سایت خبری پیام ما آنلاین | جلودارزاده: روحانی در شرایط سخت، خوب عمل کرد

جلودارزاده: روحانی در شرایط سخت، خوب عمل کرد





۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۳:۵۲

جلودارزاده:
روحانی در شرایط سخت، خوب عمل کرد

نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: آقای روحانی به تمام وظایف قانونی خود عمل کرده است و اگر جاهایی لنگی داریم، نقص و ضعف ایشان نیست. سهیلا جلودارزاده در گفت وگو با خبرآنلاین درباره وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری پس از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: کلیپی از زندگی آقای هاشمی در برهه های مختلف ساخته بودند و سرودی که می گوید «ما برای اینکه ایران خانه شیران شود، خون دل ها خورده ایم» را روی آن گذاشته اند که نشان خوبی از وضعیت ماست؛ به نظر من هر خون دلی عامل رشد است. نماینده مردم تهران ادامه داد: ملت ایران هم برای رسیدن به دموکراسی و جمهوریت و عدالت و برابری توامان، خون دل های زیادی خورده و همچنان باید بخورند. چون عامل رشد آنهاست و باعث می شود بهتر و بیشتر فکر کنند. الان بچه های هفت ساله هم در کشور ما مسائل سیاسی را می فهمند و بیان می کنند. اینها باعث رشد یک ملت است و نگران آن نباشید.
جلودار زاده تصریح کرد: آقای روحانی به تمام وظایف قانونی خود عمل کرده است و اگر جاهایی لنگی داریم، نقص و ضعف ایشان نیست، ایشان تنها یک دولت است. دولت هم ائتلافی است و تحزب و تلاش های سیاسی حزبی و ائتلافی هنوز نمی توانند در کشور ما احساس ثبات کنند تا باعث رشد و تلاش بیشتر شوند. وی تاکید کرد: وزرا برای اینکه بمانند باید بیشتر کار کنند نه اینکه برای ماندن، بیشتر لابی کنند؛ این رمز ماندگاری است، آیه کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ، را مدنظر داشته باشیم. وزرا و کارمندان دولت ما باید بدانند که رمز ماندگاری و بقای آنها این است که خدامحور کار کنند و نه لابی‌محور.
عضو فراکسیون امید تاکید کرد:‌ آقای روحانی کاملا صلاحیتش مورد تایید است چون بیشتر از ظرفیت یک انسان کار کرده است و بقیه هم باید اینگونه باشند تا دولت روحانی یک دولت متفاوت شود. چون در شرایط خیلی سختی، خیلی خوب عمل کرد.
وی درباره اعلام کاندیداتوری برخی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 نیز گفت:‌ حتما احساس مسئولیت کرده اند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *