پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | سامانه ویژه طرح توسعه ورزش استان کرمان راه اندازی می شود

سامانه ویژه طرح توسعه ورزش استان کرمان راه اندازی می شود





۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۲۰

سامانه ویژه طرح توسعه ورزش استان کرمان راه اندازی می شود
مدیرکل ورزش و جوانان کرمان گفت: سامانه ویژه طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی این استان تا یک ماه آینده راه اندازی می شود.
محمود محمودی نیا افزود: رشته ها با مکان های مختلف در این سامانه در تمام شهرستان ها در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: به عنوان نمونه در این سامانه مشخص می شود که در شهربابک 42 کانون ورزشی، 22 آکادمی قهرمانی در 12 رشته تعیین شده و برای هر کلاس اسامی دانش آموزان با نام مربی و ساعت برگزاری کلاس ها و همچنین شماره تلفن دانش آموز یا والدینشان در این سامانه ثبت می شود.
محمودی نیا ادامه داد: بعد از ثبت اطلاعات لازم و کامل در اجرای این طرح این امکان وجود دارد که روی شهرستان و رشته مشخصی کلیک کنیم و همه اطلاعات مورد نظر را بیابیم.
وی گفت: هر زمان که در این سامانه با دانش آموز یا والدین او تماس می گیرند باید اطلاعات درست را بگوید و اگر صحت نداشته باشد ما باید ورود کنیم و نظارت را افزایش دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: راه اندازی این سامانه کمک می کند به صورت مستقیم با ورزشکار ارتباط برقرار و اطلاعات افراد را به طور دقیق ثبت کنیم تا ضمن داشتن آمار تعداد آموزش دیدگان، بتوانیم از این طریق برای پرداخت دستمزد مربیان نیز اقدام کنیم.
وی ادامه داد: روسای ادارات ورزش و جوانان در شهرستان ها، روسای هیات نظارت هستند و نمایندگان آموزش و پرورش و هیات های ورزشی نیز عضو این هیات خواهند بود.
وی افزود: وظیفه هیات های استانی و شهرستانی در اجرای این طرح مشخص است.
وی ادامه داد: این هیات ها باید با کمک آموزش و پرورش استعدادیابی را انجام دهند، نفرات را انتخاب کنند، لیست آن ها را به اداره کل ورزش و جوانان ارایه دهند و ما اطلاعات آن ها را در سامانه ثبت کنیم و بعد از آن نیز نظارت ها را اعمال می کنیم.
محمودی نیا با بیان اینکه طرح توسعه را با کمک استاندار کرمان آغاز کردیم، افزود: نمی خواهیم همه هزینه برای اجرای این طرح بر عهده وزارت خانه ورزش و جوانان باشد.
وی ادامه داد: در نظر داریم بخشی از این هزینه ها را از طریق بخش خصوصی و حامیان مالی جذب و تبلیغات داشته باشیم و بخش دیگری از این هزینه را با مشارکت مردم تامین کنیم. وی ادامه داد: وقتی خیران، حامیان مالی، اسپانسرها، منابع معدنی و اقتصادی، شرکت های صنعتی، استانداری و منابع دولتی کنار یکدیگر قرار بگیرند می توانیم طرح توسعه را پیش ببریم. محمودی نیا ادامه داد: در بخشی از آن که با استاندار کرمان پیگیری می کردیم مبلغی را پایان سال به ما دادند که بخشی از طرح توسعه را آغاز کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه طرح توسعه با بخش حرفه ای متفاوت است گفت: طرح توسعه زیر 18 سال و به طور دقیق جامعه هدف آموزش و پرورش است و مربیان و اشخاصی که در طرح توسعه کار می کنند معلمان هستند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر