پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۳۸

تشییع پیکر حسن جوهر چی
پیکر حسن جوهر چی صبح روز یکشنبه 17 بهمن به خانه ابدی اش در بهشت زهرا منتقل شد. این مراسم با حضور پرشور مردم و هنرمندان همراه بود.

موافقت ایران با حضور کشتی گیران آمریکایی در مساقات جام جهانی
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: با توجه به توقف اجرای محدودیت‌های تبعیض آمیز علیه ورود شهروندان ایرانی به آمریکا بر اساس حکم قاضی فدرال آمریکا و با عنایت به درخواست رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و رییس فدراسیون بین المللی کشتی، با صدور روادید برای تیم کشتی آمریکا به منظور شرکت در مسابقات جام جهانی کشتی در کرمانشاه موافقت شد.

اعلام زمان کنکور سراسری از زبان توکلی
توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به زمان پذیرش داوطلبان مقطع کارشناسی اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانبندی شده آزمون سراسری سال 96 به منظور پذیرش دانشجویان در دوره‌های روزانه، شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس‌های خود گردان و موسسات غیر انتفاعی و رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد در تیر ماه سال 96 برگزار می‌شود و با توجه به برنامه زمانی اعلام شده پذیرش داوطلبان از روز سه‌شنبه 19 بهمن 95 از طریق سایت سازمان سنجش کشور آغاز و تا ساعت 24 پنج شنبه 28 بهمن ماه 95 پایان می‌پذیرد.

نوزاد ایرانی در راه آمریکا
به نقل از سی ان ان، نوزاد 4 ماهه ایرانی که از عارضه قلبی رنج می برد و بخاطر طرح ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از سفر به این کشور منع شده بود، خیلی زود می تواند در آمریکا تحت معالجه قرار بگیرد.

چهارمحال و بختیاری قهرمان مسابقات دوی
صحرانوردی ناشنوایان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسابقات دوی صحرانوردی ناشنوایان قهرمانی کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر با شرکت 9 تیم در اراک برگزار شد که تیم 4 نفره استان چهارمحال و بختیاری با کسب امتیازات برتر، جام قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرد.

برجسته کردن نفوذ امروز اهمیت دارد
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه امروز(یکشنبه) در نخستین همایش ملی نظام سلطه و جریان نفوذ که در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد، با گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم که در این جلسه حضور داریم و از خداوند می خواهیم که روح بلند امام(ره) را عالی‌تر نگه دارد.
وی با تأکید بر اینکه بحث نفود یک بحث بسیار جدی است، گفت: برجسته کردن این مسئله در زمان ما بسیار مهم است چرا که هم باید در بحث نفوذ به یک جمع بندی برسیم و هم در عموم آن را گسترش دهیم.

جدول گذاری مقابل بولوار 42 متری مقابل مسجد سیدالساجدین(ع)
شهردار منطقه سه با اشاره به آسفالت بولوار 42 متری مقابل مسجد سیدالساجدین (علیه‌السلام) در شهرک خواجو گفت: کار جدول‌گذاری این بولوار نیز به پایان رسید.
به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، منصور ابراهیمی افزود: بعد از آسفالت این بولوار، جدول‌گذاری آن به طول 1560 متر در دستور کار قرار گرفت که با تلاش نیروهای شهرداری منطقه و همکاری سازمان عمران، به پایان رسید.

تکنولوژی روز دنیا در راه تقاطع‌های
غیرهم‌سطح شهر کرمان
جانشین مدیر پروژه‌های خاتم در شهر کرمان گفت: از 389 نفر نیرویی که به‌وسیله‌ی قرارگاه خاتم در کرمان به کار گرفته شده‌اند، فقط پنج نفر غیربومی هستند.
جانشین مدیر پروژه‌های خاتم در شهر کرمان گفت: از 389 نفر نیرویی که به‌وسیله‌ی قرارگاه خاتم در کرمان به کار گرفته شده‌اند، فقط پنج نفر غیربومی هستند.
به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، موسی نجفی در حاشیه‌ی بازدید خبرنگاران از تقاطع‌های غیرهم‌سطح قرارگاه خاتم در کرمان افزود: پنج نفر نیروی غیربومی نیز برای انتقال تکنولوژی به نیروهای بومی در کرمان حضور دارند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *