پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۲۲

علی‌اکبر ناطق‌نوری دچار عارضه قلبی شد
جماران نوشت:حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری دچار عارضه قلبی شد. روز گذشته رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری دچار عارضه قلبی شد و بلافاصله در یکی از بیمارستان های تهران بستری شدند .به گفته یکی از نزدیکان ایشان با لطف خدا و یاری پزشکان مشکل تحت کنترل می باشد و خطر برطرف شده است.
سردار جزایری: پاسخ‌ لازم برای تهدیدات آمریکا پیش‌بینی شده است
مهر نوشت: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مورد تکرار گزینه‌های روی میز آمریکا از سوی دولت جدید این کشور درباره ایران نیز گفت: هر چند این نوع ادبیات نخ‌نما و پوسیده شده و مردم ما و سایرین آن را مضحکه می‌کنند، لیکن مبتنی بر مصالح عالیه نظام و انقلاب اسلامی، پاسخ‌های لازم و تأثیرگذار برای شیطان بزرگ پیش‌بینی و طراحی‌های مناسب صورت گرفته است. سردار جزایری در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره حضور مجدد انگلیس در منطقه غرب آسیا اظهار داشت: این آرزوی شیطانی انگلیس و سایر کشورهای اروپایی محقق نخواهد شد و مردم منطقه اجازه این حضور را نخواهند داد. وی تصریح کرد: بهتر است انگلیس از همان راهی که آمده بازگردد؛ پیش از آنکه با مشکلات جدیدی روبه‌رو شود.
احوالپرسی تلفنی سیدحسن خمینی از سیدمحمود دعایی
جماران نوشت: در پی بستری شدن مدیریت موسسه مطبوعاتی اطلاعات در بیمارستان، یادگار گرامی امام احوال وی را جویا شد. حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی طی تماسی تلفنی، از این یار دیرین امام خمینی احوالپرسی و سلامتی و بهبودی وی را از خداوند متعال مسألت کرد. وضعیت جسمانی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات هم اکنون مساعد است. وی به دلیل مشکل افت فشار خون و قند، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است.
توضیح تابش درباره اظهاراتش درخصوص ردصلاحیت رییس جمهور
ایلنا نوشت: درپی انتشار مصاحبه محمدرضا تابش درباره مسائل مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده، روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت. در متن این اطلاعیه آمده: محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایلنا گفته است که «اصلاً ردصلاحیت در دوره دوم کاندیداهایی که رییس‌جمهور هستند، سابقه‌ای ندارد. در هر صورت، اگر قصد و انگیزه‌ای هم در برخی اعضای شورای نگهبان بوده، با هدایت مسئولان عالی‌رتبه نظام حل شده است» که تیتر انتخاب‌شده برای این مصاحبه ناقص و مغایر با روح کلی این گفت‌وگو است.
ارسال مصوبات مجمع تشخیص مصلحت درباره برنامه ششم به شورای نگهبان
ایرنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته در کانال تلگرامی خود از ارسال مصوبات این مجمع درمورد لایحه برنامه ششم توسعه به شورای نگهبان خبر داد. محسن رضایی در این پیام نوشت: مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لایحه برنامه ششم توسعه امروز سه شنبه در اختیار اعضای شورای نگهبان قرار گرفت که به مجلس ابلاغ شود. جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و با مجوز رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست آیت الله موحدی کرمانی برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *