تحقق این امر مهم باید ساختار حوزه جوان تقویت شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

وزیر ارشاد به آزادی رسانه‌ها متعهد باشد

انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاران تهران و عکاسان مطبوعاتی ایران در نامه‌ای به دفتر ٰرئیس جمهوری منتخب خواستار شدند

وزیر ارشاد به آزادی رسانه‌ها متعهد باشد

ارزیابی روانی کادر درمان ضمانت اجرا ندارد

«شهناز نوحی» روانشناس، در گفت‌وگو با «پیام ما»:

ارزیابی روانی کادر درمان ضمانت اجرا ندارد

حریق در سایت صفیره ادامه دارد

معاون حفاظت محیط‌زیست خوزستان :

حریق در سایت صفیره ادامه دارد

مهاجران متهم شیوع بیماری‌ها نیستند

تاکید دو فعال اجتماعی بر لزوم به رسمیت شناختن مهاجران و اجرای برنامهٔ غربالگری

مهاجران متهم شیوع بیماری‌ها نیستند

سودای مسکن‌سازی در تالاب «خانمیرزا»

«پیام ما» از مقاومت ادارۀ کل محیط‌زیست استان چهارمحال‌وبختیاری در مقابل سایر نهادهای استانی برای تصاحب اراضی تالابی گزارش می‌دهد

سودای مسکن‌سازی در تالاب «خانمیرزا»

مرگ‌های تکراری

ظرف دو ماه گذشته ۴ کارگر در ۴ حادثه در معادن زغال سنگ کرمان جان‌باخته‌اند

مرگ‌های تکراری

نگاه‌‌های منتظر به معدن فروریخته

گفت‌وگوی «پیام ما» با بستگان کارگران مفقودشدۀ معدن شازند اراک

نگاه‌‌های منتظر به معدن فروریخته

صدای جمهور آمد

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با مشارکت ۴۰ درصدی برگزار شد

صدای جمهور آمد

وعده‌های فاجعه‌بار

برنامه‌ها و قول‌های انتخاباتی باید در بستر توسعۀ پایدار تعریف شود

وعده‌های فاجعه‌بار

واکاوی مسئلهٔ اقدام به خودکشی درمانگران

در نشست علمی «خودکشی درمانگران: نگاهی بین‌رشته‌ای» صورت گرفت

واکاوی مسئلهٔ اقدام به خودکشی درمانگران

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر