پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در کرمان خبر داد افزایش وام مسکن مهر به 40 میلیون تومان

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در کرمان خبر داد افزایش وام مسکن مهر به 40 میلیون تومان





۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۱۱

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در کرمان خبر داد
افزایش وام مسکن مهر به 40 میلیون تومان

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بهره برداری طرح های دهه فجر را از استان کرمان آغاز کردیم گفت: 80 هزار واحد مسکن مهر در ایام الله دهه فجر در کشور بهره برداری می شود.
احمد اصغری مهرآبادی در مراسم بهره برداری چهار هزار و 220 واحد مسکن مهر کرمان افزود: این تعداد مسکن مهر با اعتباری بیش از 250 میلیارد تومان در کرمان به بهره برداری رسید و امیدواریم بتوانیم همه واحدهای مسکن مهر را تا پایان سال افتتاح کنیم.
وی ادامه داد: بهره برداری از مسکن مهر بیانگر این است که همه دست اندرکاران زحمت کشیده اند و ما از استانداری ها، بانک های عامل، تعاونی ها و مردم قدردانی می کنیم.
اصغری مهرآبادی گفت: با بهره برداری 80 هزار واحد مسکن مهر در کشور مجموع مسکن مهر به یک میلیون و 855 هزار واحد می رسد که سهم دولت یازدهم از این تعداد 850 هزار واحد است و این نشان می دهد دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلاتی که داشته توانسته این گام ارزنده را بر دارد.
وی افزود: رئیس جمهوری نیز تاکید دارد تا پایان دولت یازدهم، بهره برداری پروژه های مسکن مهر به پایان برسد و امیدواریم با کمک مدیران استان ها بخصوص استانداران بتوانیم این وعده رئیس جمهوری را محقق کنیم.
اصغری مهرآبادی با بیان اینکه پروژه های مسکن مهر دارای معارض و مشکل قضایی باید مراحل خود را طی کنند گفت: همه پروژه های بدون معارض را افتتاح خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: روز گذشته در دفتر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی با مسئولان بانک مسکن جلسه برگزار و وی تاکید کرد سقف تسهیلات مسکن مهر از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان افزایش یابد که مصوبه آن به تصویب شورای پول و اعتبار رسیده و امروز به شعب بانک مسکن ابلاغ می شود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد :انتظار داریم مدیران شعب بانک های مسکن و سایر بانک های عامل بدون وقفه فرآیند انعقاد قرارداد متمم را انجام دهند و کمک کنند قبل از پایان سال جاری، برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از این تسهیلات استفاده شود.
وی در زمینه طرح مسکن مهر گفت: از استانداران انتظار داریم شوراهای مسکن استان ها را فعال کنند و در این جلسات حضور داشته باشند و به دستگاه های مربوط تاکید کنند و همه دست به دست هم دهند تا پروژه ها اتمام و به متقاضیان تحویل داده شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *