سایت خبری پیام ما آنلاین | جهانگیری: اتهامات آمریکا علیه ایران نخ‌نما شده است

جهانگیری: اتهامات آمریکا علیه ایران نخ‌نما شده است





۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۱۳

جهانگیری:
اتهامات آمریکا علیه ایران نخ‌نما شده است

معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این که اتهامات آمریکایی‌ها علیه ایران به قدری نخ نما شده که خود گوینده نیز از بیان خجالت می کشد، گفت: ملت و مسئولان ایران کمترین ارزشی برای این حرف ها و اظهار نظرها قائل نیستند.
اسحاق جهانگیری روز شنبه در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران با بیان این که آنها نتایج تحریم ها و تعامل را درمورد ایران دیدند ، تصریح کرد: اگر با زبان تکریم با ملت این کشور صحبت شود و مسایل از طریق مذاکره و گفت و گو به نتیجه برسد به قول رییس جمهوری می تواند برای همه برد داشته باشد .
وی افزود: وقتی زبان و لحن آنها عوض می شود، بدانند که در خصوص منطقه حساسی سخن می گویند که در این گذرگاه ایران از ثبات برخوردار است بنابراین جمهوری اسلامی ایران نه تنها مشکل منطقه نیست بلکه کمک کننده به وضع آن است . وی خاطرنشان کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران نبود امروز سوریه به دست داعش بود و کشورهای عربی توسط داعش احاطه شده بودند و معلوم نبود القاعده در افغانستان چه می کرد پس هر کجا لازم بود ایران در آنجا حاضر شد چراکه می تواند ثبات ایجاد کند.
معاون اول رییس جمهوری یادآور شد: این اتهامات علیه ایران نخ نما شده است و این که می گویند ایران کشوری حامی تروریست است خود گوینده نیز از گفتن آن خجالت می کشد.
جهانگیری ادامه داد:در این سال ها هرکجا تروریست درست کردند تا منطقه را برهم بزنند آن کشوری که در صحنه نبرد مخالفت قرار داشت، جمهوری اسلامی ایران بود و ما سرافراز هستیم .
وی تصریح کرد: آنها با دادن این شعارها می خواهند فضای توسعه کشور را کند کنند و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را بترسانند اما آنها بدانند ملت ومسئولان ایران برای این حرف ها ارزشی قائل نیستند ، سرمایه گذاران نیز به خوبی می دانند ایران برنامه های توسعه ای خوبی دارد.
وی با یادآوری این که امروز بعد از 38 سال با نگاه به انقلاب اسلامی هیچ موردی جز زیبایی و سربلندی در آن نهفته نیست، گفت: در طول این مدت همه انواع دشمنی ها را علیه ملت ایجاد کردند و اخیرا آمریکائی ها فکر می کنند حرف های جدی هشدارگونه بزنند تا ملت را بترسانند .
معاون اول رییس جمهورری افزود: ملت ایران جنگ هشت ساله را تحمل کرد جنگی که همه قدرت ها یک طرف قرارداشتند و این تنها شعار نیست از سوی دیگر در زمان صدام کل منابع کشورهای خلیج فارس در اختیار عراق قرار داشت که بعدها خودشان به این موضوع اذعان داشتند.
جهانگیری ادامه داد: همه این اقدامات در زمانی صورت گرفت که تازه انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده بود و هنوز پاکسازی در نیروهای مسلح صورت نگرفته بود ولی در طول هشت سال دفاع مقدس همه نوع مسایل را آزمودند ولی ملت از تمان آن ها سرافراز بیرون آمد .
وی تصریح کرد: معتقدم وقتی به دستاوردها نگاه می کنیم البته با آرمان ها فاصله داریم ، علاقمند بودیم وضع اقتصادی مردم بهتر شود و اگر موانع پیش روی ما نبود وضع معیشت و موضوع اشتغال جوانان امروز بهتر بود البته اقدامات خوبی انجام شده است .
وی افزود: ایران با داشتن 5 میلیون دانشجو در دانشگاه ها سوم یا چهارمین کشور از نظر فارغ التحصیل در دنیا است، دانشگاهیان بزرگترین سرمایه برای خدمت به ملت هستند و در دوران تحریم به نقطه ای رسیدیم که در زمینه فناوری نانو طبق آمارهای رسمی دنیا جایگاه ششم دنیا هستیم .

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *