پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۳۱

توصیه های
پلیس فتا
1- استفاده زیاد از اینترنت باعث افسردگی می شود.
2- فرزندان شما نیاز به همراهیتان در کلیه امور زندگیشان دارند این امر در فضای مجازی نیز باید به خوبی صورت پذیرد.
3- بازی های رایانه ای خارجی با سناریوها و اهداف خاصی طراحی می شوند.
4- پروفایل فرزندان خود را در صفحات اجتماعی چک کنید.
5- به فرزندان خود بیاموزید به درخواست کاربرانی که نمی شناسند، پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مالی خود را ارسال نکنند.
6- والدین بر خرید و استفاده از بازی های رایانه ای فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند.
7- سعی کنید به طور مرتب حسابهای بانکی خود را چک کنید.
8- بازی های رایانه ای را مطابق و متناسب با سن فرزندتان انتخاب کنید.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت

عملی کردن تمام شاخصه های اقتصاد مقاومتی در آبفار کرمان
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار استان کرمان، علی رشیدی مدیرعامل شرکت آبفار کرمان با اشاره به تشکیل کارگروه اقتصادمقاومتی در دفتر استانی این شرکت گفت: این کارگروه به شکل هفتگی تشکیل جلسه می دهد ومفاهیم اقتصاد مقاومتی را عملی می کند. وی کاهش هدر رفت آب، وصول آب بها و مهندسی ارزش را نمونه هایی از کار در حوزه اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و تاکید کرد: درحوزه کاهش هزینه وافزایش سرعت کار نیاز به مهندسی مجدد طرح ها احساس می شد که در شرکت آبفار در دستور کار قرار گرفته است علاوه برآن برای کاهش سرقت درحوزه آب و افزایش درآمد برای شرکت نیاز است تا مراکز هزینه ساز مشخص شوند. رشیدی تصریح کرد: در برنامه 5ساله طرح همیاران آب آنچه در تعهد ما است اینکه باید 30 هزار کنتورخراب آب را تعویض کنیم تا ازهدر رفت آب جلوگیری کنیم ولی ما موفق شدیم تنها در مدت یک سال 21هزار کنتور خراب را تعویض کنیم. وی اظهار کرد: دراثرتعویض این تعداد کنتور7درصد هدررفت آب کاهش یافته است البته بخشی ازهدر رفت آب به سبب خرابی کنتورها است وبخش دیگر به سبب اشتراک های غیرمجاز آب اتفاق می افتد .وی با اشاره به پروژه های در دست اقدام این شرکت گفت: مجتمع بزرگ آب رسانی به کوه باداموئیه که آب رسانی به 16روستا در حوزه شهرستان کرمان را انجام می دهد تا آب رسانی به روستای بی بی حیات نیز رسیده است و85درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی اظهار کرد: پروژه های دیگر شرکت نظیرآب رسانی به نگین کویرفهرج که آب رسانی به 17روستا بود ،عباس آباد ریگان، چاه حسن رودبار، حاشیه شرقی وغربی زرند و رفسنجان از جمله پروژه های اجرا شده در سال 94 این شرکت بودند. مدیرعامل شرکت آبفار کرمان با تاکید براینکه در تمام طرح ها و پروژه های این شرکت مسائل زیست محیطی در اولویت هستند گفت: از لوله های پلی اتیلن بجای لوله های آزبست استفاده می شود و یا در پروژه هایمان لوله های فولادی و جی آرپی استفاده می شود.

سواد آموزی در پیشگیری از وقوع جرم موثر است
رییس اداره زندان جیرفت در برگزاری آزمون دوره انتقالی نهضت سواد آموزی در بین مددجویان گفت: بی سوادی ریشه اصلی ارتکاب جرم می باشد و سواد آموزی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش جمعیت کیفری زندانیان موثر است. حسین برشان به منظور اجرای فرمان امام خمینی(ره)که زندانها باید به دانشگاه تبدیل شوند افزود: آموزش زندانیان سرمایه گذاری است و نتیجه آن پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش وقوع جرایم در سطح جامعه است. وتصریح کرد سواد آموزی در زندان یک الزام می باشد و مددجویان از بدو ورود مددجویان بی سواد مورد شناسایی قرار گرفته و در کلاسهای نهضت سواد آموزی ثبت نام می شوند. وی خاطر نشان کرد: زندان فرصت خوبی برای فرگیری دانش و بالابردن سطح دانش و آگاهی مددجویان می باشدو مددجویانی که به هر دلیل از نعمت سواد آموزی محروم بوده به فراگیری علم و دانش بپردازند و در این خصوص همکاری لازم برای ریشه کنی بی سوادی با ادارات مربوطه صورت گرفته است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *