پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۱۷

تامین روشنایی باغ فتح آباد توسط شرکت برق شمال کرمان
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، شهبا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با اشاره به تامین روشنایی باغ فتح آباد قبل از شروع بازسازی گفت: شرکت های توزیع به عنوان پیشانی ارتباط مستقیم مردم با مجموعه صنعت برق بایستی در انجام وظیفه خدمت رسانی به مردم پیشقدم باشند که به عنوان نمونه می توان به تامین برق باغ فتح آباد اشاره کرد. وی یادآوری کرد: باغ فتح آباد قبل از بازسازی به دلیل موقعیت مکانی از نعمت برق محروم بودکه با شروع بازسازی به دلیل نیاز سایر فعالیت های مرمت به برق، باغ فتح آباد از دو سو (شرف آباد و اختیار آباد) با اعتباری بالغ بر 2میلیارد ریال در مدت زمانی کوتاه برقدار شد. وی همچنین به 11 پروژه تامین روشنایی معابر شهرستان های کرمان،‌ انار، شهربابک، زرند و کوهبنان اشاره کرد و گفت: روشنایی بلوار جمهوری شهر کرمان (حدفاصل میدان آزادی تا پل غدیر)، باند کندرو محور گردشگری هفت باغ، بلوارهای مدرس شهرستان رفسنجان و امام خمینی شهرستان کوهبنان با استفاده از لامپ های LED اصلاح و روشن شده اند. علاوه بر آن، افت ولتاژ 13 منطقه شهری نیز برطرف شده است.

آغاز عملیات ساخت مرکز درمان ویژه زنان در کرمان
عملیات ساخت مرکز درمان و کاهش آسیب ماده 16 ویژه زنان روز شنبه با حضور فلاح رییس شورای هماهنگی مبارزه با مخواد مخدر استان، سردار چناریان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، دکتر رشیدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و روحی مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، این مرکز در محل کیلومتر 10 جاده باغین و به همت مرکز مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان و با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان احداث می شود. این مرکز با 400 متر زیربنا قرار است در 200 متر آسایشگاه و محل نگه داری زنان آسیب دیده و 200 متر محل اداری، مشاوره و خدمات بهداشتی و درمانی احداث شود. اعتبار ساخت این مرکز دو میلیارد ریال است که توسط خیرین ساخته می شود و قرار است این مرکز در مدت دو ماه به بهره برداری برسد.این مرکز درمان و کاهش آسیب ماده 16 برای زنانی که دچار آسیب شده اند احداث می شود تا بتوانند دوره بهبودی را طی کنند و زمینه بازگشت آنها به جامعه فراهم شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان: تاکنون هیچ جا در تولید
پسته از استان کرمان پیشی نگرفته است
رییس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: تاکنون هیچ جا در تولید پسته از استان کرمان پیشی نگرفته است، حتی امریکایی ها. به گزارش ایسنا عباس سعیدی با بیان اینکه تولید پسته در سال جاری در استان کرمان 135 تا 140 هزار تن برآورد شده، افزود: پسته یک سال”on” و یک سال “off” دارد و براین اساس برخی شهرستان ها در هر سال تولید کمتر و برخی بیشتر دارند. سعیدی تصریح کرد: هر سال اینگونه بوده و یک سال تولید ما تا 170 هزار تن بوده و یک سال کمتر از 130 هزار تن داشته ایم، مگر در شرایطی که حادثه خاصی مانند سرمازدگی و … رخ داده باشد. وی بیان کرد: خوشبختانه امسال حادثه خاصی در استان نداشتیم، اما در شهرستان هایی که پسته رقم اکبری دارند، به دلیل عدم تامین نیاز سرمایی زمستانه، کاهش تولید داریم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر