پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲

تقویت همبستگی ملی، نتیجه انتخابات باشد
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: گروه‎های سیاسی در جریان انتخابات سال جاری با حرمت نهادن به شعار سال، در رقابتی سالم حضور پیدا کنند. به گزارش ایسنا مجید انصاری در سفر به شهرستان رومشگان با اشاره به دو انتخابات مهم کشور در سال جاری افزود: بسیار خوشحالیم که نظام سیاسی ایران، مردم‎سالار است و طی سال‎های گذشته 32 انتخابات و همه‎پرسی برگزار کرده است. وی بیان کرد: گروه‎های سیاسی، احزاب و جمعیت‎ها باید در جریان انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با حفظ منافع، وحدت ملی و اخوت و برادری عمومی با حرمت نهادن به شعار سال در رقابتی سالم و اخلاقی حضور پیدا کنند. این مقام مسئول با تاکید بر اینکه رقابت سیاسی نباید به خصومت بینجامد، ادامه داد: نتایج انتخابات باید منتهی به تقویت همبستگی ملی و انسجام بیشتر بین دولت و ملت شود. انصاری اضافه کرد: امروزه دشمنان به ویژه رسانه‎های صهیونیستی درصدد ایجاد شکاف میان دولت و ملت هستند به همین خاطر باید در جریان انتخابات نهایت هوشمندی را به خرج داد.

استفاده از چیزی شبیه وایتکس در نان ها!
اگر وایتکس را سفید کننده‌ی ظرف و لباس و سطوح بدانیم، می شود ادعا کرد چیزی شبیه به وایتکس در نان هایمان وجود دارد که برای سفید کردن نان استفاده می شود! به گزارش خبرآنلاین، بحث اضافه کردن افزودنی های غیرمجاز مثل جوش شیرین در نان، بحث تازه ای نیست. بعضی نانوایی ها برای این که خمیر مایه استفاده نکنند و وقت برای عمل آمدن خمیر نگذارند، با جوش شیرین به این کار سرعت می دهند. متخصصان بروز کم خونی، ریزش مو، مشکلات گوارشی و پوکی استخوان را شایع‌ترین عوارض مصرف جوش شیرین در پخت نان می‌دانند. مدیر کل دفتر تغذیه وزارت بهداشت در گفتگوی خبری هم بر این قضیه صحه گذاشت و از استفاده جوهر قند در برخی نانوایی ها خبر داد. عبدالهی در این باره گفت: بهبود کیفیت نان در برنامه امسال ماست تا با تشدید نظارت و کنترل نانوایی ها از این مواد افزودنی استفاده نشود. برخی از نانوایی ها از جوهر قند نیز استفاده می کنند که غیرقانونی است. با تشدید نظارت ها و بازرسی ها و دوره آموزشی برای نانواها، تلاش داریم این مشکلات را حل کنیم.

در هیچ دولتی آموزش‌وپرورش مثل امروز، با مطالعه کار نکرده است
وزیر آموزش وپرورش در جمع مدیران کانون‌های بازنشستگان گفت: بازنشستگان سرمایه‌های بزرگ اجتماعی برای آموزش و پرورش هستند. به گزارش ایسنا علی اصغر فانی در اولین روز همایش سه روزه مدیران کانونهای بازنشستگان سراسر کشور که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد خطاب به بازنشستگان گفت: تک تک شما با طی مراحلی در مسیر شغلی خود مجموعه ای از تجربیات ، افکار و برنامه ها را دارا هستید و این سرمایه اجتماعی بزرگی برای آموزش و پرورش است . وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: به جرأت می توان گفت، تاکنون در هیچ دولتی آموزش و پرورش مثل امروز این چنین با مطالعه و کار کارشناسانه حرکت نکرده است. او از اولویت فرزندان فرهنگی شاغل بازنشسته در استخدام خبر داد وافزود: در فرایند پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان، فرزند فرهنگی دارای سهمیه هستند. وی اضافه کرد: هر روزنه‌ای که ورود به آن به نفع فرهنگیان باشد به آن ورود پیدا می‌کنیم. با امضاء تفاهم نامه با دیگر وزارتخانه‌ها توانسته‌ایم بر مشکلاتی که میراث دولت قبل در آموزش و پرورش بوده فایق آئیم.

پرونده بنیاد تعاون ناجا همچنان باز است
سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد: انحرافات شرکت های تابعه بنیاد تعاون ناجا محرز شد و افرادی در این زمینه دستگیر شدند و براین اساس پرونده همچنان مفتوح و در حال بررسی است. به گزارش ایرنا، سردار سعید منتظرالمهدی دیروز افزود: در بنیاد تعاون ناجا انحرافاتی در شرکت های زیرمجموعه آن انجام شد و سیستم های حفاظتی و بازرسی این مساله را سال گذشته به فرمانده وقت ناجا اعلام کردند. وی با اشاره به اینکه این انحرافات محرز شد، گفت: فرمانده وقت ناجا پرونده قضایی در این زمینه تشکیل داد و موضوع را پیگیری کرد و در نهایت پرونده به دست قوه قضاییه سپرده شد. منتظرالمهدی در مورد فروش نفت در ناجا گفت: در جلسه ای که به این منظور در سال 92 برگزار شد معاون اول رییس جمهوری، وزیر نفت، رییس خزانه داری، رییس بانک مرکزی و نوبخت سخنگوی دولت و برخی مسوولان نیروی انتظامی موضوع فروش نفت را بررسی کردند و در این جلسه پذیرفته شد نفتی که بابت کسری بودجه دریافت و فروخته شده پول آن به داخل ناجا آمده و هزینه کسری، حقوق و بودجه نیروی انتظامی شده است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر