سایت خبری پیام ما آنلاین | با حضور کارشناسان منتخب شرکت توانیر صورت گرفت: ارزيابي عملكرد حوزه معاونت بهره برداري و ديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان

با حضور کارشناسان منتخب شرکت توانیر صورت گرفت: ارزیابی عملکرد حوزه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان





۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۵۵

با حضور کارشناسان منتخب شرکت توانیر صورت گرفت:
ارزیابی عملکرد حوزه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ
شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان

در راستای بهبود فعالیت های حوزه بهره برداری شرکت های توزیع، ارزیابی عملکرد حوزه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان توسط کارشناسان منتخب شرکت توانیر انجام شد. جلسه ارزیابی حوزه بهره برداری و دیسپاچینگ، با حضور سجادی؛ معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به همراه مدیریت های دفتر نظارت بر بهره برداری و امور دیسپاچینگ و فوریت های برق این استان برگزار شد. در ابتدای جلسه، معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت، ضمن ارائه گزارش از فعالیت های حوزه این معاونت با اشاره به اهمیت و مفید دانستن ارزیابی گفت: مقوله ارزیابی ها همواره با هدف بهبود فعالیت ها و به اشتراک گذاشتن تجارب صورت می گیرد. تا امکان بهبود و تقویت شرکت ها برای خدمت مطلوب به مردم بیش از پیش فراهم شود. قراچه داغی افزود: امیدواریم با برگزاری چنین جلسات و بازدیدهایی بتوانیم در آینده رضایت مردم و مشترکین را در پی داشته باشیم.
وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته کاهش تلفات در سال های اخیر نیز گفت: شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان در راستای اجرای سیستم مکانیزه، بازدید و سرویس شبکه های توزیع برق با طراحی و ساخت دستگاه و نصب به صورت پایلوت در تابلو پست توزیع هوایی مدیریت های توزیع برق انار و شهربابک گام ارزنده ای را در جهت کاهش تلفات برداشته است.
قراچه داغی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته توسط دفتر ایمنی و کنترل ضایعات گفت: در سال جاری یکی از اقدامات بخش ایمنی این شرکت، جلسات ایمنی با حضور خانواده های پرسنل مرتبط جهت آشنایی و اطلاع از مخاطرات حوزه کاری بوده و نتایج خوبی نیز دربرداشته است. وی همچنین ارسال پیام ایمنی از طریق پیامک تلفن همراه جهت کلیه پرسنل بهره برداری در ابتدای هر هفته، برگزاری جلسات کارگروه ایمنی در کلیه مدیریت های توزیع برق از دیگر اقدامات انجام شده در سطح شرکت اعلام کرد. در این جلسه معاونت بهره برداری شرکت توزیع برق استان بوشهر نیز در سخنانی با اشاره به وضعیت جوی آب و هوا و همچنین زلزله خیز بودن منطقه کرمان و بوشهر گفت: این جلسات فرصت بسیار خوبی به منظور تبادل اطلاعات شرکت ها با یکدیگر و کنترل وضعیت خاموشی ها می باشد. سجادی همچنین اظهار داشت: تبادل اطلاعات بین شرکتهای توزیع در هر حوزه ای به ما کمک می کند تا علاوه بر کاهش خاموشی های ناخواسته، بتوانیم خدمت رسانی بهتری به مشترکین داشته باشیم و کشورمان را به سوی تعالی سوق دهیم .
در پایان این جلسه ارزیابی گروه ارزیاب به همراه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ و سایر مدیران دفاتر و امور بهره برداری، دیسپاچینگ، ایمنی و بحران توزیع برق شمال کرمان، ضمن بازدید از ساختمان دیسپاچینگ و فوریتهای برق از نزدیک با روند کاری و کنترل وضعیت خدمت رسانی به موقع به مردم آشنا گردیدند، قابل ذکر است که در ادامه گروه ارزیاب از پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق بازار سنتی کرمان که در راستای طرح کاهش تلفات صورت پذیرفته و همچنین نمایشگاه سیر تحولات دائمی صنعت برق استان کرمان بازدید کردند.
همچنین ارزیابی حوزه بهره برداری، امور برق شرق و امور اتفاقات و عملیات، توزیع برق کرمان از دیگر برنامه های کارشناسان ارزیاب شرکت توانیر بود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *