سایت خبری پیام ما آنلاین | در هفته بیست و سوم لیگ آزادگان باد مس، بادران را خواهد برد

در هفته بیست و سوم لیگ آزادگان باد مس، بادران را خواهد برد





۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۲۹

در هفته بیست و سوم لیگ آزادگان
باد مس، بادران را خواهد برد

تیم های پنجم و ششم جدول رده بندی لیگ یگ در هفته 23 به هم رسیدند تا در دیداری حساس که حکم یک بازی شش امتیازی دارد، در ورزشگام شهید باهنر کرمان رو در روی هم قرار گیرند. این بازی که عصر امروز و از ساعت 14 آغاز می شود، می تواند تاثیر زیادی در سرنوشت تیم ها در صدر جدول داشته باشد و در صورت عدم نتیجه گیری گل گهر سیرجان، هر کدام از این دو تیم که این بازی را ببرند، صعود یک پله ای در جدول رده بندی خواهند داشت. مس در ادامه روند نتایج خوب و بردهای شیرینش در نیم فصل دوم، امروز به دنبال کسب سه امتیاز خانگی از این بازی هست و بازیکنان و کادر فنی این تیم می دانند، که برد در این بازی، از نان شب واجب تر است. مس اگر می خواهد در بازی های اینده ای که در خارج از کرمان با تیم های قدر دارد، به مشکل نخورد باید قدر این بازی خانگی را بداند و با دست پر زمین را ترک کند.
مس در این بازی بازیکن محروم ندارد اما فرهاد سالاری و علی قاسمی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند ضمن اینکه حمید محمد رفیع که با گلزنی در تیم امید مس چهره شد و به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شد، در جریان تمرینات تیم بزرگسالان با شکستگی دندان مواجه شد و فعلا نمی‌تواند در میدان بازی حاضر شود.
این دومین مصاف رسمی تیم‌های مس کرمان و بادران تهران است، در اولین بازی که در دور رفت رقابت‌های لیگ یک امسال انجام شد دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند، تنها گل مس را در آن بازی مهدی دغاغله به ثمر رساند.
بادران که یکی از تیم‌های پرهزینه‌ی لیگ یک در این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شود هرچند کار خود را با اکبر میثاقیان آغاز کرده بود اما در حال حاضر هدایت این تیم بر عهده‌ ربیعی است.
کانون هوادان باشگاه مس در بیانیه ای از همه علاقمندان، هواداران و طرفدان تیم کرمانی دعوت کرد در این بازی حساس همچون گذشته یار و یاور مسی ها باشند. در متن این این دعوتنامه آمده است؛
«امروز لشگر نارنجى پوشان کرمان چشم به راه شما دلاوران بزرگ و گنجینه گرانبهای نارنجى دل است. امروز با حمایت شما نارنجى پوشان کرمان به آوردگاه نارنجى دلان پای می نهند تا مردانگی و دلاوری خود را برهمگان به اثبات رسانند.
امروز نارنجى پوشان کرمان با حمایت شماوفرماندهی،فرمانده پرتجربه و سرد و گرم چشیده؛ منصورابراهیم زاده به یاری خداوند متعال و گرمای تشویق بی امان شما باردیگر حقانیت خود را در نبرد با حریفان به اثبات می رساند و بودنتان در کنار نارنجى پوشان کرمان قوت قلبی بر سرداران درون میدان خواهد بود
امروز سکوها انتظار شما را می کشند و دیدگان دلاوران نارنجى کرمان به سوی شماست و توان دستان شما و قوت گلویتان که نغمه عشق می سراید. امروز روز شماست و نارنجى دلان به یاری تان نبرد جانانه ای را به تصویر می کشند.»
محمدحسین ترابیان داور اول با کمک حسن انتظارى، جلیل شعرانى و ابوالفضل گرجى قضاوت این بازى را برعهد دارند.
گل گهر امروز میهمان تیم میانه جدولی ایرانجوان بوشهر است، آبی های سیرجانی که همچنان نتایج خوبی را کسب می کنند و بهترین خط حمله را نیز به عهده دارند در حالی به مصاف حریف بوشهری می روند که بگوویچ، سرمربی این تیم در هفته گذشته در اعتراض به داوری ها، تهدید به کناره گیری کرده بود اما ماند تا گل گهری ها را در بازی امروز هم هدایت کند. سیرجانی ها که هفته قبل دو امتیاز حساس خانگی را در دیدار با نساجی قائمشهر از دست داده اند، سخت به دنبال کسب هر سه امتیاز این بازی است تا از قافله صدرنشینان عقب نماند. گل گهری ها می توانند امیدوار باشند تا در صورت نتیجه نگرفتن پارس جنوبی و سپیدرود رشت در دیدار حساس شان در مقابل هم، حتی تا مکان دوم جدول صعود کنند.
داوری این بازی که از ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می شود را وحید مالکی به همراه حمید سبحانی، بهزاد پناهی و احمد محمدی به عهده خواهند داشت.
دیگر تیم نارنجی پوش کرمان یعنی مس رفسنجان امروز در یزد در ورزشگاه شهید نصیری میهمان فولاد این شهر خواهد بود، رفسنجانی ها هم مشابه سیرجانی ها هفته قبل در بازی خانگی شان، برد را با تساوی عوض کردند و نفت مسجد سلیمان را با تک امتیاز بدرقه کرد. مس رفسنجان که هم اینک با 30 امتیاز در رتبه دهم جدول است، همچنان نتایج سینوسی اش ادامه دارد و باید سعی کند که در مصاف با تیم هایی که در رده ای پایینی حدول قرار دارند، امتیازات لازم را کسب کند تا در بازی های سخت بعدی به مشکل نخورد، هرچند بازی با تیم های فانوس به دست به مراتب سخت تر از دیگر بازی هاست.
فولاد یزد هم یکی از همین تیم های آخر جدول است که برای نیفتادن دست و پا می زند و این تیم هم سخت به دنبال کسب امتیازات خانگی است تا در آینده به مشکل برنخورد. مس می تواند امیدوار باشد تا در صورت نتیجه نگرفتن تیم های بالا دستش تا رتبه هشتم هم صعود کند.
ابوالحسن دلباز با کمک حمیدرضا افشون، سیاوش باقرنژاد و رضا کریمی این بازی را سوت خواهند زد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *