سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۴۵

انفجار سیلندر در سرچشمه قربانى گرفت
انفجار سیلندر اکسیژن در محوطه بیرونی امور تغلیظ سرچشمه، باعث کشته شدن یک نفر و مصدومیت پنج نفر شد.
شریفی مدیر امور ایمنی مس منطقه کرمان، ضمن اعلام این خبر گفت: شش تن از کارگران پیمانکار آهک و تغلیظ در حین برش‌کاری، بر اثر انفجار سیلندر اکسیژن، دچار سانحه شدند که بلافاصله به درمانگاه مس منتقل شدند. یکی از مصدومین به نام سعید عباس‌پور به علت شدت جراحات وارده، در گذشت و پنج مصدوم دیگر بلافاصله به بیمارستان علی بن ابی‌طالب رفسنجان اعزام شدند. شریفی افزود: مصدومین این حادثه، علی استبرقی، اصغر میرزایی، علی عظیمی، علی آقایی و جواد بختیاری نام دارند که در دو شرکت آسیا کانی و حامی فراور الوند به عنوان پیمانکار در بخش تغلیظ مشغول به کار بوده‌اند. وی با اظهار تاسف از حادثه پیش آمده و همدردی با خانواده مرحوم عباس‌پور گفت: علت حادثه توسط کارشناسان امور ایمنی در دست بررسی است و اقدامات درمانی برای بهبود وضعیت مصدومین حادثه توسط کادر درمانی بیمارستان علی بن ابی‌طالب در حال انجام است. روابط عمومی مس منطقه کرمان، درگذشت این همکار را به همه کارکنان مس تسلیت عرض می‌کند و از همگان درخواست دارد از نقل اخبار نادرست که موجب نگرانی خانواده پرسنل حادثه دیده می‌شود، خودداری کنند.

گرفتاری کارگران اداره برق جیرفت در زیر بهمن
به گزارش خبرگزاری میزان، عصر یکشنبه کارگر افغانستانی اداره برق با رساندن خود به روستایی در نزدیکی جیرفت، از گرفتار شدن 5 همکارش در زیر بهمن و برف خبر داد. این کارگر جوان که به شدت مجروح شده بود به اهالی روستا گفت: به همراه پنج هموطن دیگرم مشغول نصب دکل های برق در ارتفاعات جبالبارز بودیم که یکباره هوا خراب شده و بارش برف گرفت. از ترس بهمن به همراه دونفر دیگر برای آوردن کمک به سمت پائین کوه حرکت کردیم و سه نفر دیگر در کانکس ماندند. در میانه راه بهمن روی سرمان ریخت و من توانستم خودم را نجات داده و به روستا برسم. با اعلام موضوع به هلال احمر بلافاصله تیم های امدادی روز گذشته با بالگرد به محل حادثه رسیدند و اجساد دو کارگر افغانستانی را پیدا کردند اما به علت وضعیت جوی نامناسب تیم های امدادی نتوانستند جنازه ها را به پائین منتقل کنند. صبح دیروز بالگرد امدادی هلال احمر موفق شد دو جنازه را به پائین کوه منتقل کند. یک منبع آگاه در سازمان امدادو نجات هلال احمر به میزان گفت: ساعتی قبل با شناسایی محل کانکس کارگران، یک فروند بالگرد به همراه تیم امدادی به محل اعزام شده تا بتوانند اثری از سه کارگر مفقود شده بیابند.

کاهش 16درصدی سرقت‌های مستوجب تعزیر در قلعه گنج
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا مارزی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم قلعه گنج که با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولین این شهرستان در محل دادگستری قلعه گنج برگزار شد گفت:خوشبختانه در مجموع، تعداد پرونده های سرقت طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش محسوسی داشته است . وی با اشاره به اهمیت ویژه اقدامات پیشگیری از وقوع جرم گفت: تامین روشنایی معابر شهری و روستایی در جهت کاهش جرایمی از قبیل سرقت موثر است. این مقام قضائی تصریح کرد: مجرمان، بیشتر مناطقی را برای ارتکاب جرم بر می گزینند، که وقوع جرم در آنها راحت تر بوده و امکان مشاهده و دستگیری آنان در آن مناطق کمتر باشد. وی با بیان اینکه در سال جاری جلسات متعددی در راستای کاهش وقوع سرقت در شهرستان قلعه گنج تشکیل شده است، خاطرنشان کرد:همه نهادهای مربوطه در راستای پیشگیریاز جرائمی از قبیلسرقت بایستی همکاری لازم را به عمل آورند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *