پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان: پایبندی به قوانین مهمترین ویژگی یک کارمند موفق است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان: پایبندی به قوانین مهمترین ویژگی یک کارمند موفق است





۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۴۹

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان:
پایبندی به قوانین مهمترین ویژگی یک کارمند موفق است
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در آغاز دوره توجیهی بدو خدمت تعدادی از کارکنان ادارات ثبت استان پایبندی به قوانین و مقررات و هدف قرار دادن رضایت خداوند را مهمترین ویژگی یک کارمند موفق برشمرد. رضا طالبی زاده درآغاز دوره توجیهی بدو خدمت تعدادی از کارکنان جدید الاستخدام اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با ارائه شرحی از خدمات و تشکیلات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توصیه های لازم را در خصوص خدمت به مردم به کارمندان جدید ارائه نمود. وی با بیان اینکه ادارات ثبت اسناد و املاک با توجه به تنوع خدماتی که به مردم ارائه می دهند از پر رفت و آمد ترین ادارات در سطح کشور هستند، رضایت مراجعین را شاخص مهمی برای موفقیت این ادارات دانست.
طالبی زاده در تشریح خدمات و فعالیت های ادارات ثبت به چهار بخش املاک و کاداستر ، اسناد و سردفتران ، اجرای اسناد رسمی و ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری اشاره نمود و ماموریت اصلی سازمان ثبت را در قالب این چهار بخش تعریف نمود. وی ادامه داد آشنایی کارکنان با قوانین و مقررات مربوطه در بدو استخدام و شروع خدمت عنصر مهمی جهت کاهش تخلفات و نارضایتی ها است و میزان قابل توجهی از تخلفات کارکنان مربوط به عدم آشنایی و اشراف آنان نسبت به قوانین و مقررات حاکم بر محیط کار می باشد. این مقام قضائی در ادامه به بیان تشکیلات بخش های مختلف سازمان پرداخت و حدود وظایف هر قسمت را بیان نمود.
وی تصریح کرد مهمترین و اصلی ترین هدفی که یک کارمند باید آن را ملاک عمل خود قرار دهد رضایت خداوند است و هیچ هدف و انگیزه ای بالاتر از کسب رضایت خداوند در خدمت به مردم وجود ندارد. شایان ذکر است دوره توجیهی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان طی دو روز در محل اداره کل برگزار و در طی این دوره مدرسین مختلف به بیان سرفصل های آموزشی پرداختند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *