پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۲۲

انتصاب جدید در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب، در جریان جلسه معارفه انتصابات جدید که در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد مهندس کردستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ضمن اعلام این مطلب که جابجایی ها یک امر طبیعی در هر سیستمی می باشد و آنچه که ماندگار است خدمات صادقانه و رضایت خداوند خواهد بود ، از زحمات سرکارخانم مهندس معصومه مشایخی مسئول سابق امور قراردادها تقدیر و تشکر نموده و مهندس محمد حاتمی را به عنوان مسئول جدید امور قراردادهای اداره کل منصوب کرد. محمد حاتمی از جمله نیروهای جوان و با آتیه ایست که در سنوات گذشته سابقه مسئولیت واحد برنامه ریزی و بودجه اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری جنوب کرمان را در کارنامه خود ثبت دارد. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در ادامه ضمن خوش آمدگویی به مهندس محمدحسن رئیسی به عنوان همکار جدید وی را – با نظر به تجارب ارزنده اش در طی 18 سال خدمت صادقانه در سمت های مختلف مدیریتی – به عنوان مشاور مدیرکل و دبیرشورای معاونین و شورای اداری این اداره کل منصوب کرد.

دولت عنایت خاصی به حوزه سلامت دارد
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سال گذشته دولت تدبیر و امید عنایت خاصی به حوزه سلامت داشته و بودجه‌های ویژه‌ای نیز به این حوزه اختصاص داده است. دکترعلی‌اکبر حقدوست افزود: در هفته سلامت امسال مراکز جامع سلامت افتتاح شد که خدمات بهداشتی و درمانی را برای یکسری کارگران، مردم حاشیه شهر و … ارائه خواهد کرد ضمن اینکه مراکز بهداشتی و درمانی فعالی هم در شهرستان‌هایی همچون زرند نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. حقدوست گفت: به علاوه کلنگ اورژانس و بلوک زایمانی مرکز آموزشی درمانی افضلی پور با حضور استاندار به زمین زده شد که امیدواریم ظرف دو سال آینده ساختمان این اورژانس را در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع احداث و مشکلات مربوط به آن را حل کنیم. رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان یادآور شد: همچنین در ادامه گام سوم طرح تحول نظام سلامت و در هفته سلامت، خانه‌های بهداشتی در چهار منطقه چترود شهرستان کرمان افتتاح شد. وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز شاهد رضایتمندی مردم در خدمات حوزه سلامت هستیم اما هنوز تا رسیدن به نقطه اوج و رضایتمندی مردم فاصله داریم که باید به تلاش خود ادامه دهیم.

مردم در زیباسازی شهر کرمان مشارکت دارند
معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: مردم کرمان در زیباسازی این شهر مشارکت دارند. علی بابایی اظهار داشت: این امر مهمی است که مردم برای زیباسازی شهر ترغیب شده‌اند و در این زمینه همکاری می‌کنند و امیدواریم تا پایان سال جاری شهر کرمان را از نظر منظر شهری به وضعیت مطلوب‌تری برسانیم. معاون خدمات شهری شهردار کرمان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی برای مشارکت مردم در زمینه پسماندهای خانگی و بهداشت شهر در حال انجام است. وی با بیان اینکه مدتی قبل استاندار کرمان بازدیدی را از خیابان‌های مختلف شهر کرمان انجام داد، خاطرنشان کرد: با دستور استاندار کرمان اقداماتی توسط ارگان‌های ذی‌ربط و شهرداری برای نورپردازی مناسب شهر کرمان آغاز شده است. معاون شهردار کرمان اضافه کرد: طرح جامع پسماند در معاونت عمرانی استانداری کرمان در حال بررسی است و اگر این طرح مصوب شود، کارهای خوبی می‌توانیم در شهر کرمان انجام دهیم. بابایی همچنین کبود آب خام برای آبیاری فضای سبز شهر کرمان را یک معضل اساسی برشمرد و افزود: در تابستان با مشکل تامین آب برای فضای سبز شهر کرمان مواجه هستیم و باید اعتبار ویژه تامین آب خام مورد نیاز در نظر گرفته شود.

پوشش رادیویی بم در دستور کار قرار می‌گیرد
مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز کرمان‌ گفت: پوشش رادیویی بم و راه‌اندازی سامانه دیجیتال منطقه دهبکری در دستور کار قرار می‌گیرد. ابوالحسن صادقی‌جهانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بم اظهار کرد: با ‌ارزش‌ترین سرمایه استان کرمان وجود انسان‌های فهیم و وارسته‌ای است که نجابت و بزرگی خاصی در آنها وجود دارد. وی لقب دارالصابرین را مدال افتخاری برای مردم بم دانست و گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود در اول فروردین‌ماه امسال مطالب مهمی را مطرح کردند که می‌طلبد این مطالب از جمله سبک زندگی اسلامی در شورای فرهنگ عمومی مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد. صادقی‌جهانی هدف از سفر به بم را خداقوت به اصحاب فکر و اندیشه این شهرستان مطرح کرد و خواستار ارائه نظرات و پیشنهادات اعضای شورای فرهنگ عمومی برای پیشبرد اهداف نظام و همچنین سازمان صدا و سیما شد. وی تصریح کرد: باید فرهنگ پرسش‌گری در بین مردم و تقویت سعه صدر در بین مسئولان از طریق صدا و سیما انجام شود، چرا که این موارد توسعه را دنبال دارد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر