پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مروری بر پیروزی‌های بزرگ مس در زمین حریفان

مروری بر پیروزی‌های بزرگ مس در زمین حریفان





۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۴۵

مروری بر پیروزی‌های بزرگ مس در زمین حریفان

پیروزی پر گل مس کرمان برابر استقلال اهواز با نتیجه‌ی 5 بر 1 در حالی در زمین تیم اهوازی اتفاق افتاد که از آخرین پیروزی مس با اختلاف بیش از سه گل نزدیک به دو سال می‌گذشت.
آخرین بازی که تیم مس موفق شد یک تیم را با اختلاف سه گل شکست دهد به لیگ دسته اول سال 93 برمی‌گشت که مس در آذر ماه آن سال موفق شد تیم سپاسی را در کرمان با نتیجه‌ی سه بر صفر شکست دهد.
اما مروری بر پیروزی‌های بزرگ مس در زمین حریفان نشان می‌دهد که این برد به نوعی بزرگترین و پرگل‌ترین برد تاریخ تیم فوتبال مس در بازی های خارج از خانه‌ی خود محسوب می‌شده است!
مس از سال 85 که به لیگ برتر کشور صعود کرد، بردهای بزرگ و پرگل را در خانه‌ی حریفانش تجریه کرده بود از جمله در همان سال 85 که موفق شد در شیراز تیم برق را با نتیجه‌ی 4بر1 شکست دهد.
در سال 86 نیز مس یک پیروزی پر گل خارج از خانه را تجربه کرده بود و در اسفند ماه آن سال در کرمانشاه تیم شیرین فراز را با سه گل در جریان بازی‌های لیگ برتر شکست داد.
در همان سال 86 و در آخرین بازی فصل بازهم مس یک برد پر گل خارج از خانه را جشن گرفت و با نتیجه‌ی 3 بر 1 تیم سپاسی را در شیراز شکست داد.
در سال 87 مس این بار با نتیجه‌ی 3 بر 1 صبا را در قم شکست داد و همین نتیجه را عینا در لیگ 88 هم مجددا در قم تکرار کرد.
خوزستان البته تجربه‌ی دریافت گل‌های زیاد از مس را داشته است و پیش از بازی دیروز، یکبار دیگر در سال 88 نیز مسی‌ها موفق شدند فولاد را در خوزستان با نتیجه‌ی 4 بر 0 شکست دهند.
و نهایتا در سال 89 آخرین پیروزی پر گل خارج از خانه‌ی مس برابر سایپا رقم خورده بود که تیم کرمانی با نتیجه‌ی 4 بر 2 میزبان خود را در کرج شکست داده بود.
و در نهایت پیروزی 5 بر 1 مس برابر استقلال اهواز به این آمار مس یک بازی دیگر اضافه کرد و به نوعی بهترین عملکرد مس در تاریخ بازی های خارج از خانه‌ی این تیم نیز محسوب می‌شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *