پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۱۴

کرمان ، استان برتر در تحقق اهداف طرح حفاظتی«هفت»
بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان، در ادامه روند موفقیت های آن اداره در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و با همت و عزم جهادی پرسنل سخت کوش آن اداره، موفق به کسب عنوان «استان برتر در تحقق اهداف طرح حفاظتی هفت» در سه ماهه سوم سال 95 گردید و به همین منظور از سوی معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور مورد تجلیل و تشویق قرار گرفت. پروژه هایی همچون تکمیل بانک جامع اطلاعات زمین، تامین سوخت مناسب، اجرای کمربند حفاظتی در مناطق بحرانی، تعیین تکلیف اراضی اختلافی(ماده واحده)، تهیه نقشه استعدادیابی منابع طبیعی، تلاش برای اخذ حقوق دولت، تشخیص و تعیین حریم و کاداستر اراضی ساحلی و تشخییص مالکیت اراضی بعنوان هفت پروژه در این طرح تعریف شده اند که استان کرمان در اجرای پروژه های توسعه حفاظت مشارکتی و تثبیت مالکیت دولت، جزء استان های شاخص و برتر شناخته شده می باشد.
رجبی زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان که در مراسم تجلیل از استان های برتر کشور در خصوص تحقق اهداف این طرح حضور یافت و لوح تقدیر خود را از مسئولین دریافت نمود، کسب این موفقیت را مرهون تلاش، همدلی و همت همکاران ساعی و بی ادعای خود در اقصی نقاط استان خصوصا در معاونت حفاظت و امور اراضی دانست و در این ارتباط مراتب تقدیرو تشکر خود را از اسماعیلی معاون سخت کوش و محبوب حفاظت و امور اراضی و ابوالحسنی مسئول اداره ممیزی اداره کل ابرازداشت.

دادستان عمومی و انقلاب بردسیر:
دستگاه قضایی جرائم
و تخلفات انتخاباتی را رصد می کند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از رصد فعالیت های انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد. به گزارش دادگستری استان کرمان، محمدامین نخعی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بردسیر افزود: نقش دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی برجسته و مهم است. وی با بیان اینکه نیازمند همکاری تمام دستگاه ها و ادارات در زمینه پیشگیری از وقوع جرم هستیم یادآور شد: با توجه به بند پنج اصل 156 قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم یکی از وظایف قوه قضائیه است. این مقام قضایی هشدار داد: هر گونه شایعه پراکنی و انتشار اخبار خلاف واقع در فضای مجازی در زمینه انتخابات پیگیری و در صورت نیاز برخورد لازم و قانونی در این بخش صورت خواهد گرفت. دادستان بردسیر بر استفاده نکردن از امکانات دولتی در انتخابات تاکید کرد و افزود: جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم با موضوع پیشگیری از جرائم انتخاباتی به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کرمان:
رشد 100 درصدی اشتغال بانوان در کرمان
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان گفت: اشتغال بانوان کرمان در مقایسه با دولت های قبل 100 درصد رشد داشته است. به گزارش ایرنا فرهاد حکیم نیا در بازدید از یک طرح تولیدی بانوان در کرمان افزود: 400 طرح از 920 طرح مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید که در ایام الله دهه فجر در این استان افتتاح شد مربوط به بانوان است که اشتغالزایی حدود 700 نفر را فراهم کرده است. وی ادامه داد: برای راه اندازی این 400 طرح بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و اگر بانوان درگیر تولید و اقتصاد نباشند، تولید ملی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق نمی شود. وی گفت: امیدواریم با توجه به نگاهی که در دولت یازدهم به جامعه زنان وجود دارد بتوانیم شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه باشیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *